افزونه سئو وردپرس حرفه ای Yoast SEO Premium فارسی نسخه 5

shahin_w3

کاربر عضو


افزونه سئو وردپرس حرفه ای

افزونه wordpress seo by yoast یک افزونه سئو وردپرس حرفه ای هست که بدون شک می توان با افتخار اعلام کرد wordpress seo by yoast مشهور ترین و پر مخاطب ترین افزونه سئو وردپرس در بین تمامی افزونه های موجود در دنیاست! افزونه سئوی yoast از آن دسته افزونه هایی هست که بلافاصله بعد از نصب وردپرس بایستی آنرا نصب کنید تا سئوی سایت شما ارتقا یابد. بدون نصب افزونه های سئو سایت شما هیچوقت به آن ورودی گوگل دلخواه شما نخواهد رسید. چون بدون نصب این افزونه ها متا تگ های مورد نیاز سئو در سایت شما پیدا نخواهد شد!

افزونه Yoast Seo دارای دو نسخه رایگان و پرمیوم هست که می توانید نسخه رایگان آنرا از اینجا دانلود کنید، اما نسخه رایگان و نسخه حرفه ای افزونه سئو وردپرس تفاوت هایی با یکدیگر دارد…
تفاوت نسخه رایگان Yoast Seo و نسخه پرمیوم چیست؟

    قابلیت قرار دادن بیش از یک کلمه کلیدی کانونی برای هر مطلب
    دارای ویدیوهای آموزشی کار با افزونه
    راهنمای هر بخش بصورت قدم به قدم
    امکان ریدایرکت کردن آدرس سایت



افزونه yoast seo premium ( که بیشتر با نام  wordpress seo by yoast premium ) شناخته شده امکانات جدیدی را به نسخه رایگان خود اضافه کرده:



مدیریت ریدایرکت ها

این قابلیت به شما کمک می کند تا سلامت سایتتان را حفظ کنید و سایت خود را بروز نگه دارید!

چه موقع از مدیریت ریدایرکت استفاده می کنیم؟

زمانی که شما یک صفحه یا یک مطلب از سایتتان را حذف می کنید. ریسک زیادی انجام داده اید! در پکیج آموزش سئو هم خدمت شما توضیح دادم که خطاهای وبمستر تولز چه بر سر وبسایت شما می آورند. گوگل به شدت مخالف است با سایتی که خطای 404 زیادی دارد.

بهترین روش حذف یک مطلب از سایت بدون افت سئو چیست؟

حالا افزونه وردپرس سئو پرمیوم با شما همراه هست تا در صورتی که یک صفحه از سایت شما حذف شد ، در سایت وردپرسی شما جستجو کرده و مطلبی که بیشترین شباهت را با صفحه درخواستی کاربر شما دارد پیدا می کند و کاربر را به آن صفحه انتقال می دهد. این یعنی سایتی بدون خطای 404!

قیمت : یک عدد صلوات

You must be registered for see images attach


 
بالا