بهترین پیوند یکتای محصول

karon110

تازه وارد
با سلام و ادبلطفا نظرتان را در مورد بهترین پیوند یکتا برای محصولات ووکامرس مرقوم فرمایید. در حال حاضر پیوند یکتای محصولات من به شکل زیر است/product/%product_cat%به نظر شما اگر به شکل%post_id%/%product_cat%باشد بهتر نیست؟برای سئو بهتر سایت محصولات ووکامرس پیشنهاد شما چه نوع پیوند یکتایی است؟

 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام

دوست عزیز

پیوندی که شما گفتید  رو میشه یه نمونه ازش قرار بدید تا درک بهتری ازش بشه کرد.

نوشته های زیر نظر شخصی بنده است پس نمیتونه حتما درست یا حتما غلط باشه و بر اساس تجربه و آزمون خطا بدست اومده .

پیوندهای یکتا فرمت قرارگیری شان بر اساس این تعیین می شود که شما مثلا از دسته بندی زیاد استفاده میکنید یا خیر و اصلا این دسته را به علت طولانی شدن لینک ها قابل قبول می دانید یا خیر . اگر قابل قبول است که هیچ ولی اگر قابل قبول نیست بهتر است از پیش فرض استفاده کنید . ضمنا بهترین حالت اینست لینک اصلی شما و نه تیتر آن به زبان انگلیسی باشد تا بتوانید به مشکلات دیکد غلبه کنید و دست شما در سئو بهتر تیتر باز باشد . به نظر بنده پیوندهای یکتا کمی از سئو رو در بر میگیره و اینکه شما تیتر مناسب و آدرس مناسب برای محصول انتخاب کنید که در عین خلاصه بودن منحصر بفرد باشه مهم هست . مثلا الان بنده یک محصول دارم که کل گوگل رو بگردی ازش فقط 5 مورد جستجو پیدا می کنی و اونهم مربوط میشه به اسم محصول که با پیوند یکتا اصلا یکسان نیست ولی کلمات کلیدی مناسب و خاص بودن این تیتر باعث متمایز شدن میشه پس آدرس یکتای مصرفی که بسیار هم تکراری است تاثیری در جستجو بیشتر نداشته . البته اگر شما فراموش کنید که نقشه سایت رو بروز و هماهنگ کنید تمامی این تلاشها بیهوده و عبث خواهد بود .

یادتون باشه یک سایت اول با ابر برچسب ها یا مگا تگ هاش شناخته میشه و بعد تطبیق اون با بر چسب های درون مطلب و تکرار برخی و شباهت به تیتر مطلب یا حتی عکسها که اگر نوشته ای برای جایگزینی عکس داشته باشید حتما تاثیر مطلوبی خواهید داشت

موفق باشید

 
بالا