حل ارورAvoid bad requests

meysamderikvandi

تازه وارد
سلام این ارور Avoid bad requests رو توی سایت gtmetrix دارم اروری هم که میده اینه wp-content/uploads/smile_fonts/Defaults/Defaults.css میگه این مورد وجود نداره چطور باید حلش کنم The following requests are returning 404/410 responses. Either fix the broken links, or remove the references to the non-existent resources.
 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز
ساده ترین شیوه نگاه کردن به خطاست که ببینید این خطا از چه چیزی شروع می شود smile_fonts یعنی شما یا افزونه فونت دارید یا قالب شما از این حالت استفاده سفارشی می کند پس باید نسبت به جستجو برای این قطعه گم شده باشید.
گاهی فعال کردن یا غیر فعال کردن ناقص یا حذف دستی باعث می شود بخشی از مسیر کد در ساختارهای دیگری باقی مانده و اینچنین موجب خطا شوند.
فعلا برای شروع مسیر فوق را بررسی کنید تا مطمئن شوید اصلا این فایل قبلا تولید شده یا باید تولید می شده یا هست ولی در جای دیگری و نیاز به جابجایی دارد.
اما نکته اینجاست که css ها کمتر در بخش آپلود قرار می گیرند و این مورد کمی عجیب است و شاید نیازمند آپلود فایلی از شما در این بخش است که فراموش شده است یا امکان بارگیری توسط افزونه یا قالب از فضای وب نبوده یا احتمالا یک نسخه پشتیبان از حالت ژنراتور css است که برخی قالب ها دارند.
موفق باشید
 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز
نگفتید این فایل واقعا موجود هست یا خیر ؟!
پس بهتره مستندات افزونه رو بازنگری کنید! ضمنا بروزرسانی به نسخه جدید اگر هنوز از نسخه های قدیمی تر استفاده می کنید الزامی است.ضمنا برخی از این افزونه های جانبی مستقلا یا در تنظیمات افزونه اصلی بخش تنظیمات دارند یا قالب شما یک نوع پوشش برای کمپرس یا فشرده سازی احتمالی دارد یا خیر!
اگر از افزونه های کش استفاده می کنید مطمئن شوید که این بخش نادیده گرفته نمی شود و اگر کش شما از حالت کمباین استفاده می کند با دقت بیشتری آنرا تست بگیرید.
موفق باشید
 
بالا