رفتن به مطلب
گروه تلگرام وردپرس
dr_sami

محتوا مناسب برای سایت

پست های پیشنهاد شده

برای راه یافتن به صفحات اول موتورهای جستجو باید همت قوی و بالایی داشته باشید راهیابی به این عرصه هرگز کار اسانی نخواهد بود وقتی شما سایت خود را راه می اندازید مانند این باشد که وارد خیابان شلوغی شده اید که در ان خیلی ها از شما پیشه گرفتند و دیگران نیز با سرعت از کنار شما عبور می کنند پس باید نکاتی را در نظر گرفت تا بتوانید نظرات را به خودتان جلب کنید

اما چطور می خواهید به اندازه کافی توجه افراد را به وب سایت تان جلب نمایید؟ پاسخ کاملاً واضح است؛ پیدا کردن تعادل بین محتوای مفید، خوانا و کاربرپسند با سئو.

بسیار ضروری است که از ربات های گوگل و یا Bing مطمئن شوید – در نتیجه از خوانندگان خود اطمینان حاصل فرمایید که می توانند به راحتی وب سایت شما و یا وبلاگ تان را در اینترنت پیدا کنند. دانستن چند ترفند به شما در بالا بردن رنکینگ وب سایت تان بدون به خطر انداختن دانش تخصصی تان کمک می نماید.

- انتخاب کلمات کلیدی

کلمات کلیدی مهم ترین بخش سئو می باشد؛ بنابراین باید دربارهء آنها قبل از شروع تهیه محتوا کاملاً فکر کنید. این امر در ابتدا می تواند سخت و پر فشار به نظر برسد.

البته باید میزان رقابت در هر یک از کلمات کلیدی را نیز در نظر بگیرید. مثلاً به جای استفاده از عباراتی مانند “عکس” باید شرایط اختصاصی تری را مانند “عکس های جدید زیبا” برای تخصصی تر بودن و نتیجه گرایی انتخاب نمایید.

- استفاده بجا و با دقت از کلمات کلیدی در محتوا

موتور جستجو نه تنها به بررسی و تجزیه و تحلیل این موضوع می پردازد که شما از چه کلمات کلیدی استفاده کرده اید، بلکه به بررسی محل قرار گرفتن آن کلمات و عبارات کلیدی خواهد پرداخت. قرار گرفتن کلمات کلیدی در عنوان و جملهء اول کاملاً شروع مناسبی خواهد بود. روزنامه های بسیاری هستند که سرفصل ها و تیترهای سنگین خود را برای قرار گرفتن نسخه های مطالب در وب سایت ها بر اساس قوانین سئو و کاربرپسند تغییر می دهند.

باید چگالی درست کلمات کلیدی در محتوای وب سایت خود را پیدا کنید – در صورت انباشتن “کلمات کلیدی” در محتوای وب سایت، از طرف موتورهای جستجو جریمه خواهید شد و انگیزهء خوانندگان و مخاطبین خود را از بین خواهید برد!

مکان های مخفی برای قرار دادن کلمات کلیدی مانند متا تگ ها و شرح تصاویر را فراموش نکنید.

چگونگی ایجاد سئو در وب سایت با تهیه محتوای کاربرپسند

- استفاده از ابزارهای رایگان

از امکانات ابزارهای رایگان مانند Google webmaster استفاده نمایید. در این ابزار می توانید خلاصه مفیدی از پتانسیل های سایت نکته های منفی و مدیریت سایت مپ را داشته باشید. برای وبلاگ نویسان، WordPress و دیگر plug-ins های مختلف که می توانند به شما در انتخاب بهترین ها کمک کنند، کلمات کلیدی و عناوین خود را ارسال نمایید. با جستجو plugins seo در قسمت جستجو افزونه هانمونه از بهترین های پلاگین سئو به شما معرفی شده است.

- در مورد موضوعات مطالب متخصص باشید

فرض کنید کاربران به دنبال “اس ام اس تبریک تولد” و یا “اس ام اس خنده دار” هستند. اگر در وب سایت شما چندین مطلب در مورد همین موضوع وجود دارد، پس از آن موتور جستجو فرض را بر این خواهد داشت که در مورد آنچه نوشته اید کاملاً آگاه هستید. انتخاب یک موضوع هدفمند در وب سایت که در مورد آن تجربه و تخصص دارید، به شما کمک زیادی در قرار گرفتن وب سایت تان در صفحهء اول نتایج موتور جستجو کمک زیادی خواهد کرد.

- انتخاب عاقلانهء لینک ها

این موضوع فقط در مورد آنچه باید بنویسید نیست، بلکه استفادهء هوشمندانه از لینک ها به صعود رتبه بندی وب سایت شما در نتایج موتور جستجو کمک زیادی خواهد کرد – اگر صفحات دیگر وب سایت شما دارای اطلاعات مرتبط و یا دارای مطالب مشابه از قبل باشد، بنابراین می توانید با آنها نیز لینک ایجاد نمایید. اما به خاطر داشته باشید که در این کار زیاده روی نکنید!

- استفاده از کلاه های رنگی مناسب!

تکنیک های سئو گاهی اوقات با نام های “کلاه سفید” و یا “کلاه سیاه” خطاب می شوند. موتورهای جستجو تکنیک های “کلاه سفید” سئو را به عنوان تکنیک های مشروع بهینه سازی وب سایت در نظر گرفته و به کاربران برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز شان کمک می نماید. “کلاه سیاه” ها اشاره به تکنیک هایی در سئو مانند استفاده از متنهای پنهان و یا وب سایت های جداگانه برای فریب دادن موتور جستجو می باشد.

این تکنیک ها ممکن است در کوتاه مدت کار کند اما در نهایت منجر به مسدود شدن وب سایت شما در گوگل خواهد شد – قطعاً این تکنیک استراتژی خوبی نخواهد بود!

- برای مخاطبان خود بنویسید

“محتوا همه چیز است” ممکن است دیگر یک جمله کلیشه ای برای شما باشد اما اساساً مفهوم درستی دارد. تکنیک های سئوباعث جذب خواننده در وب سایت ها می شود اما نوشتن محتوای مناسب آنها را در وب سایت نگه خواهد داشت.

اجازه ندهید که متن شما با کلمات کلیدی بیش از حد پر شود و نکتهء اصلی در آن گم شود. ارائه اطلاعات مفید و آموزنده در وب سایت و یا یک وبلاگ با مطالب مناسب بهترین راه برای بازگشت خوانندگان شما به وب سایت تان می باشد.

به مخاطبین خود فکر کنید. آیا فکر می کنید به اندازه کافی علاقمند به محتوای سایت شما هستند؟ آیا می توانند به سرعت هر چه تمامتر به چکیده ای از مطالب مورد نظرشان در وب سایت شما دست یابند؟

- مطالب قابل درک و خواندن

و در همین مضمون، باید مطمئن باشید مطالب شما به راحتی قابل دیدن و خواندن می باشد. مطالب خود را به پاراگراف های کوچک تر تقسیم کنید و در آن از تصاویر مرتبط و تاثیرگذار نیز استفاده کنید. ارائه لیست نیز ایده خوبی می تواند باشد – همچنین راهی برای تکرار کلمات کلیدی در متن آن هم بدون جلب توجه خوانندگان باید بیابید. در نهایت از جملات کوتاه استفاده کرده و مقداری فضای خالی و سفید نیز در وب سایت قرار دهید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خوب است بدانیم داشتن یک وبسایت اولین گام برای ورود به دنیای مجازی و ایجاد کسب کار جدید است،

برای کسب موفقیت در این راه باید فاکتورهای مناسب دیگری مانند

محتوای مخفی

    برای مشاهده لینک ها می بایست در وب سایت عضو باشید!
، پشتیبانی دائم، تبلیغات و بازاریابی را در دستور کار قرار دهیم تا به نتیجه دلخواه و اهداف مورد نظر دست یابیم

سایت بوسیله

محتوای مخفی

    برای مشاهده لینک ها می بایست در وب سایت عضو باشید!
و بهینه سازی در

محتوای مخفی

    برای مشاهده لینک ها می بایست در وب سایت عضو باشید!
پیشرفته های چشم گیری میکند در نتیجه میزان محبوبیت افزایش میاید کاربران دائم سایت روز افزون می شود در کنار این موضوعات با افزایش بازدید میزان در امد با مشتریان دائمی به صورت چشم گیری قابل حس می باشد

ما انسان ها برای تلاش و وقت خو ارزش بالای را قائل هستیم لذا باید از فعالیت های خود نتایج مثبت بگیریم با افزایش علم

محتوای مخفی

    برای مشاهده لینک ها می بایست در وب سایت عضو باشید!
و مشاوره های رایگان از طرف مدیران قدیمی سایت ها و

محتوای مخفی

    برای مشاهده لینک ها می بایست در وب سایت عضو باشید!
کارهای عزیز به این امر می توان دست یافت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آناتومی آکادمیک و علمی پیونددهی و ارتباط فرامتنی بین صفحات وب، به تدریج به شکل شگفت انگیز و گسترده ای در محیط شبکه جهانی معمول شده است. در حقیقت این آناتومی تخصصی و ریاضی که در ابتدا و با تکیه بر نظریه گراف ها در ریاضیات ناپیوسته (گسسته) و متناهی و به منظور توسعه جهان گستر ابداع گردید، از سطح تزهای دانشگاهی کارشناسان کنونی، به سطح گسترده و عملی نشانی ها در وب کشیده شد. یکی از آشکارترین نمودهای (البته در سطح بسیار ساده ) این ارتباطات فرامتنی را، می توان در وبلاگ های خودمان دید که گاه بیش از یکصد پیوند به وبلاگ و وب سایت های دیگر(و البته صفحاتی در خود وبلاگ) را می توان در آنها یافت. (تاکید می کنیم که چنین شیوه پیونددهی، یکی از ساده ترین و بدیهی ترین شیوه های پیونددهی فرامتنی در وب است و برخلاف پندار نادرست عمومی در رابط با این مقوله، ارتباطات فرامتنی از ساختاری بسیار پیچیده و در هم تنیده بهره می برند، درست همانند یک گراف بسیار پیچیده که مدل ساده آن را می توان نوشت و به سادگی تحلیل کرد. این گسترش کاربردی، موجب ایجاد توانایی آنالیز، آمارگیری و ارزش گذاری صفحات و نشانی ها در وب شده است. Page Rank این توانایی را با عدم محاسبه پیوندهای یکسان در صفحات متمایز و نیز هم سطح سازی و ارزش گذاری پیوندهای چندگانه در صفحات یکتا افزایش داده و به خدمت گرفته است. کد سیستم آمارگیری Page Rank به این شیوه نگارش یافته و تعریف شده است. توضیح : ما فرض کردیم شماری از کانال های ارتباطی به صفحه A از طریق صفحات T1 تا Tn برقرار شده است (به عنوان نمونه در قالب پیونددهی فرامتنی). پارامتر d را نیز به عنوان فاکتور استهلاک در آمارگیری در نظر گرفتیم و مقادیر حوزه تعریف(دامنه) ماشین تابع آن را بین صفر و یک تعریف کردیم. ما معمولا مقدار ورودی این تابع را روی 0.85 قرار می دهیم. همچنین تابع C(A) را به عنوان ماشین نمایشگر تعداد پیوندهای این صفحه ، به دیگر صفحات تعریف کردیم و بر اساس داده های بالا، کد Page Rank را برای صفحه A به شرح زیر نوشتیم: PR(A)=(1-d)+d(PR(T1)/C(T1)+…+PR(Tn)/C(Tn) توجه کنید که کد Page Rank در تمامی صفحات وب، به یک شکل عمل می کند و محاسبات آن در انواع گوناگون صفحات وب تغییر نمی کند، چرا که متنی بر فرمول های ثابت احتمال و آمار دانشگاهی نوشته شده است. Page Rank صفحه A یا PR(A) می تواند با استفاده از یک الگوریتم روتین و تکرار شونده نیز محاسبه شود و در این حالت هم با مدل اصلی ارتباط دهی درایه ها(صفحات) در ماتریس کلی وب مطابقت دارد. همچنین محاسبه Page Rank 26 میلیون صفحه وب با استفاده از متن کد گسترش یافته این سیستم (که مشروح آن را می توانید در دیگر مقالات دپارتمان ریاضیات و علوم کامپیوتر دانشگاه استندفورد بیایید)، در تنها چند ساعت و با استفاده از یک کامپیوتر WorkStation متوسط امکان پذیر است و لذا برخلاف موتورهای جستجوی دیگر (که برای یافتن و نمایه گذاری نتایج، از ده ها ابر کامپیوتر نیرومند و آن هم در ساعات کاری طولانی و ممتد کار می کشند، به ویژه MSN ). فرایند جستجو و نمایه گذاری نتایج در موتور جستجوگر Google چندان هم سنگین، وقت گیر و هزینه بر نیست (در زمینه آناتومی کاری سیستم Page Rank، جزئیات بسیار پیچیده تر و مفصل تری وجود دارد که از مجال این مقاله خارج است)

