بهترین هاست وکامرس کدام هست؟

sam110

تازه وارد
سلام بهترین هاست وکامرس و لطفا معرفی کنید،
فقط لطفا خواهشا طبق ده هاستینک برتر که در وب چند نفر بخاطر سود خودش _ سو.. ل.. هاست، ایران .. نوشتند
مابقی هم کپی کردنند
هاست حقیقی من این دو هیچی جز پول تدیدم.
چون قبلا هم دوستانم داشتید الان میخواهند انتقال بدهند
قیمت هایشان کاملا بی منطقانه فقط بالا میبرند ، یک زمان بهانه ارز بود ارز امد پایین قیمت بالا بردنند تا بهانه تخفیف نوروزی که میدهند کسی متوجه نشود.
اول سفارش ۱و ۵۰۰ زده انتهای سفارش ۲۰۰، ۳۰۰ هم اضافه میشود ، مالیاتم از مشتری میگرد قیمت نجومی تان کافی نیست؟

بعد دو پیام میفرستید که ارز پایین امد چرا قیمت بالا بردید؟ میفرستی ترش میکنند

من دنبال پشتیبانی درست هستم در مواقع خطا دو تا لینک سایت نفرسته برو بخوان اموزش ببین خودت درست کن ، قرار بود خودم رفع کنم چرا پیام دادم؟ چرا هزینه ده برابری هاستی دادم که بیرون همان قیمت یک دهم بفروش میرسد
یا بهانه میکنند سایتتان بهینه نیست ، یک جای پیدا میکنند تا بهانه کنند و از سرشان کنند
کسی سراغ دارد لطفا راهنمایی کند
اگر نوشته رم ۶ واقعا 6 حقیقی باشد .
یک ماه حق برگشت خدمات میدهند و یک ماه که رد شد مشکلات شروع نشود.

لطفا اگر هاست خوب مناسب سراغ دارید بفرمایید 🙏
 
آخرین ویرایش:

Ebif_GSM

تازه وارد
دوست عزیز شما سخت ترین سوال رو پرسیدید چون همه 99درصد دارند تبلیغ میکنند خیلی سخته کسی بخواد راستشو بگه. من 2.5 ساله سایت دارم از هاست تا vps استفاده کردم تمامی هاست ها هفته اول یا نهایت ماه اول خوب بون (فقط یکی) و منابع بیشتری برای پردازش در اختیار گذاشتن اما بعد از اون سرعت تغییر کرده و در پاسخ تیکت گفتند سایت بهینه نیست و ... . معروف ترینشون هم هاست دی ال با سرعت معمولی رو به بالا بود و از اول هم همین بود و الکی گول نزدن و گفتن باید برای بهینه بودن سایت هزینه کنید. دومی هم که الان هم سایتم روش هست هاست ایران هستش و تقریبا 3 4 هفته وحشتناک سرعتش بسیار بالا بود و برای سایت فروشگاهی با تقریبا 40 افزونه سنگین و نیمه سنگین پنل مدیریتش 2 یا 3 ثانیه باز میشد و قسمت های مختلف از جمله محصولات هم همینطور نهایتش 3 ثانیه باز میشد اصلا خودمون هم باورمون نمیشد. اما بعد از گذشت اون مدت سرعت به حالت عادی معمولی رو به بالا برگشت. تو تیکت هم گفتن سایتتون بهینه نیست. از دوستان هم نت افراز استفاده میکنن مشابه این دو تا هستش و سرعت معمولی رو به بالا. جدای اینها حتما بهینه بودن سایت تاثیر داره اما نه خیلی زیاد دوست عزیز. نمیدونم تونستم کمک کنم یا نه اما فکر نمیکنم بشه بهترشو پیدا کرد و مجبور هستیم خیلی هزینه کنیم.
 
بالا