دانلود تقویت مهارت ریدینگ آیلتس (IELTS Reading) با 15 نکته طلایی

tatschool

تازه وارد
بخش ریدینگ آیلتس (IELTS Reading) برای بسیاری از افرادی که متقاضی شرکت در این آزمون هستند، بسیار چالش‌برانگیز است و دشوار به نظر می‌رسد. همچنین در این بخش نیز همانند سایر بخش‌های آزمون آیلتس شما فرصت محدودی برای خواندن متون و پاسخ دهی به سوالات خواهید داشت.

15 روش عالی برای تقویت مهارت ریدینگ آیلتس​

1. با انواع سؤالات های ریدینگ آزمون آیلتس آشنا شوید:​

در بخش ریدینگ شما با انواع مختلف سوال (از قبیل سوالات چند گزینه‌ای، پاسخ کوتاه، درست-نادرست، کامل‌سازی جملات، تکمیل جداول و نمودارها، سوالات جورکردنی و…) مواجه می‌شوید؛ بنابراین، باید با شیوه پاسخ‌دهی به هر یک از آن‌ها آشنا باشید.

2. دستورالعمل‌های ارائه شده برای هر سوال را به دقت دنبال کنید​

پیروی از دستورالعمل‌های ارائه شده برای هر سوال نکته مهمی است که ممکن است برخی به آن بی‌توجه باشند و علی رغم داشتن دانش زبانی کافی، به راحتی نمره خود را از دست بدهند.

3. مهارت‌های گرامری را در خود تقویت کنید​

یکی از راه های تقویت reading آیلتس تقویت مهارت های گرامری می باشد. یادگیری گرامر صحیح یکی از مهم‌ترین بخش‌های یادگیری زبان است و همین امر در مورد زبان انگلیسی نیز صدق می‌کند.

4. بر املای درست کلمات تمرکز داشته باشید​

در خصوص املای صحیح کلمات باید گفته شود که بسیاری از پاسخ‌ها در بخش آزمون ریدینگ آیلتس مستقیماً از متن برگرفته می‌شوند؛ بنابراین هیچ بهانه‌ای برای اشتباهات املایی وجود ندارد.

5. ابتدا سوالات را بخوانید و آن را به درستی درک کنید​

یکی از مهمترین نکات برای بهبود نمره ریدینگ آیلتس خواندن سوالات در ابتدای آزمون است. آیا تا به حال شنیده‌اید که می‌گویند هر سوال در درون خود سرنخی برای پاسخ دارد؟ این موضوع در مورد سوالات آزمون ریدینگ آیلتس نیز صدق می‌کند.

6. ...​


در مقاله تکنیک ها و راهکارهای تقویت ریدینگ آیلتس با ذکر مثال هایی کاربردی برای فهم بهتر شما عزیزان توضیح داده شده اند و در نهایت به سوالات متداول شما در این زمینه پاسخ داده شده است.

امیدوارم برای شما کارآمد بوده باشد.
 
بالا