بهترین نوع تبلیغات برای فروش بیشتر ؟!

leoson

تازه وارد
من چندین نوع تبلیغات رو تست کردم مثل بنری و پاپ اپ و ...

میخواستم بدونم بجز گوگل ادز چه تبلیغات بصرفه ای وجود داره که روش سرمایه گذاری کنیم تا فروشمون و رتبمون بالا بره ؟

لطفا کسایی که تجربشو داشتن بگن

 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز

یک شیوه موثر در تبلیغات استفاده از شبکه های اجتماعی فعال است که خودتون اول توش فعال بشید که قابلیت نمایش در سایت و استفاده داره و در کنارش از پیج های پر بازدید برای ارسال مخاطب کمک بگیرید. البته باید دقت کنید که پیچ ها مرتبط باشند و فرد مورد نظر کلاهبرداری چیزی نباشه.

در مورد رتبه در گوگل رو فقط خود گوگل می تونه توضیح بده و کسی نمیدونه داستان چیه ؟ :)) به طور کلی گوگل همه چی رو برای خودش می خواهد حتی جامعه متن باز رو هم مجبور به استفاده از گزینه هایی مثل فونت گوگل کرده ولی سیاسی کاری و تحریم بازی و فونت های غیر ایرانی که داستان خودش رو داره.بطور کلی حتی در مورد تبلیغات و پاپ آپ هم گوگل سعی در اعمال فشار بر روی سایتها دارد.

در مورد سایت هم بهتره از روشهای درست بروزرسانی مطالب استفاده کنید و سئو صحیح رو بکار ببرید تا در صفحه اول باشید هر چی خاص تر و مورد جستجو مردم باشد را هدف قرار دهید.

در مورد تبلیغات و بالا بردن رتبه با جستجو می تونید از روش جدید فیسنما استفاده کنید ، هم داخلی است و هم به علت حضور کاربران فراوان و سابقه طولانی قابل اعتماد است .تستش هم می تونید کنید ولی باید یادتون باشه وقتی بازدید بره بالا سرور قوی تر نیز می خواد زیرا برخی بازدید رو سنگین می کنند ولی از اون ور به علت داون شدن یا فشار روی سیستم و بن شدن باعث نتیجه معکوس می شوند.

موفق باشید

 

leoson

تازه وارد
@جاویدان شبکه های اجتماعی که تخصص من هست و پیج سایت 20 کا هست و باقیشون 200 300 کا هستن و توی تلگرامم که ربات تبلیغاتی و ... استفاده میکنم

توی گوگل اکثر محصولاتم صفحه اول و بعضا سرچ اول هستم

صرفا دنبال روش های دیگه برای بالا بردن فروش هستم - پاپ اپ میزدم فک میکردم فروشم خیلی بالا میره یماه نزدم دیدم فروش خود سایت همون هست و پاپ اپ تاثیری نداشت یا حداقل اون سایت تاثیری نداشت

فیسنما رو چک میکنم ببینم چی هست چطور هست

هاست هم مشکلی نیست روی کلود پربازدید هست

ببخشید یه روشی هست که بشه مطمعن شد هاستی که خریدیم واقعا کلود هست یا ن ؟

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز

بله امکان فهمیدن هست مثلا در خود پنل سرور سمت راست یک گزینه است به اسم Server Information در اون بیشتر گزینه های مصرفی رو نوشته است . زیرا کلود هم نرم افزاری است هم سخت افزاری مبتنی بر پردازش ابری . البته یکم فهمیدن قسمت ابری سختر است زیرا باید دسترس مستقیم داشت یا باید از جستجوگرهای آنلاین فهمید ولی نرم افزاری رو میشه فهمید تقریبا با همون چیزی که گفتم.

یه روش معمول هم هست که بیشتر اطلاعات رو براتون روی سرور نشون میده یه فایل phpinfo.php میسازید و این کد رو داخلش قرار میدید و از سرور فراخوانی می کنید.

<?php
phpinfo();
?>





البته باید حتما پس از دیدن این کد رو از روی سرور پاک کنید تا در دسترس هکرها و سایرین نباشد.

موفق باشید

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا