دانلود دانلود لاکی پچر

jrobatjazi

تازه وارد
Lucky Patcher کلمه ای که بارها توسط توسعه دهندگان برنامه و هکرهای بازی شنیده اید. معمولاً از شخصی شنیده اید که می گوید در موج سواران مترو یا هر بازی دیگری سکه های نامحدود دارد، این کار را می توان با دانلود مستقیم APK مود شده از اینترنت که خطر تهدیدات را افزایش می دهد یا با استفاده از لاکی پچر انجام داد. بنابراین احتمالاً تا به حال می‌دانستید که Pacher خوش شانس چیست. پس بیایید عمیقاً در آن شیرجه بزنیم.

لاکی پچر چه می کند؟
Lucky Patcher یک برنامه رایگان است که توسط تیمی از اعضا توسعه یافته و به طور مداوم نگهداری می شود. به کاربران خود یک پچ برای خریدهای درون برنامه ای و موارد دیگر ارائه می دهد. لاکی پچر با تغییر داده های برنامه (داده های APK) کار می کند. بیشتر فایل AndroidManifest.XML است. همچنین می توان آن را به صورت دستی از طریق Android SDK با استفاده از Android Studio انجام داد. اگر به عنوان مثال حذف افزودنی ها با وصله کردن را در نظر بگیرید، این کار را با حذف کانتینرهایی که تبلیغات در آنها نمایش داده می شود انجام می دهد. از مفهوم مهندسی معکوس استفاده می کند. Lucky Patcher به صورت داخلی مقادیر هگزادسیمال معادل کد جاوا را در فایل‌های .dex (داخل فایل APK) که برای خریدهای درون‌برنامه نوشته شده است، بررسی می‌کند.

ویژگی های Lucky Patcher:
  • Clean UI: لاکی پچر همه برنامه‌ها را هنگام راه‌اندازی برنامه جستجو می‌کند و برنامه‌هایی را نشان می‌دهد که می‌توانند با رنگ‌های مختلف وصله شوند. پس از راه اندازی اپلیکیشن، تمامی اپلیکیشن های نصب شده روی گوشی هوشمند خود را مشاهده خواهید کرد. پس از آن، می توانید برنامه ای را که می خواهید پچ کنید، انتخاب کنید. این برنامه همچنین آنهایی را نشان می دهد که دارای تبلیغات هستند و دارای یک پچ سفارشی هستند.

  • Remove License Verification: همچنین می تواند تأیید خرید برنامه ها را حذف کند. این می تواند به ما کمک کند از برنامه های کاربردی پولی به صورت رایگان استفاده کنیم. حذف تأیید مجوز به کاربران امکان بسیاری از ویژگی ها و موارد دیگر را می دهد.

  • مسدود کردن تبلیغات: می توان از آن برای مسدود کردن یا حذف تبلیغات از یک پولی یا رایگان استفاده کرد، اما معمولاً در برنامه های رایگان استفاده می شود. با نمایش تبلیغات پس از هر لمس، تحریکی را که برنامه های رایگان به ما می دهند، از بین می برد.

  • Gems یا Coins به صورت رایگان: Lucky Patcher می تواند کد منبع بسیاری از بازی های محبوب اندروید را تغییر دهد و پس از آن ممکن است بسیاری از ویژگی های مسدود شده بازی ها را باز کند. بسیاری از توسعه دهندگان بازی امروزه بسیار حریص شده اند. آنها با پرداخت پول واقعی کاربران را مجبور به خرید سکه یا جواهرات می کنند که نوعی هدر دادن است. با Lucky Patcher، می‌توانید تعداد زیادی بازی را تغییر دهید و جواهرات یا سکه‌های نامحدود را به صورت رایگان دریافت کنید.

  • حذف مجوزهای ناخواسته: Lucky Patcher همچنین می تواند مجوزهای ناخواسته را از برنامه های ناخواسته به راحتی حذف کند. برخی از برنامه های اندروید مجوزهای مشکوک زیادی را درخواست می کنند که تهدیدی برای حریم خصوصی است. این نوع مجوزها می توانند برای کاربران مضر باشند. با استفاده از Lucky Patcher، می توانید هر گونه مجوز ناخواسته را به راحتی حذف کنید.


 
بالا