دانلود بهترین پلاگین های بهینه ساز و افزایش سرعت سایت

selectak

تازه وارد
بهترین پلاگین های افزایش سرعت و بهینه سازی عملکرد
یک سایت با بارگذاری سریع و قدرتمند چیزی است که هر کاربر در یک وب سایت منتظر آن است .باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما با بهینه سازی پیشرفته وردپرس تا حد ممکن بارگذاری می شود. موارد زیر بهترین افزونه های وردپرس برای بهبود سرعت سایت هستند.

WP-Optimize
یک امر اساسی در سئو سایت هست. در وردپرس شمل میتوانید با استفاده از افزونه های مختلف و کاربردی این کار را انجام دهید وWP-Optimize یکی از بهترین افزونه های بهبود سرعت و بهینه ساز سایت می باشد.

WP-Optimize یک افزونه ضروری وردپرس برای بهینه سازی پایگاه داده و سایت هست. این پلاگین به طور خودکار داده های غیر ضروری را بدون درخواست دستی از وردپرس حذف می کند. این افزونه همیشه پایگاه داده شما را برای بهترین عملکرد بهینه نگه می دارد.



دوستانی که علاقه به خوانندن ادامه مطلب دارند بر روی لینک زیر کلیک کنند.

 

radyweb

تازه وارد
پلاگین w3-total-cach از جمله پلاگین های عالی در بالا بردن سرعت سایت است. من با استفاده از این پلاگین و رعایت کلیه اصول سئو و سرعت سایت، توانستم سرعت سایتم را در لایت هوس گوگل به سبز برسانم. ، میتواند به شما را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت، طراحی سایت و تولید محتوای سایت به صورت رایگان مشاوره دهد. همچنین برای مشاهده مقاله که در آن به صورت کامل در مورد سئو و بهینه سازی وب سایت و افزونه های لازم برای بالا بردن سرعت وب سایت صحبت کرده ام، مطالعه فرمائید.
 
بالا