وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

جاویدان

کاربر عضو
با سلام
امروز بر حسب یک درخواست و یک کنجکاوی ساده جستجوی در قالب های موجود داشتیم.
نکات بسیار مهمی در این زمینه دیده شده است.
این نکات را جهت یادآوری برای خودم می خواهم اینجا ثبت کنم البته شاید بدرد شما هم بخورد.
برای درک مطلب فعلا فروشگاه تمفارست را ملاک جستجو و تحلیل قرار می دهیم.
در صدر فروشندگان پوسته های وردپرس چند نکته جالب برای صدر نشینان اصلی وجود دارد
اول تک محصولی بودن فروشندگان صدر جدول
این نکته بسیار مهمی است که فروشنده تمام تمرکز و تیمش را معطوف به یک محصول قرار داده است. این یعنی بروزرسانی دقیق مستمر و دائمی بدون سردرگمی یا انتظار مشتری بگونه ای که حتی برخی اوقات بروزرسانی ها پشتیبانی از نسخه های در حال تست و احتمالا آینده را شامل می شود، پشتیبانی سریع و رضایت کاربران و در نهایت فروش بیشتر
دوم پشتیبانی فراتر از فروشگاه
بسیاری از این فروشندگان از پنل فروشگاه تمفارست خدمات پشتیبانی معمول ذهن خریدار را نمی دهند بلکه آنها ارجاع می شوند به پنل پشتیبانی سایت سازنده و طراح ،
یعنی به کاربر این اطمینان و امنیت داده می شود که با خرید از یک سایت معتبر قرار نیست اگر به هر دلیلی از دسترس خارج شد دسترسی به فروشنده وجود نداشته باشد .
آنها در سایت های خودشان بصورت یک پنل مجزا با اتصال به لیست خریداران این امنیت را هم برای خودشان و هم خریدار ایجاد می کنند که پشتیبانی ما پیام شما را می خواند، مطمئن می شود شما خریدار موضوع هستید و مشکل شما را به سرعت می فهمد و به سرعت رفع می کند. این یعنی تعهد ، پیدا کردن مشکلات، دریافت ایده های جدید بدون فهمیدن رقبا، رفع صددرصدی مشکل کاربر و رضایت حداکثری او و تبلیغ رایگان توسط او به دیگران.
به اینها مواردی چون پیام های نامربوط بی احترامی عصبانیت یا مواردی که می تواند باعث سوء استفاده رقبا شود نیز اضافه باید کرد.
سوم پیچده سازی ممنوع
پیچیده کردن جزئیات و کلیات یک پوسته می تواند هم قدرت باشد هم ضعف!
قدرت از آن جهت که شاید کاربران خاص و مطلع را جذب کند، اما نقطه ضعف، می تواند اکثریت کاربران عادی بدون اطلاع و کمتر پیگیر اطلاعات بیشتر را از دست بدهد و این یعنی از دست دادن کثرت فراوان.
هر قدرت پیچیده سازی بیشتر باشد کدها بیشتر و رفع اشکلات بیشتر و در نتیجه پردازش بیشتر و سخت افزار و مصرفش بیشتر و نارضایتی کاربر و سرور گرانتر و ...
خلاصه سازی کدها، فشردگی و حذف زوائد و استفاده از ویژوال های داخلی در رده های اصلی به نکات مثبتی برایشان تبدیل می شود زیرا همه چیز در اختیار تیم برنامه نویس است و جزئیات و مشکلات به راحتی قابل درک و رفع
چهارم دمو بیشتر لزوما جذابیت بیشتر نیست.
برخی فروشندگان حجم انبوهی از دمو را ایجاد می کنند بعضا تا 200 دمو در یک قالب برای فراخوانی و دانلود وانتقال و سایر موارد.
دمو بیشتر لزوما دلیل بر وجود هدر یا منو بیشتر یا نکات بیشتر نیست گاها بسیاری از آنها یکسان هستند و فقط جابجایی ها ، عکس ها و فیلم ها و نحوه نمایش آنها دستکاری شده ؛ اما در فروشندگان صدر بجز معدودی این موضوعات کمتر ایجاد شده است زیرا بسیاری از کاربران تازه کار سریعا وارد فاز استفاده از دمو های مختلف و تست می روند و این یعنی زمان بیشتر مصرف پهنای باند بیشتر (برای فروشنده چون برخی فایل ها به جهت کپی رایت از سایت طراح بارگیری می شود) و درخواست های پشتیبانی بیشتر به جهت رفع مشکلات یا عدم درک صحیح یا عدم توجه مشتری و شاید نارضایتی او و در نتیجه مشغول شدن تیم طراحی به جهت رفع عیوب اعلام شده و فشار کار مضاعف یا حتی تاخیر در بروزرسانی یا افزودن های جدید.
پنجم جذب با المان های گرافیکی تصویری و تناسب در طراحی
نکته مهم اینجاست اولین چیزی که یک خریدار در هنگام مراجعه به صفحه فروشنده می بیند اطلاعات بصری است نه نوشتاری چون طبق برخی تحقیقات علمی افراد چند خط اول را به درستی می خوانند و باقی با به سرعت و سهوی خوانده و شاید حتی عبور کنند ولی تصاویر کمتر این موارد را دارد بخصوص اینکه همان نوشتار های طولانی بصورت خلاصه موجز و مناسب در کنار تصاویر گرافیکی منظره خوشایند چشم را ایجاد و لحظات بیشتری را راهنما می شوند و جذب بیشتری صورت می گیرد. (درک بهتر با شبکه های اجتماعی) بخصوص اینکه سرعت و وقت برای برخی افراد مثلا بسیار ارزشمند است.
و نکات دیگری که بزودی نوشته می شود.
اگر شما هم نظر، نکته یا کلید واژه در این زمینه دارید درج کنید تا همگی از آن بهره مند شویم.
لطفا، در صورت استفاده از تیتر یا موضوع درج نام انجمن و لینک الزامی است
موفق باشید
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا