خیلی مهم . مدیریت محترم و کاربران

  • نویسنده موضوع anjir
  • تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

anjir

کاربر عضو
سلام . من احسان.پ هستم مدیر سایت پی سی ول

امیدوارم حال همگی خوب و خوش باشد مخصوصا مدیریت محترم سایت پرشین اسکریپت و تمامی مشکلات سوءتفاهم هایی که بعد از این همه مدت پیش آمده بود را باید کنار گذاشت .

سیستم سابفا که خیلیا بر صاحب اصلی آن بودن میکنند سیستمی است که توسط ایران سپهر و کمک من نوشته شده و به گروه ژابیز واگذار شده بود { من نقش زیادی در ساختن آن نداشتم تنها چند راهنمایی کوچک } که حال پخش شده و اصلاً با این مقوله هیچ کاری ندارم چون ما مبلغ 600000 تومان از کارفرما دریافت کردیم . هدف من از زدن این تاپیک اینه که یک سایت با کپی از تمامی مطالب پی-سی-ول و پرشین اسکریپت و بدون هیچ گونه اراده زحمت و تنها با کمک از نقض کپی رایت ( کپی و پیست ) مطالب ما را کپی کرده و همه میدانند که به جرات میتوان سایت ووریا . پرشین اسکریپت و پی-سی-ول را کاملترین مرجع نام برد در ایران از این رو وقت آن رسیده دست همکاری دهیم تا اینکه سایه هم را با تیر بزنیم

در صورتیکه موافق باشید این سایت را بر سر جای خود بنشانیم . البته نمیدونم آیا این سایت مال آقای فارس تولز خودمان هست یا خیر اگه بله ؟ چرا کپی چرا زحمت نمیکشد ؟ آیا اینطوری بازدید بالایی دارند یا اینکه مطالب قدیمی میشوند برای کاربران چرا که همه سایت های یاد شده را خواهند شناخت

ما دست دوستی و همکاری را دراز نموده ایم پاسخ با شما :oops:

موفق و پیروز باشید در زیر سایه لطف و رحمت الهی

در پناه حق و حق نگهدارتان

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
سلام احسان جان

درسته.این سایت متعلق به همون FarsTools در سایتها و Takstars در یاهو هست.که یکی از دوستان صمیمی من بودند(!)و واقعا ازش چنین انتظاری نداشتم.

ایشون نه تنها مطالب سایتها رو کپی میکنن بلکه زحمات دیگران رو بر باد میدن.من شنیده بودم که NicCMS امیر جعفری رو به چندین نفر فروخته.اسکریپت ساب دومین دهی یکی دیگه از دوستان رو هم به نام خودش زده و الان سایتی رو بالا اورده.subfa

سیستم ما رو هم برای فروش گذاشته بود.که بعد از ارسال خبری در صفحه اصلی سایت(بعد از 2 دقیقه) مطلب رو از سایتش پاک کرد

من شخصا این موضوع رو پیگیری میکنم...

من برای همکاری با شما امادم...با احترام

 

marshal

کنترل سایت
سلام دوست گرامی ، احسان عزیز

ما در حال زندگی و فعالیت در یک جامعه مجازی به نام شبکه جهانی وب هستیم.

مثل هر جامعه دیگری این محیط مجازی هم نیاز به تامین امنیت و حفظ حقوق و مالکیت های مادی و معنوی افراد داره.همینطوری که ما در جامعه واقعی دستاورها و اختراعات و کشفیات خودمون رو به ثبت می رسونیم و حقوقی به نام حقوق مالکیت های مادی و معنوی داریم و به وسیله تمامی قوانین مصوب ملزم به رعایت حقوق دیگران و محترم شمردن مالکیت آنها هستیم جامعه مجازی هم برای اینکه یک محیط مناسب برای رشد و فعالیت باشه نیاز به برقراری امنیت داره که مسئولیت برقراری این امنیت هم بر دوش کسی جز کاربران و فعالان این جامعه مجازی نیست.

امروز که همگی ما به ضرورت برقراری چنین رابطه قانونمندی پی بردیم و با کسانی مواجه شدیم که برای دستیابی به اهداف خودشون حاظر هستند از هر وسیله ای استفاده کنند و حقوق دیگران رو زیر پا بگذارن میتونیم با تشکیل یک گروه و همکاری با هم تکلیف خودمون رو در برابر جامعه مجازی که جزئی از اون محسوب میشیم انجام بدیم.

