درخواست باز کردن ویدیو های یوتیوب

hellona

تازه وارد
با سلام
خواستم ببینم که ایا راه حلی هست که وقتی ویدیو های یوتیوب رو داخل سایت خودمون embed میکنیم ، این ویدیو ها بدون فیلتر شکن برای کاربر باز بشن ؟
مثلا راهی هست که بشه روی سرور مجازی که داریم یک پروکسی یا هر چیزی نصب کرد که کاربرا بتونن بدون فیلتر شکن این فیلم رو ببینن ؟
 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
وقتی میگیم embed ، طبعا سمت کاربر جاسازی میشه. شما کنترلی به سمت کاربر ندارید! از مرورگرش تبعیت میکنه.
 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز
می خواستم این پیام رو خصوصی بفرستم که مسدود بود براتون
این cms رو هم لطفا معرفی کنید
سایت شما اگر چیزی که بنده دیدم هست بیشتر فایلها باز هستند و مشکلی در ارائه پخش ندارد بخصوص فایلهایی که خود سرور بارگیری کرده است یا نقش واسط را دارد. البته برخی درست نیستد که احتمالا به نوع فایل مرتبط است چون cms شما از برخی فایلها پشتیبانی نمی کند و این قابل درک است .
مهم در این بخش اینست که شما بر روی یک سرور خارجی هستید یا ایرانی ؟ چون سرورهای ایرانی به سرعت توسط فی لی هوشمند مسدود می شوند. بهتره شما به این موارد دقت کنید که برخی نوشته ها کلمات و آدرس دهی ها باعث فیل می شود و بعضا برخی گزارشات مردمی (دقت کنید چون احتمالا دامنه ایرانی صبت کرده اید احتمال پرسش و .. اینها هست)
توصیه جدی بنده به شما اینست اگر می خواهید زحمات شما هدر نرود روی محتواهای سالم متمرکز شوید. به سمت موزیک ویدیو ها فیلم ها و موارد مشابه نروید
سعی کنید بر روی همون کارتون ها آموزشی ها و گردشگری خوراک ها اتوموبیل ها و بسیاری از اطلاعاتی که در موجب مشکلی نمی شود و بسیاری از این موارد متمرکز باشید
دقت شما در همه ابعاد باعث می شود بتوانید علاوه بر جذب مخاطب مسیر درستی برای کشور و خودتان را برنامه ریزی کنید.
موفق باشید
 
بالا