#آموزشی: گزارش سرعت جدید به Search Console گوگل اضافه خواهد شد.

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

masoud ashoori

کاربر عضو
📣 گزارش سرعت جدید به Search Console گوگل اضافه خواهد شد.

🔸 گوگل در Google I/O اعلام کرد در حال آزمایش و تست، گزارش سرعت جدید Search Console است، این گزارش عاری از CrUX data است. این گزارش جدید به شما یک دید کلی از متریک‎های(پارامترهای) وب‎سایت می‎دهد. به طوریکه می‎توانید روی مسائل خاصی تمرکز و نمونه‎های خاصی از این مسائل را مشاهده کنید.

🔸داشتن این اطلاعات در Google Search Console به مدیران سئو و وبمستران این امکان را می‎دهد که بدون نیاز به ابزارهای دیگر برای تست سرعت سایت، تمام این اطلاعات را در کنار هم دریافت کنند. به علاوه با استفاده از این ابزار روند بهبود و یا مشکلات ایجاد شده در طول زمان قابل مشاهده و بررسی است.

🔸نسخه نهایی این گزارش فعال نیست، اما نسخه beta این گزارش در دسترس تمام کسانی است که از Google Search Console استفاده می‎کنند.




🔴 نحوه ثبت نام برای نسخه beta 👇

You must be registered for see images attach

🔸 برای دسترسی به این گزارش با کلیک روی لینک ثبت نام ، فرم مربوطه را تکمیل کنید و منتظر دریافت ایمیل تایید از تیم Google Search Console باشید.

🔸 در تصویر بالا نمونه‎ای از این گزارش آورده شده است. در این گزارش می‌توانید به صورت تفکیک شده صفحاتی را که از نظر سرعت کند، متوسط و سریع هستند مشاهده کنید. کاربران می‎توانند با کلیک‎ کردن روی هر یک از کادرهای رنگی، جزئیات هر قسمت را بررسی کنند.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا