بازیافت و محیط زیست

ana_ar

تازه وارد
، موادی هستند که از ترکیب دو یا چند عنصر به وجود می‌ آیند اما خصوصیات آن‌ ها با خصوصیات عناصر تشکیل‌ دهنده شان متفاوت است. انواع مختلف کامپاند را می توان به کامپاند پلی اتیلن، کامپاند پلی پروپیلن، کامپاند پی وی سی، کامپاند کربنات کلسیم و کامپاند پلی کربنات تقسیم کرد.

پلاستیک یک ماده محبوب و بسیار پرکاربرد است و ما از آن استفاده زیادی می کنیم. استفاده مجدد و بازیافت اقلام تا حد امکان می تواند نیاز ما را به ایجاد پلاستیک جدید کاهش دهد.

این بدان معنی است که ما می توانیم:

حفظ سوخت های فسیلی تجدید ناپذیر (نفت)

کاهش مصرف انرژی در تولید پلاستیک جدید

کاهش میزان زباله جامد که به محل دفن زباله می رود

کاهش انتشار گازهایی مانند دی اکسید کربن در جو
موارد استفاده از پلاستیک بازیافتی زیاد است. حتی در همین وسیله‌ای که با آن مشغول خواندن این مقاله هستند یا رایانه‌ای که من با آن مشغول تایپم، پلاستیک بازیافتی به کار رفته است. هر محصول تولید شده از پلاستیک، اگر دارای حساسیت بهداشتی و دارویی نباشد، می‌تواند از پلاستیک بازیافتی تولید شود. مشروط به این که از کیفیت و استاندارهای لازم برخوردار باشد. متاقضی محترم، پیش از هر چیز، باید نوع نیاز خود را بداند و از کیفیت محصول خریداری شده مطمئن باشد. فرتاک پلیمر، این افتخار را دارد که با تکیه بر اصول مشتری‌مداری و دغدغه‌های محیط زیستی و بهداشتی، بهترین محصول تولیدی را با تکیه به بر تمامی استانداردها، به دست متقاضی و تولیدکننده برساند.

اگر در زمینه‌ی محصولات نو یا بازیافتی فعالیت دارید برای خرید مواد پلیمری شامل برای ، ، و و دریافت راهنمایی های لازم، کارشناسان شرکت ما، شما را راهنمایی می‌کنند.
 
بالا