خطای 500 سرور بر روی وردپرس و ووکامرس خام

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوستان عزیز
یک سال و نیم است سرور ما دچار خطای 500 چه در پنل مدیریت چه سمت کاربر فاحش می شود.
پشتیبانی سرور مدتها مدعی است وردپرس و وکامرس عامل این جریان است از 72 ساعت گذشته سرور فقط یک وردپرس خام بی هیچ اطلاعاتی بدون وکامرس و قالب پیش فرض دارد هیچ افزونه ای حتی به صورت غیر فعال هم وجود ندارد یعنی کلا سرور خالی از هر گونه افزونه ای است. اما بازهم خطای 500 شکل می گیرد .
سرور اشتراکی است اما طبق ادعای پشتیبانی دارای قدرت فراوان است. خنده دار اینجاست در طول یکسال و نیم گذشته ما متهم بودیم و امروز برعکس شده ولی آنها قبول ندارند.
با نصب وردپرس توسط خودشان و تنظیمات عجیب و ارائه تا 3 گیگ رم به وردپرس نیز خطای 500 و شدت پردازش بالا دریافت کرده و آنرا کتمان می کردند که خوشبختانه آمارگیرهای فعال سرور به داد ما رسید و قبل از حذف توسط سرور و پشتیبانی توانستیم مستندات را ذخیره کنیم و آنرا اثبات کنیم.
هیچ لاگ اروری از سوی وردپرس یا وکامرس ایجاد نشده است لاگ ارور به صورت کامل طبق مستندات وردپرس ذخیره شده است.
نکته مهم اینجاست نسخه php به اصرار ما 7.3 چند ماه قبل نصب شد ولی نه تنها خطا کمتر نشد بلکه بیشتر شد مسیر دهی آن هم به شدت خطا داشت که دستی حلش می کردند.
برای اثبات عدم مشکل در گیگفا هاست با مشکلات فراوان و محدودیت های این وب سرویس رایگانش یک وردپرس نصب و یک وکامرس و مدیریت وکامرس نیز بیش از 2 ساعت طول کشید نصب شود. رم اختصاصی این سرور رایگان 24 ساعته بسیار ضعیف فقط 158 مگابایت است .اما هیچ خطایی نه ایجاد شد نه با تست از طریق این سایت مشکلی جود داشت
خواستید خودتون چک کنید سایتتون رو برای ما از تجربیاتش بگویید.
از شما عزیزان درخواست دارم اگر در طول یکسال و نیم گذشته شما نیز خطای 500 متوالی تا امروز دریافت کرده اید با ذکر آدرس سایت برایم بنویسید.
اگر راه حل یا راه کاری دارید حتما بنویسید
لطفا شما بگویید هزینه 1.5 سال خطا کاهش رتبه از 8 هزار ایران به 70 هزار و از 300 هزار جهانی به 1.5 میلیون و اعصاب و روان و مشکلات این مدت رو چگونه باید جبران کرد ! پیشنهادات شما برای ما مهم است
موفق باشید
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: royairani

پیام یزدانیان

کاربر عضو
سلام ب قول معروف عطر آن است ک ببوید نه آن ک عطار بگوید..
موارد این چنین زیاد برای ما هم پیش آمده و همه بخاطر اعتماد ب افراد و بخاطر این بود ک اکثرا دنبال چیز رایگان و ارزان بودم ..اما
حقیقت این هست ک برای گرفتن یک هاست مناسب برای میزبانی اول باید یک بسته یک ماهه گرفت و بعد از اینکه گرفتید ایپی هم مشخص میشه میتونید چندتا سایت دیگه ک روی اون هاست هستند رو هم در بیارید..
ببینید ک ایا سایت های دیگه در چ کیفیتی هستند ..خودتونم ک دارید استفاده می کنید..
مشخص هست. اینکه مسئولین یک هاست بیان و از کیفیت چیزی بگن برای من قابل قبول نیست با توجه ب اینکه شما هم از نظر سرور اطلاعاتت مثل من کمه بهترین کار چیزیه ک گفتم.

من خودم مشتریای زیادی داشتم ک مثلا از رفیقشون هاست گرفتن و رفیقشون گفته این هاست فلان است و فلان است...
یا نه مثلا 300 هزارتومان دادن
میگم این هاست ایراد داره ..کانفیگ نشده درست
میگن نه خب ما پول دادیم ... و مثلا 11 ماه مونده استفاده میکنیم بعد تموم شد عوض میکنیم در حالی ک نمیدونن گذر زمان چقدر روی کسب و کار انلاین تاثیر داره و چقدر ضرر می کنن در واقع با از دست دادن زمان.
نتیجه : در اولین بار نه ولی دومین بار ک متوجه میشید هاستی مشکل داره (غیرطبیعی ) عوض کنید . بدون هیچ بحثی
 

جاویدان

کاربر عضو
سلام ب قول معروف عطر آن است ک ببوید نه آن ک عطار بگوید..
با سلام دوست عزیز
ممنون بابت اطلاعاتی که گفتی
نمی خوام توضیحات بدم (چون مجالش نیست) ولی سوالم اینست روی یک سرور بی کیفیت شما تا الان خطای 500 روی یک وردپرس خام و خالی تو یکسال گذشته با وجود چندین نسخه جدید داشتید یا خیر؟
موفق باشید
 

پیام یزدانیان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز
ممنون بابت اطلاعاتی که گفتی
نمی خوام توضیحات بدم (چون مجالش نیست) ولی سوالم اینست روی یک سرور بی کیفیت شما تا الان خطای 500 روی یک وردپرس خام و خالی تو یکسال گذشته با وجود چندین نسخه جدید داشتید یا خیر؟
موفق باشید
خیر به هیچ وجه
 
بالا