تایید نکردن پرداخت و عدم ارسال ایمیل بعد از پرداخت وجه

moham_mad

تازه وارد
سلام

تو ووکامرس وقتی وجه پرداخت شد و به صفحه سایت برمیگرده پرداخت تایید نمی شود و ایمیل لینک دانلود برای خریدار ارسال نمی شود. و باید به صورت دستی عملیات خرید رو تایید کنم تا ایمیل حاوی لینک دانلود فایل برای مشتری ارسال شود

حالا تنظیمات ووکامرس رو چطوری انجام بدم که بعد از خرید بلافاصله ایمیل برای مشتری ارسال شود و نیاز به تایید پرداخت از طرف ادمین نباشد.؟

ممنون

 

moham_mad

تازه وارد
لطفا مدیران عزیز در این باره منو کمک کنند

ممنون

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
لطفا قوانین رو مطالعه کنید

برای دریافت پاسخ حداقل باید 24 ساعت صبر کنید

وارد صفحه تنظیمات بشید/ اخرین قسمت

طبق تصویر زیر:

136656168737421.png


ذخیره و تمام

 

moham_mad

تازه وارد
لطفا قوانین رو مطالعه کنیدبرای دریافت پاسخ حداقل باید 24 ساعت صبر کنید

وارد صفحه تنظیمات بشید/ اخرین قسمت

طبق تصویر زیر:

136656168737421.png


ذخیره و تمام
این تیک فعال بود ولی بعد از هر خرید پرداخت تایید نمی شد

این هم لینک فروشگاه



راه دیگه ای نداره؟

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
خیر راهی نیست. شما تنظیمات رو دستکاری کردی

 

moham_mad

تازه وارد
همین تنظیماتی رو که گفتی انجام دادم ولی باز نمیفرسته

 

mehham

تازه وارد
من هم همین مشکل را دارم. با اینکه این تیک زدس ولی باز هم نیاز به تایید هست...

 

ibrahimgoli

تازه وارد
دوست عزیز شما باید سفارشات رو تایید کنید تا ایمیل برای خریدار ارسال بشه.

و یا شما تنظمات برگه های ووکامرس رو دستکاری کرده اید.

متاسفانه اطلاع زیادی در این باره ندارم.

تشکر

 

amirhossein86

تازه وارد
در قسمت تنظیمات payline قسمت صفحه ی بازگشت روی کدام گزینه باید باشد؟

 

ibrahimgoli

تازه وارد
در قسمت تنظیمات payline قسمت صفحه ی بازگشت روی کدام گزینه باید باشد؟
صفحه ی بازگشت به خودتون بستگی داره که به کدوم مسیر میخوای راهنمایی بشه ولی به طور معمول روی صفحه ی اصلی و یا صفحه ی تشکر هست.

پیشنهاد من به شما صفحه ی نشکره .

موفق باشید

 

amirhossein86

تازه وارد
خوب اگر ما بخواهیم روی صفحه ی تشکر بگذاریم ، پرداخت که همیشه تایید نمیشه یعنی همیشه مینویسه متشکریم ، سفارش شما دریافت شد در صورتی که ممکنه خریدار پرداخت را لغو کنه .

حالا به نظر شما راهی هست که بشه این مشکل را رفعش کرد ؟

با تشکر

 

ibrahimgoli

تازه وارد
متاسفانه من تا حالا با پی لاین کار نکردم چیزی نمیدونم . :-s

امروز داشتم درموردش میخوندم چیزی دستگیرم شد حتما راهنمایی میکنم.

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
من پیشنهاد میکنم برگرده صفحه حساب کاربری. چون در اونجا میتونه وضعیت سفارش ها رو ببینه در چه مرحله ای هست. تکمیل شده و...!

 
بالا