فرمایش شما متین.اگه بشه به صورت مدون و فانونمند دربارش کار کرد اشکالی نداره. مثلا من اگر ایرادی از شرکتی گرفتم بیام با سند دلایلمو ارائه کنم. مثل ارائه عکس و غیره.
از طرف دیگه قرار نیست کسی رو دادگاهی کنیم. شما همین الان توی نت خیلی از سایتهارو پیدا می کنید که کارشون همین نمره دادن منفی به امثال این شرکتاست که متاسفانه ما توی ایرن همچو چیزی نداریم.
مثلا کمپین مشتریان موچا هاست
کمپین مشتریان گو ددی و ...
تشکر
بحث در باره همین "قانون" هست. هیچ قانونی در این زمینه نیست. فرض کنید یک فرد "هاستینگ" از گفته های مشتری در وب سایت ما ناراضی باشه. چه ها که نمیکنن ... از ddos و هک و... بگیر تا فحاشی ها...
مدیران فکر نکنم بتونن چنین بخشی رو مدیریت کنن
و بنده به شخصه مسئولیت چنین موضوعی رو بر عهده نخواهم گرفت!
به دلایل مختلفی که مهمترینشون
- احتمال عدم صحت گفته های هر طرف...
- ایجاد مشکلات و حملات ddos توسط هاستینگ های مختلف در صورت اعتراض مشتریان در اینجا
و...