گروه حقوقی منشور عدالت هم در این زمینه آماده انجام هرگونه کمکی خواهد بود.

موفق باشید

 

anjir

کاربر عضو
سلام محمد جان و کلانتر عزیز

من از جواب و پاسخگویی شما بسیار خرسند شدم . بله آقای فارسی تولز از دوستان من هستند همونطور که گفتم سیستم سابفایی که این آقا نصب کرده توسط من و سپهر عزیز نوشته شده بوده که به مبلغ 600000 تومان به کارفرما تحویل داده شد و کاملاً اختصاصی بوده . این سیستم تنها به 3 نفر به سفارش گروه ژابیز که کارفرما بوده داده شده بود اما نمیدونم از کجا الآن تقریباً دست همه هست . متاسفانه آقای فارس تولز نیز از دسوتان من هم هستند و از ایشون که دوره کارشناسی کامپیوتر رو میگذرونن همچین انتظاری نداشتم که دقیقاً مطالب این 2 سایت را بدون هیچگونه تغییری در سایت خود منتشر کنند . کلانتر دوست عزیزم در اینترنت ایران چیزی به نام وجدان تنها کپی رایت است . همانطور که اسکریپت حامد و دوستان دیگه مانند فا اسکریپت پخش شده اینبار نوبت به ما رسیده . گرچه قبول دارم خیلی از ایده ها از سایت های خارجی گرفته شده مانند برخی اسکریپت های معروف و هسته کوچکی که ارتقاء داده شده اما همین ارتقا مستلزم زحماتی است

و ما هم که حتی مطلبی از ما برداشته شده شاکی و شکایتمند هستیم . اما ...

محمد عزیز ممنون میشوم که شناسه یاهوی خود را برای من ارسال نمایید

آیا هنوز ...ney شناسه شماست در یاهو ؟

از شما هم کمال تشکر را دارم کلانتر عزیز از بابت این توصیف نامه .

موفق باشید

 

anjir

کاربر عضو
محمد عزیز اطلاعیه سایت ما هم قرار گرفت و همچنین آدرس پست شما هم درج شد به عنوان اطلاعیه سایت پرشین اسکریپت

 

marshal

کنترل سایت
محمد عزیز اطلاعیه سایت ما هم قرار گرفت و همچنین آدرس پست شما هم درج شد به عنوان اطلاعیه سایت پرشین اسکریپت
سلام دوست عزیز شناسه مدیریت محترم سایت همونه که شما ذکر کردید درسته

از اینکه این حرکت شروع شد واقعا خوشحالم.

بایستی سعی کرد ضمن اینکه با اینگونه حرکات ناشایست مبارزه میشه به کسی بی احترامی نشه و حرمت ها حفظ بشه.

در مورد کپی رایت و بقیه قانون ها در مورد اینترنت بنده و چندتا از دوستان در گروه بررسی خواهیم کرد تا تمامی حقوق و تکالیف روشن بشه

لازمه سالم سازی فضا اتحاد هست ما هم استقبال می کنیم

موفق باشید

 

xabiz

تازه وارد
با سلام دوستان عزیز

من توحید قهرمانی مدیر سایت zim.ir و مدیر گروه ژابیز هستم. اول اینکه تشکر می کنم ازتون بابت اینکه این حرکت رو راه انداختید. و اما می خواستم مطلبی رو بهتون بگم که مسیر بحثتون رو عوض خواهد کرد و نتیجه روروشن تر و صحیح تر.

حدودا دو هفته پیش به سایت ما حمله شد که این از اشتباه واضح بنده بودکه همین جا بهش اقرار میکنم و باعث شد که اطلاعات 800 نفر از کاربرامون پاک بشه از سایت.

این وسط دوست عزیزم Tak Stars کمک کرد تا سایت رو نجات بدیم. البته بعد از نجات سایت مشکلاتی داشت که مهندس زند کمک کردن و اون مشکلات رفع شد.

بله دوستان دزد اصلی اسکریپت سایت ما مدیران سایتplb.ir که همون مدیرای میهن دیتا هستن، بودن و نه کس دیگه. که من الان می بینم اسکریپت همه جا پخش شده البته به صورت ناقص و با مشکلات زیاد.

من ازتون خواهش می کنم که همین حرکتی رو که شروع کردین ادامه بدین و حد اقل حقوق از دست رفته کسایی که پول میدن تاکاری انجام بشه براشون و اونهایی که زحمت می کشن تو این کار رو احیا کنید.

