تبدیل فروشگاه ووکامرس به یک مارکت پلیس

6ehzad

تازه وارد
سلام، چطور میتونم در صفحه معرفی هر محصول لیستی از فروشندگان اون محصول رو با قیمت هاشون نمایش بدم تا کاربر به انتخاب خودش از یکی از فروشنده ها خرید کنه؟

در حال حاضر اینکار رو با ویژگی های متغیر انجام میدم و مجبورم خودم بصورت دستی قیمت های هر فروشنده رو بروزرسانی کنم. افزونه ای وجود نداره برای اتوماتیک کردن این فرآیند؟

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
از چه افزونه ای برای مارکت های کاربران استفاده می کنید؟

 

6ehzad

تازه وارد
از چه افزونه ای برای مارکت های کاربران استفاده می کنید؟
متاسفانه منظورتون رو متوجه نمیشم. اینطور که از جمله تون حدس میزنم باید بگم سوال من هم همینه که افزونه ای وجود داره برای اینکار؟ یا باید بدم برام بنویسن؟

فرض کنید من فروشنده هستم و با یکسری از همکارانم توی شهرهای مختلف میخوام یک محصول خاص رو توی فروشگاه ووکامرسی بفروشم. طبیعتا قیمت هر کدوم از ما فروشنده ها متفاوته و با توجه به مکان فروشگاه فیزیکی مون، هزینه های ارسال کالا هم متفاوت میشه... در حال حاضر من بصورت دستی و با تبدیل نوع محصول به «محصول متغیر» 2 تا ویژگی براش تعریف میکنم. یکی «فروشنده» و دومی «روش ارسال»... و از اونجایی که متغیرها این امکان رو میدن که برای هر فروشنده و هر روش ارسال یک قیمت جداگانه مشخص کرد، از این روش استفاده میکنم. اما شدیدا سخت و وقت گیر هست. دنبال یه راهی میگردم که همکارام بتونن خودشون قیمت هاشونو برای هر روش ارسال، جداگانه تعریف کنن تا نیاز به من نباشه.

پیشاپیش از پاسختون ممنونم.

 
بالا