اضافه کردن چندین عکس در یک محصول متغیر و لود شدن آن ها هنگام انتخاب فیلتر رنگ در بخش گالری تصاویر محصول

msn60

تازه وارد
با سلام خدمت دوستان عزیز

من در حال ساخت یک فروشگاه اینترنتی برای یک برند پوشاک هستم. برای اینکار از پوسته انفولد و همین طور ووکامرس فارسی  استفاده کرده ام. برای ایجاد فیلتر بصورت ویژوال (برحسب رنگ و سایز) از افزونه yith استفاده می کنم. مشکلی که در حال حاضر با آن برخورد کرده ام این است که مشتری می خواهد در صفحه محصول و با انتخاب مثلا رنگ قرمز، کلیه عکس های مربوط به رنگ قرمز در بخش گالری آن به نمایش در آید تا مشتری بتواند کلیه عکس ها با زاویه های مختلف آن لباس را مشاهده نماید و سپس با تعویض رنگ مثلا آبی، کلیه عکس های گالری آن محصول با عکس ها رنگ آبی عوض شوند. نمونه این کار در یکی از سایت های مربوط به پوشاک هست که لینک آن را در زیر قرار داده ام:



در حال حاضر من از محصول متغیر برای این کار استفاده می کنم اما به دو مشکل اصلی برخورد کرده ام: 1- برای محصول متغیر، مثلا رنگ قرمز، فقط یک انتخاب برای عکس وجود دارد، یعنی نمی توان چندین عکس را برای آن اضافه کرد، می توانید عکس 1 را مشاهده فرمایید. اول اینکه چگونه می توانم برای یک گزینه محصول متغیر از چندین عکس استفاده کنم.

2- مشکل دوم، این است که با انتخاب فیلتر مثلا رنگ قرمز، باید در گالری محصول کلیه عکس های مربوط به رنگ قرمز نمایش داده شود. چگونه می توانم این کار را بصورت داینامیک انجام دهم چون گالری عکس در سطح محصول ثابت بوده و در واقع برای نمایش عکس های محصول، کلیه عکسهای رنگ قرمز و آبی باید در آن نمایش داده شود که مشتری این مورد را نمی پسندد (برای دیدن این موضوع می توانید به لینک بالا مراجعه کنید)

ممنون میشوم که من رو راهنمایی کنید که چگونه باید این کار انجام دهم. 

You must be registered for see images attach


 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
این پلاگین کمکت میکنه



 

msn60

تازه وارد
سلام محمد عزیز، بسیار ممنون از پاسخ شما، متاسفانه این پلاگین پولی بوده و نسخه رایگانش این امکانات رو بهم نمی داد. نسخه نال شده اش رو هم نتونستم پیدا کنم، در حال حاضر از additional variation images  به همراه چندین پلاگین yith استفاده می کنم. خواستم اشاره کنم که اگه کسی این مشکل رو داشت اون هم بتونه از این استفاده کنه، البته این پلاگین هم غیر رایگان هستش اما نسخه نال شده اش رو میشه پیدا می کرد.

بازم ممنون از جواب شما

 

j_mehdi197

تازه وارد
سلام..وقت بخیر...بنده هم همین کار و میخام انجام بدم....یعنی وقتی در قسمت فیلتر بر اساس رنگ ، رنگ ابی انتخاب شد عکس های رنگ ابی رو نشون بده و اگر رنگ قرمز رو انتخاب کرد ، محصولات رنگ قرمز و نشون بده.... چون به طور پیش فرض همون رنگی رو میاره که اول برای اون محصول متغیر انتخاب کردیم... اگر تونستی حل کنی..لطفا به بنده هم بگید..چکار کردید.... تا انجام بدم.. با تشکر
 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
متاسفانه درون حلقه های نمایش محصولات (همه محصولات) این امکان پذیر نیست.
 
بالا