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]تعداد پست در یک روز[/h]شاید این سوال در نگاه اول ساده به نظر بیاید مثلا به اون اینطور پاسخ بدهیم که آقا هرچی می تونی و…

اما سوال هوشمندانه ای است و باید با دقت به ان پاسخ داده شود چرا که اگر شما تا حالا هر روز مثلا 10 تا پست قرار می داده اید قرار دادن یکجای 40 پست توصیه نمی شود

اولا آپدیتها را در طی روز توزیع نمایید در ثانی این تعداد را هر روز تقریبا یکسان نگهدارید

من یک توضیح مختصر بدهم

من برای خودم یک ضریبی تعریف کرده ام به نام ضریب گوگلی که چون خاص خودم است با سرچ در گوگل با مقالات من در مورد این ضریب روبرو میشوید در اینجا یک توضیحی از ضریب گوگلی بدهم

ضریب گوگلی قبل از هرچیز به پیج رنک سایت بستگی دارد به اینصورت که (اعداد ارقام زیر بصورت تجربی از چندین سایت بدست آمده است)

صفحه اصلی یک سایت وقتی پیج رنک 0 دارد گوگل در بدترین حالت هر هفته یکبار به او سر می زندو

صفحه اصلی یک سایت وقتی پیج رنک 1 دارد گوگل در بدترین حالت هر سه روز یکبار به او سر می زندو

صفحه اصلی یک سایت وقتی پیج رنک 2 دارد گوگل در بدترین حالت روز یکبار به او سر می زندو

صفحه اصلی یک سایت وقتی پیج رنک 3 دارد گوگل در بدترین حالت هر چهار ساعت یکبار به او سر می زندو

صفحه اصلی یک سایت وقتی پیج رنک 4 دارد گوگل در بدترین حالت هر 45 دقیقع یکبار به او سر می زندو

صفحه اصلی یک سایت وقتی پیج رنک 5 دارد گوگل در بدترین حالت هر 5دقیقه یکبار به او سر می زند.

ضریب گوگلی از همه بیشتر به بازه های آپدیت بستگی دارد

اگر آپدیت شما از مقادیر بالا سریعتر انجام شود ضریب گوگلی شما بالاتر میاید و برعکس

مثلا اگر سایت شما پیج رنک 0 دارد و شما طی چند ماهه گذشته حداقل هر 4 ساعت آپدیت داشته اید هم اکنون ضریب گوگلی مشابه یک سایت پیج رنک 3 را دارید و به عبارتی کم از یک سایت رنک 3 ندارید و اگر در این شرایط پیج رنک سایتتان 5 باشد ( و هر4 ساعت آپدیت داشته اید) ضریب گوگلی شما همان ضریب گوگلی پیج رنکتان است(به عبارتی گوگل جریمه نمی کند فقط وظیفه خودش می داند مرتب به شما سربزند)

اما به جای چند ماه چند سال این اتفاق بیفتد روی پیج رنک تاثیر دارد

حال که با ضریب گوگلی اشنا شدید برگردیم به سوال مطرح شده

حداکثر چند تا پست می تونم روزانه بدم؟

تعداد پست روزانه خود را سعی کنید همیشه ثابت نگه دارید و از آن مهمتر مثل خوردن قرص آنتی بیوتیک در زمانبندی ثابت ( مثلا هر 6 ساعت) انجام شود

حال اگر با این شرایط شما به ضریب گوگلی 10 پست در روز رسیدید و 15 پست برای ارسال دارید توصیه میشود که هما 10 پست را قرار بدهید چون اگر مثلا 6 پست را در یک زمان قرار بدهید گوگل بازه زمانی که به ضریب گوگلی شما بستگی دارد آن را می بینید پس نمی تواند امتیاز آپدیت بیشتری به شما بدهد

پس در یک کلام حداکثر تعداد پست در یک روز به ضریب گوگلی تان بستگی دارد و نه پیج رنک سایت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بعضی کارها ممکن است پیج رنک را کم نکند ولی از اعتبار سایت شما کم یکند یا بلعکس

برای اینکه منظور من را از اعتبار متوجه شوید و ببینید چه تفاوتی با پیج رنک دارد بیشتر توضیح می دهم

پیج رنک گوگل از صفر تا 10 است اما این چیزی است که نشان داده میشود و در اصل احتمال داده میشود پیج رنک یک عدد لگاریتمی باشد مثلا

log10=1

log100=2

log1000=3

و الا آخر

حال مثلا سایت شما پیج رنکش 2 است ممکن است عدد ان 118 باشد که لگاریتم ان به دو نزدیک است و یا عدد 800 باشد که باز هم لگاریتم ان به دو نزدیک است

خوب می بینید که در هر دو حالت پیج رنک شما 2 نمایش داده میشود با فرض اینکه عدد سایت شما برای رسیدن به رنک 2 عدد 520 بوده است این یعنی اعتبار بیشتر از سایتی که با عدد 118 به رنکینگ 2 رسیده است حال منظور از کم شدن اعتبار این است که گوگل برای یک خطای کوچک شما 15 امتیاز (به عنوان مثال 15 گفته شدو الا هر میزان دیگری میتواند باشد ) از شما کم می کند و عدد شما به 505 می رسد ولی چون هنوز در رنج رنکینگ گوگل قرار دارید عدد پیج رنک شما کماکان 2 نشان اده میشود

این گونه است که اصطلاحا گفته میشود اعتبار شما نزد گوگل کم شده است

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]ازمایشات گوگل در مورد یک سایت[/h]

من یک جورهایی معتقدم که بررسی وضعیت یک سایت در گوگل مثل بررسی صبح به صبح وضعیت روغن خودرو می ماند

بهر حال من در این چند ساله در امور سئو به این تجربه رسیده ام به موارد جالبی هم برخورد کرده ام

و آن اینکه وقت هایی گوگل فقط برای بررسی شرایط یک سایت ممکن است چند وقتی مثلا 6 هفته شایدم بیشتر او را به صدر جستجو کشانده و یک دفعه عملا او را از نتایج جستجو حذف کند

در موردی من خودم صفحه ای را داشتم که در صدر جستجو برای یک کلمه در گوگل قرار گرفت طوریکه برای خودم هم عجیب بود ولی بعد از مدتی کلا از جستجو خارج شد

سایتی را که از آن صحبت می کنم دارای رنکینگ 4 گوگل و عاری از هر نوع ترفند و تقلب برای موتورهای جستجو بود

و تمام اصول سئو را رعایت کرده بود

و یک بار هم همین اتفاق برای irseo.in افتاد

و این دو ریداد را هنوز به شکل بهتری نتوانسته ام توجیح کنم

و تنها دو دلیل برای آن متصور بودم

که مهمترین دلیلش را همان موش آزمایشگاه گوگل شدن بود

و احتمال می دهم گوگل برای بررسی ارزش موتور خود در بازدید سایتها این کار را بصورت تصادفی انجام می دهد

و دلیل دیگر برای اینکه یک سایت اشتباها به محبوبیت در جستجو نرسیده باشد و مجال کوتاهی به سایتهای دیگر برای رسیدن به آن داده شود

وجالب است که در مواردی که سایتی دارای قدمت طولانی باشد این اتفاق رخ نمی دهد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای مطرح شدن یک سایت چندین ماه نیاز است و به ندرت و در شرایط خاص سایتی در سه ماه مطرح میشود

در مورد کلمات کلیدی چند نکته را حتما باید در نظر داشت

1 – هیچگاه کلمات عمومی مثل «ایران» ، free و «رایگان» و… را به عنوان کلمه کلیدی انتخاب نکنید (حتی موقع سرچ هم با این کلمات سرچ نکنید)

2- کلمه کلیدی معرفی شده حتما باید در همان صفحه ای که کلمه کلیدی برای آن اعلام شده وجود داشته باشد (به عبارتی هر صفحه لیست کلمه کلیدی خودش را دارد)البته اگر در آن صفحه

کلمه کلیدی نیاید دو حالت رخ میدهد

الف- موتورهای جستجو به این برسند که شما برای تمام صفحات خود لیست کلمات کلیدی غیر دینامیک و ثابتی دارید (مثل اکثر وبلاگ ها) در اینصورت هیچ جریمه یا امتیاز منفی ندارد

ب- به نظر برسد شما با اینکار قصد فریب موتورهای جستجو را دارید که من احتمال می دهم نمره منفی برایتان داشته باشد

3- چگالی کلمه کلیدی مهم است و اگر ما بتوانیم در انتخاب آن به موتورهای جستجو کمک کنیم در رتبه جستجو موثر تر است یعنی اگر در یک صفحه مثلا اگر قرار باشد ازبین دو کلمه«سی دی» و «دی وی دی»یکی را انتخاب کنیم به چگالی کلمه در متن باید نگاه کنیم کلمه «سی دی» شش بار و کلمه «دی وی دی» یک بار آمده باشد پس بهتر است کلمه «سی دی» را انتخاب کنیم (حتی اگر کلمه «دی وی دی» برای مان مهمتر باشد)در غیر اینصورت مطمئن باشید خود موتور کلمه «سی دی» را انتخاب می کند و انتخاب شما را رد می کند حتما سوال میشود وقتی قرار است موتور جستجو خودش هم انتخاب کند و اننتخاب ما را رد کند پس اصلا چه نیازی به این کار است پاسخ واضح است وقتی شما آن را درلیست قرار داده باشید و موتور جستجو هم آن را پیدا کرده باشد رتبه جستجوی شما برای آن کلمه عالی خواهد شد

4- شما انتخاب کلمه کلیدی را بر اساس الگوریتم گوگل تنظیم کنید در الگوریتم گوگل سرچ منطقه ای تعریف شده است به این معنی که اگر شما یک کلمه عربی مثلا«قندیل» را در سایت خود قرار دهید مطمئن باشید در صفحه اول جستجو قرار خواهید گرفت (چون در کمتر سایت ایرانی این کلمه وجود دارد) اما اگر در کشور کویت همین جستجو را انجاتم دهید سایت شما هیچ جایگاهی برای کلمه «قندیل» ندارد و برعکس یعنی اگر یک سایت عربی در سایت خودش کلمه فارسی پورتال را بیاورد و شما در کویت کلمه «پورتال» را با گوگل جستجو آن سایت در ابتدا قرار می گیرد اما در جستجوی کلمه «پورتال» در ایران هیچ گاه آن سایت را در لیست جستجو نمی بینید

و این یعنی سرچ منطقه ای (در ضمن دقت شود که گوگل سرچ منطقه ای را بر اساس آی پی تعین می کند نه چیز دیگری مثلا شما با سرچ در

محتوای مخفی

    برای مشاهده لینک ها می بایست در وب سایت عضو باشید!
وارد سرچ منطقه ای انگلستان (united kingdown) نمی شوید و حتما باید در انگلستان باشید) با این توضیحات معلوم شد که کلماتی که لاتین باشند چون زبان ما فارسی است و این کلمات فارسی نیستند ارزشی برای ما نخواهند داشت

برای اینکه بیشتر با این مقوله آشنا شوید به صفحه

پیدا کردن کلمات مهم کلیدی

بروید و یک کلمه را جستجو نمایید (با دادن کد امنیتی مربوطه )

در نتنیجه ظاهر شده گوگل دو پارامتر به شما میدهد یک

Local Search Volume: November

که ارزش منطقه ای کلمه است (تعداد دفعاتی که آن کلمه در آن منطقه جستجو شده)

Global Monthly Search Volume

که ارزش گلوبال یا جهانی آن است

و همانطور که ملاحظه نمودید گوگل از شما منطقه اتان را سوال نکرد و خودش بر اساس آی پی آن را پیدا ک

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]سئو تصاویر[/h]اگر سایت فروش فیلم وسی دی و دی ودی دارید

اگر سایت مدل لباس دارید

و اگر به دلایل دیگری دوست دارید گوگل بیشتر از سایتهای دیگر عکس های سایتتان را جدی بگیرد باید گوگل را متقاعد کنید که این عکس ها برای شما مهم بوده است که در سایت آورده اید برای اینکار روش های زیر را من توصیه می کنم

برای پیدا شدن بهتر عکس هایتان در گوگل ترفندهای زیر بن نظیر است

الف- عکسهای لینک ،تایتل و توضیح داشته باشند

ب- عکس هایتان بر روی سایت خودتان قرار داشته باشند

ج- اسم عکسهایتان فارسی و معنی دار باشد

د- اسم عکس در متا آورده شود و در متن نیز باشد و اگر با لینک باشد فوق العاده است

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دامنه tk

علی الظاهر مربوط به منطقه استرالیا است ولی در اصل چنین نیست اتفاقا دامنه

google.tk

هم در اختیار خود گوگل قرار گرفته است

ولی پشت پرده حرفهای زیادی در مورد دامنه های با این پسوند وجود دارد از جمله اینکه گوگل با این سایتها

adsens

نمی دهد

برای کپی رایت سخت گیری بیشتری می کند(به عبارتی کمتر حق را به این دامنه می دهد)

به عبارتی این دامنه رسمی نیست و کمتر از آن است که برای کارهای رسمی بکار گرفته شود و تنها در کاربردهای عادی و شخصی میتواند کاربردداشته باشد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام در مورد محتوا صحبت کردید .

میخواستم بدونم گوگل قادر به ترجمه و ارتباط معنایی صفحات نیز هستش ؟

کسی میتونه اینو جواب بده ؟

من یک وبسایت دارم مرتبط با

محتوای مخفی

    برای مشاهده لینک ها می بایست در وب سایت عضو باشید!
ها و هیچ جا از هیچ سایتی کپی نشده ولی میخواستم ببینم امتیازی واسه این کپی نشدن قائل هست گوگل ؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×