دانلود حسابداری ووکامرس با افزونه حسابرس ووکامرس

nikanwp

تازه وارد
سلام به بچه های انجمن پرشین اسکریپت.
تیم نیکان وردپرس یک افزونه خوب و باحال برای گزارش گیری ووکامرس تحت عنوان حسابرس ووکامرس طراحی کرده که اگر از فروشگاه ساز ووکامرس استفاده میکنید و دوست داشته باشید میتونید نسخه رایگانش رو تست کنید.
این افزونه اولین افزونه گزارش گیری ووکامرس فارسی هست که تاکنون تولید شده که برخلاف سیستم گزارش گیری ووکامرس و افزونه های خارجی گزارش گیری ووکامرس بدون هیچ مشکلی از تاریخ شمسی پشتیبانی میکنه.
خلاصه اگر میخواید کلی گزارش از فروشگاه ووکامرسیتون بگیرید و سود و زیانش رو خیلی ساده محاسبه کنید پیشنهاد میکنم که یه سر به صفحه این افزونه در سایت نیکان وردپرس بزنید :

لینک صفحه :

در ضمن این افزونه در مخزن وردپرس هم ثبت شده،اگر پیشنهاد یا نظری داشتید حتما به ما بگید.
 

goldfollower

تازه وارد
امروزه به دلیل مشغله های کاری همه ما به دنبال استفاده از کوتاه ترین مسیر برای به دست آوردن اطلاعات لازم و به روز دنیا ، ، ، و... هستیم. وجود یک که تمام این موضوعات را شامل شود و حتی دارای هم باشد به افراد بسیار کمک می کند تا با یک سرچ کوتاه تمامی آنچه را که می خواهد بدست بیاورد. سایت با دارای بودن تمامی این اطلاعات بسیار در وقت ما صرفه جویی خواهد کرد. شما کاربر عزیز با وارد کردن آدرس به راحتی می توانید در دوره های آنلاین این سایت شرکت کرده و اطلاعات خود را به روز کنید.
 
بالا