مدیریت کردن محصولات مرتبط در صفحه محصولات

ahmad2553

تازه وارد
سلام. محصولات مرتبطی که انتهای برگه ی محصولات نشون میده محصولات خیلی قدیمی هستند. چجوری میشه این قسمت محصولات مرتبط رو مدیریت کرد که از فلان دسته و بر اساس تاریخ نشون بده؟
لینک:
الان برای این محصول من دو تا دسته بندی دارم. یکی “فیروزه کوبی” یکی هم “مجموعه الماس” - کاری که ووکامرس داره میکنه اینه که فقط از دسته بندی فیروزه کوبی و محصولات خیلی قدیمی رو پیشنهاد میده. در حالی که من میخوام فقط از دسته بندی “مجموعه الماس” پیشنهادهاش رو بده. راهی برای این کار وجود داره؟ البته میدونم که از داخل ووکامرس اونجا که محصول رو معرفی میکنیم میشه محصولات مرتبط معرفی کرد، ولی این کار جدا از زمان بر بودنش، اون داستان قبلی سر جاش باقیه. نمونه لینک:
این مشکل محصولات مرتبطی که ووکامرس نشون میده رو من تو یک سایت دیگم هم دارم. تو اونجا محصولاتی که موجودیشون صفر شده رو به عنوان محصولات مشابه نشون میده که خیلی جالب نیست.
لینک اون یکی سایت:
 

masoud ashoori

کاربر عضو
سلام
توی ویرایش محصول بخش محصولات مرتبط 2 فیلد وجود داره یکی به اسم بیش فروشی که میشه همون محصولات پیشنهاد شده توسط شما و یکی هم محصولات مرتبط که با محصولات مرتبط میتونید اون هایی که مدنظرتون هست بیشتر نمایش داده بشه.

پیشنهاد: یک دعوت به اقدام برای افزایش بازدید محصولات مشابه درست کنید، بهتر هست نام محصولات مشابه رو با استفاده از ابزار حلقه های ترجمه افزونه ووکامرس فارسی تغییر بدید به مواردی مثل: حتما این مدل ها را هم ببینید:
 
بالا