تاپیک پشتیبانی نسخه 3 افزونه پیامک ووکامرس

وضعیت
موضوع بسته شده است.

hamidmoheb

تازه وارد
15/12/13
4
0
1
سلام

من میخام آدرس هر سفارش رو پیامک کنم به مدیر محصول اما همه shortcode های سفارش از جمله نام و نام خانوادگی و آیتم های سفارش وجود دارد به جز کد ادرس که بسیار مهم است . لطفا راهنمایی کنید . با تشکر

 

hannanstd.ir

مدیر انجمن و توسعه دهنده ووکامرس پارسی
27/9/12
3,382
14
38
لنگرود
سلام

من میخام آدرس هر سفارش رو پیامک کنم به مدیر محصول اما همه shortcode های سفارش از جمله نام و نام خانوادگی و آیتم های سفارش وجود دارد به جز کد ادرس که بسیار مهم است . لطفا راهنمایی کنید . با تشکر
تو بروز رسانی بعدی اضافه شده .

دوستان چون نمیخوام پیوستگی تاپیک از بین بره . برخی سوالات شخصی رو که جوابشون رو گرفتن و برای بقیه کاربرها کاربر نداره پاک میکنم .

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

.امیر

کاربر عضو
18/7/15
324
0
16
سلام ی سوال برام پیش اومده شاید برای بقیه دوستان هم پیش بیاد گفتم بپرسم

ما تو صفحه تسویه حساب ووکامرس فیلدی برای شماره موبایل نداریم! برا تلفن داریم اما برا موبایل من ندیدم !

حالا این افزونه شماره موبایل خریدار رو کجا دریافت میکنه ؟ خودش فیلد شماره موبایل اضافه میکنه ؟ ممنون

 

hannanstd.ir

مدیر انجمن و توسعه دهنده ووکامرس پارسی
27/9/12
3,382
14
38
لنگرود
دوستان در حین هرس تاپیک هستم و بخاطر همین ممکنه پست هاتون حذف شده باشه . نمیخوام تاپیک پیوستگیش رو از دست بده بخاطر همین هر چند مدت یکبار یه دستی بهش میکشم .

سلام ی سوال برام پیش اومده شاید برای بقیه دوستان هم پیش بیاد گفتم بپرسم

ما تو صفحه تسویه حساب ووکامرس فیلدی برای شماره موبایل نداریم! برا تلفن داریم اما برا موبایل من ندیدم !

حالا این افزونه شماره موبایل خریدار رو کجا دریافت میکنه ؟ خودش فیلد شماره موبایل اضافه میکنه ؟ ممنون
بله دوست عزیز به همون فیلد تلفن ارسال میکنه . تو نسخه جدید میتونید عنوان کلمه " تلفن" رو تغییر بدید .

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

hannanstd.ir

مدیر انجمن و توسعه دهنده ووکامرس پارسی
27/9/12
3,382
14
38
لنگرود
دوستان بعد از بروز رسانی افزونه پیامک حتما به "تنظیمات پیامک" برید و تمام تب های تنظیمات رو مجددا "ذخیره کنید" .

 

.امیر

کاربر عضو
18/7/15
324
0
16
دوستان بعد از بروز رسانی افزونه پیامک حتما به "تنظیمات پیامک" برید و تمام تب های تنظیمات رو مجددا "ذخیره کنید" .
جهت یاد اوری...

ممنون میشیم شورت کد آدرس رو هم اضافه کنید

 

.امیر

کاربر عضو
18/7/15
324
0
16
دوست عزیز ! شما اصن نسخه جدید رو بررسی کردید که یاد آوردی میکنید ؟؟؟؟؟؟
نه شرمنده من دو روز پیش نصبش کردم نبود توش بعد گفتم یاد اوری کنم که الان اپدیتش کردم دیدم گذاشتین...

ممنون و شرمنده...

 

hannanstd.ir

مدیر انجمن و توسعه دهنده ووکامرس پارسی
27/9/12
3,382
14
38
لنگرود
نه شرمنده من دو روز پیش نصبش کردم نبود توش بعد گفتم یاد اوری کنم که الان اپدیتش کردم دیدم گذاشتین...

ممنون و شرمنده...
بله شورت کد های خیلی زیادی اضافه شده .... آدرس هم اضافه شده ... یکی از دوستان هم نیاز به شورت کدی داشت که هر محصول رو بهمراه تعداد سفارش داده شده از اون محصول نشون بده که اونم اضافه شده . 

@danial.eshghi@gmail.com

 

ptmepe

تازه وارد
21/1/12
29
0
1
سلام

لطفا بفرمایید برای درست کار کردن این افزونه کدام افزونه یا پلاگینها روی سرور بیاد فعال باشد؟ مثلا soap یا ...