البته من فقط در حیطه مسائل مربوط به سایت زیم و گروه ژابیز صحبت می کنم و کاری به کدورت های دوستان ندارم. فقط وظیفه من بود که دزد اصلی رو معرفی کنم و از همه تون بخوام که هر کاری که می تونید برای مجازات این ها انجام بدید.

من از دوستم Tak Stars که اشتباها در این ماجرا بهش تهمت زده شد معذرت می خوام و باید بگم که من اسکریپتو برای تست و تکمیل بعضی بخشاش مثل مدیریت تبلیغات به اون دادم و اجازه دادم روش کار کنه تو سابفا. با رعایتکپی رایت البته که اونم رعایت کرده.

دوستان من خواهش می کنم که این حرکت رو ول نکنید و حق ما رو از دزدا بگیرید.

در ضمن این سیستم توسط جناب آقای حسین شمس نوشته شده و فکر نکنم کس دیگه به ایشون کمک کرده باشه و من کسی رو به اسم آقای سپهر و یا دوستان ایشون مثل احسان خان به یاد ندارم. پس دوستان برنامه نویسی این سیستم رو لطفا به خودشون نسبت ندن که بعدا بتونن بفروشنش با خیال راحت. این کار یعنی دزدی تو روز روشن!!!!

با تشکر

توحید قهرمانی

 

farstools

کاربر عضو
سلام

آقا احسان و محمد جان :

توضیحاتی دارم که مایلم بدونید :

zim.ir :

اسکریپت zim.ir رو من نه خریدم و نه دزدیدم ! من یک سری تغییرات در این سیستم دادم و اجازه گرفتم که از آقای توحید قهرمانی (مدیر zim.ir) که یک نسحه از اون رو برای خودم رو نصب کنم و تست کنم ! البته با تغییرات قالب ! که هنوز قالب رو تغییر ندادم.

تو سایت فارس اسکریپت هم من برای فروش نگذاشتم بلکه یکی از مدیران به اسم ehsan برای فروش گذاشته بود که الان که دیدم پاک کردن و ایشون هم به علت کار زشتی که انجام دادن از مدیریت سایت حذف شدن !

NicCMS :

در مورد NicCMS امیر جعفری هم من به کسی نفروختم تا الان و نسخه کاملش رو هم ندارم ! می تونید برید تحقیق کنید !!! من فقط نسخه ناقص NicCMS رو از آقای عطا صدیق محمدی خریدم برای ارایه به استاد برای دو ترم قبلم (پروژه) و جایی هم در حال حاضر نصب نیست ! محمد جان بهتر مطمئن باشی بعد در مورد چیزی صحبت کنی !

لطفا دیگه در مورد این cms صحبت نکن ! اسمشو می شنوم حالم بد میشه.

فارس اسکریپت :

در مورد پست های سایت هم بگم که من فقط مدیر هستم (دامین برای منه) ! و چیزایی که تو سایت پست شده بیشترش مال مدیرهای دیگه هست و فعلا هم سایت تعطیل شده ! یعنی من خودم ترم آخر هستم و این قدر درس دارم و سرم شلوغه که وقت پست دادن رو ندارم !

اگه کپی می کنند مدیرهای سایت من حق دارید از دامین ما و مدیرهای ما بد بگید و به عنوان رعایت نکردن کپی رایت ضایع کنیدشون ولی لطفا اسم من و سایت فارس تولز رو از ایندکس و فروم سایت حذف کنید ! من اشتباه کردم این سایت رو راه انداختم ! فکر کردم مدیران جنبه دارن که کپی نکنن یا منبع بنویسند. اگر من هم کپی کرده بودم ... کردم.

از همه شما دوستان هم معذرت می خوام که کلا با اشتباهاتی که تا الان رخ داده باعث شدم یا شدند که این مشکلات پیش بیاد وقتتون رو گرفتم ! دوست داشتم با سایت های همکار رابطه خوبی داشته باشم اما فکر کنم دوره ما هم گذشت ! به سایتاتون برسید و موفق باشید ! گروه من واسه همیشه تموم شد ! منتظر باشید تا پارک شدن همه دامین های من ... :roll:

فقط تموم اسم و هر چیزی مربوط به من هست از سایتت پاک کن.

موفق باشید.

بهروز قصاب زاده

مدیر پایگاه اینترنتی فارس تولز

8O

 

farstools

کاربر عضو
اطلاعیه پرشین اسکریپت هم لطفا بردار ! بهتر بود قبلا این کارا با من تماس می گرفتی .

