تاپیک انتقال تجربیات کاربران پرشین اسکریپت

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

masoud ashoori

کاربر عضو
با سلام و احترام

حتما براتون پیش اومده مواردی رو تست کنید که نتیجه خوبی بگیرید. کارهایی رو انجام بدید که قبلا انجام نمیدادید و با اجرایی کردن اون ها تاثیر خیلی زیادی روی بازدید، فروش یا هدفتون داشته باشه. کارهایی که اگر قبلا میدونستید الان پیشرفت خیلی بیشتری داشتید. شاید هم تجربه های تلخی داشته اید.

من تجربیاتی که به دست آوردم و خواهم آورد رو توی این تاپیک با شما به اشتراک میگذارم، شما هم اگر دارید خوشحال میشم با من و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. :53:

🖐️اگر موردی از نظرتون جالب بود یا چیزی ازش یاد گرفتید حتما با زدن ❤️ اون پست به اون شخص دلگرمی بدید.

 

masoud ashoori

کاربر عضو
بهینه سازی سبد خرید:
یکی از مهم ترین بخش های یک وبسایت فروشگاهی سبد خرید اون سایت هست. رها کردن سبد های خرید یکی از موارد شایع در فروشگاه های اینترنتی در سطح جهان هست که توی یک مقاله خوندم حدود 60% کاربران سبد های خریدشون رو رها میکنند!
ولی میتونیم با چند تا کار نرخ رها کردن سبد خرید رو کاهش بدیم که مواردی که من استفاده میکنم یا به ذهنم میرسه عبارت است از:

  1. یک جمله انگیزاننده در سبد خرید به کاربرتان بگویید:
    بسته به سایتتون این جمله متغیر خواهد بود. مثلا: تبریک می گوییم، کمتر از یک قدم تا ثبت سفارشتان فاصله دارید!
    با این کار به کاربر حس خوبی رو میدید و باعث میشه حداقل به صفحه checkout مراجعه کنه و ببینه اونجا چه خبره.
    برای این کار میتونید از افزونه پیغام سبد خرید | YITH woocommerce cart message استفاده کنید.
  2. تا جای ممکن فیلد های صفحه checkout رو کمتر کنید! هنگامی که کاربر با یک فرم طولانی مواجه بشه امکان ترک کردن سایت و سبد خرید رو بیشتر میکنه. بعضی نیازی به بودنشان نیست. بعنوان مثال فیلد های نام شرکت، آدرس 2 و... ما فیلد نام و نام خانوادگی رو هم یکی کرده ایم. برای مدیریت این فیلد ها میتونید از افزونه های ویرایش صفحه پرداخت از جمله woocommerce checkout manager استفاده کنید.
    یک گزینه دیگری هم با نام آدرس حمل و نقل متفاوت است را هم با مراجعه به پیکربندی ووکامرس سایتتون میتونید برش دارید و نیازی هم به بودنش نیست!
  3. صفحه checkout سایتتون رو چند مرحله ای کنید:
    اینکه تمامی فیلد هایی که کاربر باید پٌر کند، هزینه ارسال و پرداخت را در یک صفحه ببیند اصلا مناسب نیست و ممکن است منجر به افزایش نرخ خروج از سایتتان شود.
    اگر کاربری در مرحله اول اطلاعات مانند آدرس و شماره تماس خود را وارد کرده باشد کمتر پیش می آید در مرحله آخر که پرداخت وجه است سبد خرید خود را رها کند.
    برای این مورد می توانید از افزونه WooCommerce MultiStep Checkout Wizard استفاده نمایید.
  4. ادامش صبح انشا الله :37:
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

jamshimi

کاربر عضو
یکی از قابلیت های نسخه 4.1.0 افزونه درگاه پرداخت بانک ملت افزونه ووکامرس هم انتقال مستقیم به بانک هست. فکر کنم این مورد هم تاثیر خوبی داره! و کاربر خرید رو ادامه میده 

البته اگه درست منظورم رو رسانده باشم

 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا