Goback
کاربر عضو
بسم الله الرحمن الرحیم
یک فروشنده خوب در عین حال باید بازاریاب خوبی هم باشه و بتونه از امکاناتی که توی دستشه حداکثر استفاده رو برای تبلیغاتش و تاثیر گذاری بر روی مشتری بذاره،
یکی از جاهایی که شاید کمتر بهش توجه میشه در امر تبلیغات،ایمیلهای سفارشات هست که برای مشتری ارسال میشه،اما چگونه میشه از این امکان برای جذب مشتری استفاده کرد؟
اگر ایمیلهای زرین پال رو دیده باشید در انتهای ایمیل برخی از پذیرندگان خودشو تبلیغ میکنه،چرا ما نتونیم این کار رو برای محصولاتمون انجام بدیم؟
یک فروشنده خوب در عین حال باید بازاریاب خوبی هم باشه و بتونه از امکاناتی که توی دستشه حداکثر استفاده رو برای تبلیغاتش و تاثیر گذاری بر روی مشتری بذاره،
یکی از جاهایی که شاید کمتر بهش توجه میشه در امر تبلیغات،ایمیلهای سفارشات هست که برای مشتری ارسال میشه،اما چگونه میشه از این امکان برای جذب مشتری استفاده کرد؟
اگر ایمیلهای زرین پال رو دیده باشید در انتهای ایمیل برخی از پذیرندگان خودشو تبلیغ میکنه،چرا ما نتونیم این کار رو برای محصولاتمون انجام بدیم؟
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.