 

marshal

کنترل سایت
اطلاعیه پرشین اسکریپت هم لطفا بردار ! بهتر بود قبلا این کارا با من تماس می گرفتی .
سلام دوست گرامی،

در مورد اون cms ها بایستی تحقیق بشه برای شروع این حرکت و ادامه اون هم قرار نیست کسی بدون تحقیق مورد بازخواست قرار بگیره

و اما در مورد مطالب منتشره در سایت farstools بایستی خدمت شما عرض کنم شما به عنوان مالک اصلی سایت و مدیر کل اون مسئولیت مستقیم مطالبی که در اون منتشر میشه رو بر عهده دارید بخصوص که می فرمائید مدیران سایت این عمل رو انجام میدن اگر کسی به عنوان مدیر انتخاب میشه دلیل بر این نیست که نظارت از اعمال اون سلب بشه و شما بخواهید از خودتون سلب مسئولیت کنید.قائده اینست که در هر مجموعه ای خطایی اتفاق رخ میده مدیر اون مجموعه رو بازخواست می کنند کسی نمیاد بره کارمندان اون مجموعه رو بازخواست کنه پس اگر می بینید مدیریت محترم سایت نام سایت و شما رو در اطلاعیه قرار دارند از این جهت بوده نه هیچ چیز دیگر.

لطفا اگر عمل استفاده و پخش غیر قانونی cms ها مربوط به افراد دیگری هست مارو در ادامه این راه یاری کنید تا مقصر واقعی مورد بازخواست قرار بگیره

موفق باشید

 

xabiz

تازه وارد
دوستان عزیز من این همه نوشتم که شما مقصر اصلی قضیه رو بشناسید. حالا هم ازتون خواهش می کنم به جای رفتن به حاشیه اولین مشکلی که مطرح شده رو حل کنید تا کم کم برسیم به بقیه مشکل ها اول دزد زیم. وا البته اون هایی که خیلی ساده می گن که نوشتن زیم کار اون هاست....

 

rap3faz

تازه وارد
من مدیر سایت فارس اسکریپت هستم ! بیخود تهمت های بی مورد نزنید ! اینقدر دزد دزد بازی در نیارید ! دزد اصلی خودتون هیچ کس ندونه اینگار اسکریبت ها همشون مال خودتونه ! در هر صورت بهتون می گم سیستمی فروخته نمیشه ! اگه هم فروخته بشه کپی رایت داره ! ولی ما سیستمی تو سایت واسه فروش نگذاشتیم ! زورتون میاد ؟

من نیومدم اینجا حرف زیاد کنم فقط بهتون بگم اینقدر بچه بازی در نیارید ! کاربران برای ارتقائ رتبه کاربری خودشون ممکنه هر کاری بکنن ! هر کی ندونه فکر می کنن نماینده رسمی اسکریبت های ops تو ایران سایت شما و اون ول هست !

takstar مدیر و من مدیر سایت هست و هر کاری می کنیم نتا سایت پر باز تر بشه ! حالا حتی شده اسکریب بذاریم یا نذاریم ! اپولو هوا نمی کنی ما هم از سر راه نیومدیم اینطوری نوشتید .

در کل بهتره زیاد گندش نکنید ! این چیزا هیچی نیست بهتره این سایت چند تا از اون بجه های عقده ایشو بن کنه تا این کارو گندش نکنند .

در مورد زیم هم بگم که اگه بحث با جای طولانی بکشه می تونم آرشیو چت هایی که ما با اون داشتیم بذارم که زیم فقط به عنوان رفع اشکال در اختیار مار گذاشته شده در غیر این صورت هیچ فروش و کسب در آمدی نبوده !>

در مورد احسان هم بگم که ایشون اسکریبتی نداره . فقط برای بالا بردن بازدید اسکریب گذاشته

آخه کدوم خری اسکریب 30 تومن می فروشه ؟

به امید آنکه کمی دست از این بچه بازی های مجازی بر دارید

با تشکر از بهروز و مدیران این سایت !

کاربران دیگر هم که منو می شناسن پی ام های بی مورد ندهند ! این قضیه تمام شده میباشد و ما کماکان با سایت های این چنینی همکاریم ! .

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
ممنون دوستان از نظراتتون

Protect , ما نفهمیدیم سایت شما چند تا مدیر داره!تا الان دو نفر میگن من مدیر فارس اسکریپت هستم...

بحث تموم شد.تاپیک قفل شد.و تا 24 ساعت آینده حذف خواهد شد

با احترام...

 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا