دانلود افزونه خرید پستی شرکت پارس پیک Parspeik ووکامرس

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
به کمک این افزونه فروشگاه شما به سرویس پستی شرکت پارس*پیک متصل خواهد شد. با نصب افزونه، دو روش ارسال پست پیشتاز و پست سفارشی به فروشگاه شما اضافه خواهد شد.

در این افزونه، نیازی به ثبت کالا در پنل پارس*پیک نیست . ولی توصیه می شود ابتدا محصولات در پنل پارس پیک تعریف شده ، سپس شناسه آنها در هنگام ثبت کالا در فروشگاه ، لحاظ گردد .

در زمان ثبت سفارش توسط خریدار، ابتدا موقعیت خریدار دریافت می*گردد (استان و شهر) و سپس هزینه*ی ارسال کالا به دو روش پیشتاز و سفارشی از وب*سرویس شرکت پارس*پیک استعلام شده به او نمایش داده خواهد شد. در صورت انتخاب هر یک از این دو روش، پس از تکمیل شدن فرم مشخصات و انتخاب روش پرداخت هنگام دریافت کالا، سفارش به طور خودکار در پنل شرکت پارس*پیک ثبت می*گردد.

امکان نصب درگاه*های بانکی در کنار این افزونه و استفاده از روش فروش نقدی (پرداخت آنلاین با استفاده از سیستم شتاب) نیز وجود دارد. در این صورت، فروش*های سی.او.دی(پرداخت هنگام دریافت) توسط پارس*پیک و فروش*های نقدی توسط مدیر فروشگاه ارسال می*شود.

در این افزونه

  • انتخاب استان و شهر به سبد خرید منتقل شد تا کاربر در ابتدای خرید خود، بتواند هزینه*ی ارسال کالا را مشاهده کند.
  • فیلدهای کشور، *استان و شهر از فرم خرید (یا همان فرم دریافت آدرس) حذف شدند.
  • در صورتی که به هر دلیلی، وب سرویس شرکت پارس*پیک امکان پاسخ*گویی نداشته باشد، سفارش با موفقیت در سایت ثبت می*شود. در این مواقع مدیر سایت توسط ایمیلی آگاه می*شود تا نسبت به ثبت دستی سفارش در پنل شرکت پارس*پیک اقدام کند.
  • هر 24 ساعت یکبار وضعیت سفارش*های تکمیل نشده، از سیستم استعلام و بروزرسانی می*شود. بنابراین خریدار با وارد کردن کد رهگیری در ابزارک رهگیری ووکامرس، از آخرین وضعیت سفارش آگاه می*گردد.

نصب

فایل راهنمای درون افزونه را مطالعه کنید.


کد:
http://downloads.wordpress.org/plugin/woocommerce-parspeik.zip
 
بالا