amin_b1993
کاربر عضو
این قابلیت برای وردپرس شدنیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
"
اینستاگرام با اضافه کردن
اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ یک کسب و کار نقش شاه را ایفا میکند
عقیده ما این است، البته بسیاری این نقش را به تلگرام دادهاند، اگر شما هم جزو این گروه هستید
فهم این سناریو ساده است، یک راه موثر برای بازاریابی و تشویق بیشتر رفتار خرید در کاربر بر روی اپ اینستاگرام (و بسیار مشابه به امکانات پینترست برای خرید محصول). ضمن اینکه پینترست قابلیت سرچ تصویری (visual search) را هم دارد که براساس الگوریتمهای پردازش تصویر با ارائه بهترین توصیهها و نتایج جستجو کاربران را واقعا سرگرم میکند.
در این زمان دامنه بلندپروازی ابزارهای اینستاگرام کمتر بلندپروازانه است و بیشتر بصورت عمقی بر روی آنها کار میکند. فعلا فقط
پلتفرم خرید اینستاگرام به مانند پینترست نخواهد بود، به این معنی که اینستا قرار نیست پرداخت درون برنامه مثل
بهترین خبر برای استراتژیستهای دیجیتال مارکتینگ و اکانتهای تجاری این است که با این قابلیت جدید دیگر لازم نیست در زیر پستها بنویسید برای اطلاعات بیشتر به لینک پروفایل مراجعه کنید. همانطور که میدانید اینستا فعلا قابلیت لنیک گذاشتن در کپشن را ندارد و تنها یک لینک در bio قابل کلیک کردن است. برندها اغلبا با تعویض این لینک کاربران را هدایت میکنند و این محدودیت در این سطح اصلا مطلوب نیست.
"
اینستاگرام با اضافه کردن
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
و هدایت کاربران به شناخت و خرید محصول به زودی تغییرات گستردهای در
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
و بازاریابی آنلاین ایجاد میکند.اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ یک کسب و کار نقش شاه را ایفا میکند
عقیده ما این است، البته بسیاری این نقش را به تلگرام دادهاند، اگر شما هم جزو این گروه هستید
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
قبلا در مطلبی گفته که
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
. هر توسعه و تغییر جدید در این پلتفرم در بازاریابی آنلاین کسب و کارها تاثیر خواهد داشت، و این تغییرات جدید به سود کسب و کارها و سهولت فرستادن مشتری از مرحله اولیه
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
تا انجام قطعی خرید است.
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
کاربران اینستا به زودی دکمه «Tap to view products» را بر روی عکسها خواهند دید (در پایین سمت چپ) و وقتی بر روی آن بزنند محصولات قابل فروش در عکس همراه با قیمت آنها برایشان نشان داده میشود. اگر کاربری تمایل به خرید محصول داشت از این طریق میتواند به صفحه فروش محصول در وب وارد شود.فهم این سناریو ساده است، یک راه موثر برای بازاریابی و تشویق بیشتر رفتار خرید در کاربر بر روی اپ اینستاگرام (و بسیار مشابه به امکانات پینترست برای خرید محصول). ضمن اینکه پینترست قابلیت سرچ تصویری (visual search) را هم دارد که براساس الگوریتمهای پردازش تصویر با ارائه بهترین توصیهها و نتایج جستجو کاربران را واقعا سرگرم میکند.
در این زمان دامنه بلندپروازی ابزارهای اینستاگرام کمتر بلندپروازانه است و بیشتر بصورت عمقی بر روی آنها کار میکند. فعلا فقط
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
قابلیت استفاده از ابزار خرید را دارند و آنها درحال همکاری با اینستا بوده تا این مراحل تست انجام شوند. برندهایی مثل Abercombie&Fitch یا Levi’s.پلتفرم خرید اینستاگرام به مانند پینترست نخواهد بود، به این معنی که اینستا قرار نیست پرداخت درون برنامه مثل
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
در پینترست داشته باشد. شاید در آینده این اتفاق بیوفتد و اینستا بخشی از مراحل خرید را انجام دهد، اما فعلا آنها بر روی این تمرکز کردهاند که برندها با پرداخت هزینه محصولات فروشی خود را در قالب عکس به کاربرانی که حتی آنها را فالو نمیکنند نشان دهند.بهترین خبر برای استراتژیستهای دیجیتال مارکتینگ و اکانتهای تجاری این است که با این قابلیت جدید دیگر لازم نیست در زیر پستها بنویسید برای اطلاعات بیشتر به لینک پروفایل مراجعه کنید. همانطور که میدانید اینستا فعلا قابلیت لنیک گذاشتن در کپشن را ندارد و تنها یک لینک در bio قابل کلیک کردن است. برندها اغلبا با تعویض این لینک کاربران را هدایت میکنند و این محدودیت در این سطح اصلا مطلوب نیست.
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
، ۶۰ درصد اینستاگرامرها درباره محصولات و خدمات درون خود اپلیکیشن اطلاعات پیدا میکنند و ۷۵ درصد اقدامات عملی مثل بازدید وبسایت، جستجو یا گفتن به یک دوست، بعد از تاثیرپذیری از یک پست اینستاگرامی خواهد بود. این نشان میدهد که اینستاگرام نقش اساسی در دیجیتال مارکتینگ و پروسه شناخت محصول ایفا میکند و با راحتتر کردن این پروسه میتواند برای کاربران و تبلیغکنندگان نقشی مثبت داشته باشد."