تعمیرات کمپرسور اسکرو در تهران

ahankar

تازه وارد
این اتفاق عموما به دلیل پوسیدگی تسمه اتفاق میافتد که علت آن هم میتواند به دلیل عدم همراستا بودن فولی هواساز و الکتروموتور رخ بدهد. همچنین ممکن است که واحد هواساز تحت فشار باشد و در نهایت منحصر به ایجاد سروصدای بالا شود. همچنین از عملکرد صحیح شیر کنترل کننده ورود هوا به داخل هواساز کمپرسور مطمئن شوید. ابتدا مطمئن شوید که کمپرسور به درستی به منبع تغذیه برق متصل شده است و برق به آن میرسد. این مشکلات میتوانند شامل قطع برق، فیوزها سوخته، کنترلرها خراب یا قطعات دیگر مرتبط با سیستم برقی کمپرسور باشند که موجب نشدن استارت میشوند. راه دیگر این است که فقط قسمت فرسوده را از آن جدا کرده و تعمیر کنید. از دیگر موارد اصلاحی این ایراد بررسی کارکرد صحیح قطعه آنلودر می باشد. اینطور به نظر می رسد که یکی از مهمترین دلایل ایجاد این مشکل کم شدن سطح مایع روانکار می باشد. 2. فیلتر هوا را چک کنید و در صورتی که نیاز به تعویض دارد نسبت به تعویض یا تمیز کردن آن اقدام کنید. در این صورت اقدام به تمیز کردن و کنترل رادیاتور به جهت عدم گرفتگی اقدام شود.

اطمینان حاصل کنید که سیستم سردکننده (رادیاتور یا چیلر) به درستی کار میکند و کمپرسور به خوبی خنک میشود. شیر ترموستات کمپرسور را بررسی نمایید و مطمئن شوید که درست عمل می کند. یکی از دلایل عمده ایجاد این مسئله مربوط به عدم هم راستا بودن فولی کمپرسور و الکتروموتور می باشد که برای رفع این مورد می بایست ساختار شاسی را اصلاح و یا اینکه جای نشینی این دو تجهیز را دقیقا کنترل کنید. باید اطمینان حاصل نمایید که دکمه استارت مشکلی ندارد و روشن می شود. در این قسمت هوای فشرده شده توسط دو عدد روتور که درون پوسته اصلی قرار دارند، تامین می شود. آزمایش و تست: پس از تعمیر، مطمئن شوید که کمپرسور به درستی کار میکند. پیشنهاد مطالعه: از آنجایی که صحبت بیشتر در مورد کمپرسور اسکرو و انواع و کاربردهای آن در این مقاله نمیگنجد، پیشنهاد میکنیم در ابتدا مقاله آشنایی با انواع کمپرسور اسکرو را مطالعه کنید تا بتوانید به درستی از محتوای این مقاله استفاده کنید. ب: طراحی و محاسبات اشتباه در زمان ساخت شاسی که این موضوع با گذشت زمان و با ایجاد انحرافات بیشتر در ساختار شاسی موجب خرابی بیشتر و آسیب جدی به ساختار پمپ اسکرو می گردد. مشکل هشتم: چرا کمپرسور به دلیل عملکرد رله اضافه بار فرمان توقف دریافت می کند؟

مشکل چهارم: چرا کمپرسور اسکرو فشار سازی نمی کند؟ در صورت افت فشار روغن، نسبت به تعویض فیلتر جدا کننده اقدام کنید. در این صورت موارد زیر را چک کنید. در حالت بی باری و زیر بار این جز در ارتباط مستقیم با قطعه سلونویید ولو می باشد. از نشانه های مشخص این ایراد چرب شدن سطوح خارجی کمپرسور باد بوده که به وضوح قابل رویت می باشد. اطمینان حاصل کنید که تعمیرات توسط فردی با تجربه در زمینه مکانیک و الکتریک انجام میشود. شیر تنظیم ظرفیت بررسی شود و در صورت نیاز تعویض کنید. فیلتر سپراتور ( فیلتر جداکننده ) را بررسی کرده و در صورت معیوب بودن نسبت به تعویض این فیلتر اقدامات لازم را انجام دهید. در چه مواردی نیاز به عیب یابی کمپرسور است؟ مشکل دوم: علت بالا رفتن دمای کمپرسور اسکرو چیست؟ مشکل شماره 13: دمای کمپرسور بیش از حد بالا است و روغن داغ شده، علت چیست؟ دمای اطراف کمپرسور اسکرو بالا رفته و می بایست میزان گردش هوا و سیستم تهویه مطبوع بررسی شود.

به دلیل فشرده سازی هوای مکیده شده در مخزن پمپ باد همواره مقداری آب میعان شده وجود داشته که همین موضوع موجبات خوردگی و زنگ زدگی سطح داخلی مخزن ذخیره هوا را موجب می شود. منظور از گیرپاژ کردن واحد هواساز، برخورد دو روتور اسکرو باهم است که منجر به خوردگی روتور می شود. اگر کمپرسور اسکرو در مرحله راه اندازی می باشد و تا به حال در کارخانه شما استارت نشده است ، به احتمال زیاد با تعویض دو فاز با یکدیگر این مساله رفع می شود. ما با سالها فعالیت در این زمینه و برخورداری از دانش تخصصی، میتوانیم بهترین محصولات و خدمات را در اختیار شما بگذاریم. عدم توجه به زمان سرویس شدن واحد هواساز منجر به مشکلاتی از جمله گیرپاژ کردن و افت هوادهی واحد هواساز می شود. کمپرسور اسکرو باعث فشرده سازی هوا می شود. اگر سیستم تکلولهای باشد و بار بهطور ناگهانی بیشتر از ظرفیت کمپرسور بالا رود، ممکن است کمپرسور متوقف شود.

 
بالا