بعضی از محصولات متغییر موجود را در دسته بندی (product-category) ناموجود نوشته

ansari.behnam

تازه وارد
بعضی از محصولات متغییر موجود را در دسته بندی (product-category) ناموجود نوشته اما وقتی محصول رو باز میکنیم موجود هست. در متغییر ها تیک مدبریت موجودی زده شده و موجودی انبار هم درست زده شده ،حتی در پیشخوان هم همینطور هست و در قسمت محصولات مینویسه در انبار موجود نمیباشد ، برای حل این مشکل وقتی قیمت متغییر ها رو یه بار صفر میکنم ذخیره میکنم بعد دوباره قیمت و از اول میزنم بروزرسانی میکنم درست میشه اما یه دسته از محصولاتمون با اینکار هم درست نمیشه.
 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز
دو نکته وجود دارد در محصولات متغییر دو نقطه مدیریت انبار هست که برخی هر دو را فعال می کنند این خودش یک نوع خطا ایجاد می کند. اولین مدیریت انبار در فهرست موجودی منو اصلی متغییر است و دومی در خود محصولات.این دو نباید با هم فعال شود . مگر اینکه قالب شما از شیوه دیگری برای این منظور استفاده کند
دومین نکته اینکه در محصولات متغییر وقتی شما یک محصول را پیش فرض قرار دهید این مشکلات را خواهید داشت زیرا سامانه اینگونه تشخیص می دهد که اولویت آن محصول برای شما بالاتر از باقی است و به همین جهت عدم موجودی می زند.
ضمن اینکه میزان سقف و کف کمبود منابع را در تنظیمات پیکربندی ووکامرس - محصولات- فهرست موجودی باید به درستی انجام دهید. بسیاری از کاربران آستانه تمام‌شدن موجودی انبار را به اشتباه تنظیم می کنند در حالیکه این عدد باید صفر باشد و آستانه کم‌بودن موجودی انبار مثلا عددی مثل 2 یا 5 یا هر عددی که مورد نظر است.
موفق باشید
 
بالا