افزونه پیشنهاد دهنده کلمات کلیدی

mostafa98

کاربر عضو
همانطور که می دونید برچسب ها اصلی ترین بخش سایت رو تشکیل میدن

ولی متاسفانه اغلب مدیران سایت های ایرانی (کپی و پیست کارن) و اصلن توجهی به کلمات کلیدی سایت ندارن

و توی تموم جستجوها اغلب این سایت ها توی لیست میان (دریغ از اینکه که همون مطلب ممکنه باعث باشه بازدید کننده دیگه به سایت

سر نزنه) چون بار اول با برچسب دانلود نرم افزار به سایت مراجعه کرده و نتیجه ای نگرفته.

آقای مدیر زرنگ کاربرت پرید :68:

حالا این پست رو حاضر کردم تا بهتون کمکی کرده باشم

انتخاب کلمات کلیدی مهمترین بخش نوشتن یک مطلب هست و واقعا باید براش وقت گذاشت. گاها پیش میاد شما یک مطلب خیلی خوب مینویسید ولی در و عنوان دقت و وسواس لازم را به خرج نمیدید و همین امر باعث میشه که مطلب شما بازدید و رتبه خوبی نگیره! (البته خود ما هم همین مشکل را داریم!)

دقت داشته باشید که منظور ما از کلمه کلیدی صرفا کلماتی نیست که در قرار میگیره و در اینجا منظور کلمه ایه که نوشته درباره اون موضوع هست و در نتیجه اون کلمه باید در عنوان، محتوا و برچسب های شما باشه.

حالا باید دید بهترین روش برای انتخاب کلمه کلیدی چیه؟

به نظر خود من بهترین روش استفاده از کلمات بیشتر جستجو شده در مورتورهای جستجو و بخصوص گوگل هست. اگه دقت کرده باشید وقتی تو گوگل میخواهید جستجو کنید، قسمتی از کلمه را که تایپ میکنید، گوگل خودش به شما کلماتی را پیشنهاد میده. این کلمات کلماتی هستن که بیشترین جستجو را داشتن. پس شما میتونید از اون کلمات که به موضوع شما مرتبطه در عنوان و محتوا و برچسب استفاده کنید.



حالا امروز براتون یک آماده کردیم که به کمک همین پیشنهاد دهنده کلمات بیشتر جستجو شده موتورهای جستجوی گوگل و بینگ و یاهو به شما کمک میکنه که را برای عنوان و برچسب استفاده کنید. البته با خود افزونه هم یک فایل ویدئو آموزشی قرار دادیم که بصورت کامل نحوه کار با افزونه را به شما آموزش میده ولی خوب من هم یکسری توضیحات مختصر میدم در مورد نحوه کار باهاش.

بعد از نصب این افزونه یک باکس به شکل زیر به قسمت افزودن نوشته های جدید اضافه میشه:

شما باید یک عبارت ۲ تا ۳ کلمه ای مرتبط با موضوع را در اون وارد کنید و دکمه پیشنهاد بده را بزنید تا را به شما پیشنهاد بده و شما بتونید با زدن دکمه Title اون را در عنوان و با زدن Tag در برچسب ها استفاده کنید.



منبع میخوای :45: :45: :





 

پیوست‌ها

  • keyword-suggest.zip
    35.1 کیلوبایت · بازدیدها: 28
بالا