افزونه پرداخت درگاه ملت با ارسال پیامک

saeedpersian

کاربر عضو


افزونه درگاه پرداخت ملت وردپرس با قابلیت ارسال پیامک و ایمیل به مدیر سایت و مشتری تنها افزونه کامل و پیشرفته درگاه ملت است که بصورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

بعد از نصب افزونه کد کوتاه [M_B_P_SC] را در هر برگه یا نوشته ای که قرار دهید فرم پرداخت در آنجا نمایش داده میشود و کاربران میتوانند هر مبلغ دلخواهی را از طریق درگاه پرداخت بانک ملت بصورت آنلاین پرداخت کنند. این افزونه سه طرح فرم پرداخت متفاوت و زیبا دارد که هرکدام را به سلیقه و رنگ قالب خود میتوانید انتخاب کنید.

قسمت گزارشات افزونه نیز کامل است و مشخصات پرداخت ها و سفارشات ذخیره شده و در پیشخوان قابل مشاهده میباشد. همچنین افزونه به پرداخت ها شماره هایی را به ترتیب با عنوان “شماره سفارش” درنظر گرفته و آنها را به پرداخت کننده و مدیر ارسال میکند تا کار مدیریت و پیگیری سفارشات و پرداخت ها آسانتر شود. در بخش گزارشات کل پرداخت هه نیز نمایش داده میشود.



تمام جزئیات پرداخت ازجمله مبلغ و شماره سفارش برای مشتری و مدیر سایت ارسال میشود. که فرمت ایمیل ارسالی به مشتری مانند فوتر و لوگو و … قبل تنظیم است.



پیامک حاوی مبلغ پرداختی و شماره سفارش بعد از پرداخت موفق به پرداخت کننده و مدیر سایت ارسال میشود تا هم پرداخت کننده از پرداخت خود مطمئن شود و هم مدیر سایت در هر لحظه از پرداخت های صورت گرفته در وبسایتش در قالب پیامک مطلع شود.

براي استفاده از امكانات پيامك افزونه فقط كافيست كه يك تهيه كنيد.

با تشكر از hannanstd



منبع:

- - - Updated - - -

نات پيامك افزونه فقط ك

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا