تفاوت انواع لامپ های LED

alikashi

تازه وارد
لطفا اگر برای دوستان مقدور است در حوزه نورپردازی شهری و تجهیزاتی که برای آن مورد استفاده قرار می گیرند توضیحاتی ارائه کنند. من میخوام کسب و کاری در این حوزه شروع کنم. اطلاعاتی بدست اوردم. میخوام بیشتر تحقیق کنم که ایا میشه در این حوزه کار کرد. ظاهرا در بخش نورپردازی شهری و ساخت انواع لامپ های LED و پروژکتور های مورد استفاده خیلی می توان فعالیت کرد. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنون
 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز
انجمن رو یکم اشتباهی تشریف آوردید اینجا بیشتر ما در زمینه وبسایت راهنمایی داریم یعنی بخش آنلاین قضیه. باید تشریف ببرید انجمن های مرتبط با این حوزه ضمن اینکه همه به شما جوابهای راست و حسینی اون جاها نخواهند داد و گاهی می پیچانند و درخواست همکاری می دهند و اینها حواست باید خیلی باشد.
تنها چیزی که بنده مطلع هستم یک شرکت تولیدی در داخل کشور هست سمت قم احتمالا که تنها تولید کننده واقعی برخی قطعات اصلی است یعنی به سفارش میزنه قطعه برای ساخت لامپ خودت می ده کلا همجوره راه میاد. حواستون باشه روی محصولاتی کار کنید که گارانتی داشته باشند چون محصولات فیک داخلی و خارجی در این زمینه زیاد است.
شما هم بهتره برای خودت مشخص کنی می خوای فروشنده دیگران باشی یا برند محصولی خودت را داشته باشی و اینکه فردی می خوای کار کنی یا گروهی . چون کار نورپردازی نیازمند تسلط نسبی در حوزه برق و الکترونیک است از وات و نوع led و smd و باقی جزئیات تا برد های مصرفی و ضد آب و گرد غبار و میزان تابش نور و مدت زمان طول عمر و گارانتی و کلی جزئیات دیگر.
بهتره همزمان که روی کسب و کارت متمرکز هستی دانشت رو در این زمینه بالا ببری و ضمنا سایتهای مرتبط با این حوزه رو ببینی و فراموش نکن وحشت نکنی از قدرت برخی از اونها چون بخری سایت ها طبل تو خالی هستند و کسی برنده بازی است که خلاقیت انصاف قدرت خدمات و فروش و همه موارد رو به درستی و در لحظه پردازش و عملیاتی کنه.
موفق باشید
 
بالا