 

hannanstd.ir

مدیر انجمن و توسعه دهنده ووکامرس پارسی
27/9/12
3,382
14
38
لنگرود
بستگی به وبسرویس شما داره ولی تقریبا همه وب سرویس هایی که تا الان ست کردیم بجز 1 2 مورد soap بودن ... چطور ؟ مشکلی رخ داده؟

 

hannanstd.ir

مدیر انجمن و توسعه دهنده ووکامرس پارسی
27/9/12
3,382
14
38
لنگرود
نسخه 3.2.0 افزونه پیامک منتشر شد ...

در این نسخه علاوه بر بهینه سازی برخی قسمت ها قابلیت استفاده از وبسرویس تلگرام نیز اضافه گردید .

[success=بعد از بروز رسانی به نکات زیر توجه فرمایید .][/success]

باید به منوی ووکامرس >> زیر منوی پیامک مراجعه نمایید ....

در تمامی تب های تنظیمات پیامک ، گزینه ی "اس ام اس" یا "تلگرام" یا "هر دو را" فعال نمایید .. و در برای هر کدام دکمه ذخیره را بزنید .

اگر برای هر محصول نیز از "شماره مدیران محصول" استفاده میکنید مجددا به محصول مراجعه کرده و از بین وضعیت ها ، اس ام اس یا تلگرام را برای "مدیران محصول" انتخاب نمایید .

دلیل انتخابی بودن اس ام اس جدای از تلگرام این است که شاید برخی دوستان بخوان فقط از پنل تلگرامی استفاده کنند و از اس ام اس استفاده نکنن و یا برعکس که مجبور به برقراری شرایط موازی برای اس ام اس و تلگرام شدیم ..

برای اضافه شدن پنل تلگرامی خود به هیچ عنوان در این تاپیک پست نزنید ، این تاپیک فقط مخصوصا مباحث فنی و آموزشی افزونه است  ... تاپیک مربوط به اضاقه شدن پنل تلگرام در لینک زیر قرار داده شده :



 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

میثم محمدی

تازه وارد
12/9/12
2
0
1
29
Shiraz, Iran
سلام

این افزونه یک مشکل داره که تا به حال کسی بهش اشاره نکرده بود.

زمانی که یک محصول در فروش ویژه قرار می گیره و موجود هست، در قسمت "از طریق پیامک به من اطلاع بده"، زمانی که کاربر شماره اش رو وارد می کنه، این پیغام میاد: "انتخاب یکی از گزینه ها الزامیست" و در نتیجه ثبت نمیشه...

دلیل این کار هم اینه چون این قابلیت واسه اینه که کاربر بتونه از فروش ویژه یا موجودی محصول مطلع بشه، باید یک گزینه رو انتخاب کنه، در حالی که زمانی که محصول خودش در فروش ویژه و موجود باشه، دیگه اون گزینه ها نمیاد که کاربر بخواد انتخاب کنه! حتی اگه در فروش ویژه باشه ولی موجود نباشه، باز هم گزینه ی "زمانی که محصول موجود شد" ظاهر نمیشه که کاربر انتخاب کنه... این مشکل فقط واسه زمانی هست که محصولی در فروش ویژه باشه و این قابلیت دیگه کار نمی کنه...

می تونید از خودتون امتحان کنید.

همچنین اگه رنگ خاصی از محصول موجود موجود نباشه، کاربر باز هم نمی تونه گزینه "زمانی که محصول موجود شد" رو انتخاب کنه و باز هم پیغام "انتخاب یکی از گزینه ها الزامیست" داده میشه...

ممنون میشم بررسی و حل نمائید.

 

98cell.ir

کاربر عضو
2/12/13
453
0
16
26
سلام

این افزونه یک مشکل داره که تا به حال کسی بهش اشاره نکرده بود.

زمانی که یک محصول در فروش ویژه قرار می گیره و موجود هست، در قسمت "از طریق پیامک به من اطلاع بده"، زمانی که کاربر شماره اش رو وارد می کنه، این پیغام میاد: "انتخاب یکی از گزینه ها الزامیست" و در نتیجه ثبت نمیشه...

دلیل این کار هم اینه چون این قابلیت واسه اینه که کاربر بتونه از فروش ویژه یا موجودی محصول مطلع بشه، باید یک گزینه رو انتخاب کنه، در حالی که زمانی که محصول خودش در فروش ویژه و موجود باشه، دیگه اون گزینه ها نمیاد که کاربر بخواد انتخاب کنه! حتی اگه در فروش ویژه باشه ولی موجود نباشه، باز هم گزینه ی "زمانی که محصول موجود شد" ظاهر نمیشه که کاربر انتخاب کنه... این مشکل فقط واسه زمانی هست که محصولی در فروش ویژه باشه و این قابلیت دیگه کار نمی کنه...

می تونید از خودتون امتحان کنید.

همچنین اگه رنگ خاصی از محصول موجود موجود نباشه، کاربر باز هم نمی تونه گزینه "زمانی که محصول موجود شد" رو انتخاب کنه و باز هم پیغام "انتخاب یکی از گزینه ها الزامیست" داده میشه...

ممنون میشم بررسی و حل نمائید.
سلام

صفحه ویژگی نسخه قبلی همین تایپیکو دوباره بخون برادر

 

hossein1

تازه وارد
26/11/14
13
0
1
سلام ، بسیار متشکرم بابت این افزونه فوق العاده .

یادم هست در نسخه های قبلی سیستم ملی پیامک هم بودش . اما الان نیست . به این دلل عرض می کنم که بنده خظ اختصاصی از اون ها دارم و مراجعه به سرویس دهنده های دیگه کار ساده ای نیست . امکان افزودن سرویس ملی پیامک به افزونه ووکامرس موجود هست ؟

خودشون یه افزونه وردپرس و ووکامرس دارن اما اصلا به پای افزونه شما نمی رسه .

بی نهایت ممنون میشم وب سرویس ملی پیامک رو هم اضافه کنید 

با سپاس بی کران

 

Mohammad

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
6/4/08
15,320
413
83
32
PersianScript
ملی پیامک در افزونه های ما موجود نبوده و احتمالا خودشان اقدام به نوشتن کرده اند!...(تغییر افزونه)

 

shirazmarket

تازه وارد
10/10/15
5
0
1
سلام اساتید محترم،

2 تا پرسش داشتم.

1- اول راه های رفع خطای Fatal error: Call to undefined method WoocommerceIR_Gateways_SMS::none() in /home/****/public_html/wp-content/plugins/persian-woocommerce-sms/lib/class.notifications.php on line 764 

هست که بعد از اینکه موجودی یک محصول رو "در انبار موجود نمی باشد" میزنم و بعد به روز میکنم این خطا رو میده.

2- اگه یه کاربر برای اطلاع رسانی برای موجود شدن محصول مشترک بشه، با هر بار موجود و ناموجود شدن محصول براش پیامک میره و اینجوری هم جیگرش له میشه و هم اینکه الکی پول پیامک کم میشه. کاش راهی به وجود بیاد بعد از اینکه پیامک رفت دیگه اشتراکش هم لغو بشه. اصلا کاربر از کجا میتونه اشتراک پیامکی خودش رو لغو کنه؟

ممنون.

 

hannanstd.ir

مدیر انجمن و توسعه دهنده ووکامرس پارسی
27/9/12
3,382
14
38
لنگرود
سلام . مشکل اولتون بخاطر این هست که شما درگاه پیامکیتون رو ست نکردید ... در صورتی که فقط از اس ام اس استفاده میکنید فقط تیک اس ام اس رو توی تنظیمات بزنید و از بین لیست وبسرویس ها ، سایتی که ازش وبسرویس گرفتید رو انتخاب کنید و برای دوم هم خب معقول نیست که وقتی یک بار پیامک رفت از لیست حذف بشه ... خب یک محصول که قرار نیست روزی چند بار موجود ناموجود بشه ..... کاربر عضو شده که هربار موجود شد یا نشد با خبر بشه ..... اینکه لغو هم بتونه کنه ایشالا در ورژن های بعدی ....

 

shirazmarket

تازه وارد
10/10/15
5
0
1
سلام . مشکل اولتون بخاطر این هست که شما درگاه پیامکیتون رو ست نکردید ... در صورتی که فقط از اس ام اس استفاده میکنید فقط تیک اس ام اس رو توی تنظیمات بزنید و از بین لیست وبسرویس ها ، سایتی که ازش وبسرویس گرفتید رو انتخاب کنید و برای دوم هم خب معقول نیست که وقتی یک بار پیامک رفت از لیست حذف بشه ... خب یک محصول که قرار نیست روزی چند بار موجود ناموجود بشه ..... کاربر عضو شده که هربار موجود شد یا نشد با خبر بشه ..... اینکه لغو هم بتونه کنه ایشالا در ورژن های بعدی ....
ممنون از راهنماییتون بابت مورد اول.

در مورد مورد دوم هم به نظر من باید حذف بشه به صورت خودکار. آخه ممکنه کاربر همون کالا رو به محض موجود شدن بخره. بعد انبار شرکت تا 3 ماه پر و خالی بشه. این بنده خدا کاربره باید تحمل این 3 ماه رو داشته باشه و ضمن اینکه، هزینه داره ارسال پیامک. به نظر من منطقی اینه که یه بار که رفت، دیگه حذف بشه. حالا من اگه بخوام این کار رو کنم که حذف بشه، راهنمایی میفرمایید مستقیما سروقت کدوم فایل برم؟ ممنون.

 
وضعیت
موضوع بسته شده است.