آموزش شبکه
  • کاربر گرامی ، برای مطرح کردن سوالات و مشکلات مرتبط با ووکامرس از انجمن "پرسش و پاسخ ووکامرس" و برای مطرح کردن سایر مشکلات (وردپرس ، PHP و سایر اسکریپت ها) از انجمن "پرسش و پاسخ" اقدام کنید. برای دریافت پاسخ حداقل 48 ساعت منتظر باشید.

parsvtiger

کتاب آموزش ویتایگر ( نرم افزار CRM ویتایگر)

1 پست در این موضوع قرار دارد

آموزش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر

راهنمای مدیریت و کاربری نسخه x.6

vtiger-crm-book.jpg

اولین و کامل ترین کتاب آموزش CRM ویتایگر به زبان فارسی ، پس از اخذ مجوز های لازم به دو صورت الکترونیکی و چاپی توسط گروه

این قسمت تنها برای اعضای تالار قابل نمایش می باشد. برای مشاهده لینک ها و... در تالار ثبت نام کنید.
( VTfarsi.ir ) در دسترس کاربران ویتایگر قرار گرفت.
این کتاب توسط مهندس حمید ربیعی و در حدود ۲۵۰ صفحه به نگارش در آمده و در آن به موضوعات زیر پرداخته شده است:

  • سیستم مدیریت ارتباط با مشتری- CRM چیست، چرا به CRM نیاز داریم، چگونه یک
    این قسمت تنها برای اعضای تالار قابل نمایش می باشد. برای مشاهده لینک ها و... در تالار ثبت نام کنید.
    انتخاب کنیم و چرا ویتایگر را انتخاب کنیم.
  • رویکرد کلی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر – ممکن است در ابتدا کار با تمامی ماژول ها و ارتباط میان آن ها کمی خسته کننده باشد، اما ما شما را با چگونگی کار با قسمت های مختلف آشنا و یاری خواهیم نمود.
  • نقطه ی آغازین کار با نرم افزار سی آر ام – اولین کاری که می بایست انجام دهید، چیست؟
  • اتوماسیون نیروی فروش– پس از وارد کردن اطلاعات در سیستم، چگونه این نرم افزار می تواند به صورت خودکار از اقدامات به عمل آمده توسط شما پشتیبانی کند؟
  • درک تمامی روابط – اکثر اطلاعات وارد شده در نرم افزار سی آر ام به گونه ای با یکدیگر مرتبط می باشند. این روابط به همراه اهداف خود به طور گسترده مستند سازی شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مثال های ارائه شده مراجعه فرمایید.
  • سفارشی سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری – به طور کلی ساختار هر شرکت متفاوت است. ما در این راهنما نحوه ی تنظیم نرم افزار بر اساس نیاز های شرکت های مختلف را توضیح می دهیم.
  • تنظیمات امنیتی – در این قسمت به اصول و پیاده سازی اقدامات امنیتی مبتنی بر نقش ها می پردازیم.
  • ابزارها – نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دارای مجموعه ای از ابزارها است که علاوه بر گزارش دهی به بخش مدیریت، تیم فروش سازمان را هم پشتیبانی می کند.

این کتاب راهنما CRM بر اساس نسخه ی رسمی ۶٫۵ تهیه شده است. توجه داشته باشید در این راهنما صحبتی از تفاوت های موجود میان نسخه ی ۶٫۵ با سایر نسخه های توسعه دهندگان و پارتنرهای ویتایگر نظیر پکیج های پارس ویتایگر نشده و تنها ماژول هایی که تحت عنوان ماژول های سیستمی هستند، توضیح داده شده است.

اگر چه این

این قسمت تنها برای اعضای تالار قابل نمایش می باشد. برای مشاهده لینک ها و... در تالار ثبت نام کنید.
به عنوان یک کتاب مرجع برای کاربران نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر تالیف شده است، اما شرکت ویتایگر به طور رسمی مسئول تنظیم و نگارش آن نبوده و اهداف توسعه و سفارشی سازی نرم افزار را در بر نمی گیرد. البته امیدواریم این کتاب راهنما، به اکثر سوالاتی که ممکن است درخصوص ویژگی ها و ماژول های نرم افزار برای شما پیش آید، پاسخ دهد.

دانلود :

این قسمت تنها برای اعضای تالار قابل نمایش می باشد. برای مشاهده لینک ها و... در تالار ثبت نام کنید.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری