shimasgs

تازه وارد
۱- ساخت نقشه سایت با 



توسط این افزونه می توانید نقشه سایت تان را با فرمت XML ایجاد کنید و با معرفی آن به موتورهای جستجو میزان بازدید سایت و همچنین سرعت شناسایی مطالب تان را در آن ها افزایش دهید . افزونه Google XML Sitemaps یکی از محبوب ترین افزونه های مخزن وردپرس می باشد که روی اکثر سایت های وردپرسی نصب شده است .
 

۲- افزایش سرعت سایت با


این افزونه قدرتمند با کش کردن دیتابیس و صفحات وب سایت سرعت بارگذاری آن را افزایش می دهد ، همچنین این عمل باعث کاهش فشار روی سرور می شود ، اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که از سرورهای اشتراکی برای ساخت وب سایت تان استفاده نموده اید ، نصبو فعال سازی این افزونه به شما توصیه می شود .
 

۳- ایجاد گالری های پیشرفته با


افزونه ای فوق العاده منعطف و کاربردی برای ساخت انواع گالری های زیبا و پیشرفته ، این افزونه بهترین افزونه ساخت گالری برای وردپرس می باشد که تا لحظه نگارش این مطلب بیش از ۹ میلیون بار دانلود شده است . از جمله قابلیت های مهم این افزونه می توان به امکان مدیریت کامل تصاویر ، افزودن خودکار watermark ، ساخت و مدیریت آلبوم ها ، نمایش تصاویر به دو صورت آلبوم و اسلاید ، کدهای کوتاه فراوان و کاربردی و بسیاری امکانات دیگر اشاره نمود .
 

۴- فرم های تماس حرفه ای با


با استفاده از افزونه قدرتمند می توانید چند فرم تماس با قابلیت های متفاوت را در وب سایت تان قرار دهید . کلیه تنظیمات برای شما آماده شده است از افزودن دکمه ها و چک باکس ها و … گرفته تا مدیریت محتوای ایمیل ها و … از دیگر قابلیت های مهم افزونه پشتیبانی کامل از Ajax (ارسال فرم بدون بارگذاری مجدد صفحه) و سوالات امنیتی captcha است . این افزونه پیشنهاد خوبی برای کسانی است که می خواهند در عین سادگی ، امکانات حرفه ای وردپرس را تجربه کنند .
 

۵- بهینه سازی سایت با


با فعال سازی این افزونه به SEO سایت وردپرسی خود رنگ و جلای تازه ای ببخشید . این افزونه محبوب ، باعث افزایش رتبه شما در موتور های جستجو شده و با تنظیمات خارق العاده خود ساتی شما را به سایتی دوست داشتنی برای موتورهای جستجو تبدیل می کند . بهینه سازی متا تگ ها ، بهبود RSS ، ویرایشگر فایل های htaccess و robots.txt ، ساخت نقشه سایت و … همه و همه از توانایی های این افزونه قدرتمند محسوب می شوند .

 

۶- افزایش سرعت بارگذاری صفحات با


این افزونه با ساخت نسخه HTML صفحات شما و ذخیره آن ، باعث افزایش چشمگیر سرعت وب سایت شما می شود . طرز کار این افزونه به این صورت است که با نمایش نسخه HTML ذخیره شده به کاربر ، مانع از اجرای دستورهای وردپرس برای نمایش صفحه به هر بازدید کننده می شود . با هر بار تغییر محتویات مطلب یا برگه ، نسخه HTML آن نیز به روز می شود . همچنین این افزونه گزینه خوبی برای کسانی است که از هاستینگ های با پهنای باند محدود استفاده می کنند . همچنین این افزونه از تنظیمات ساده تری نسبت به افزونه برخوردار است.

 

۷- افزایش سئو سایت با All in One SEO Pack


افزونه به صورت خودکار وب سایت شما را برای موتورهای جستجو بهینه می کند . از قابلیت های اساسی این افزونه می توان به پشتیبانی از گوگل و بینگ ، امکان مدیریت seo پست های دلخواه ، بهبود خودکار عناوین ، بدون نیاز به تنظیمات پیچیده برای کاربران مبتدی ، امکان سفارشی سازی فوق العاده برای کاربران حرفه ای و … اشاره نمود .قرار گیری قابلیت های ذکر شده کنار هم موجب شده است که این افزونه ساده و در عین حال قوی تا لحظه نگارش این مطلب بیش از ۱۷ میلیون بار دانلود شود .

 

۸- ساخت فرم تماس با ما ایمن با


این افزونه یک افزونه کاربردی برای ساخت فرم تماس با ما می باشد ، فیلتر خودکار پیغام های اسپم ، تائید ایمیل ، انتقال کاربر به صفحه دلخواه پس از ارسال ، پشتیبانی کامل از CAPTCHA و Akismet ، افزودن بی نهایت فیلد به فرم ، ساخت و مدیریت چند فرم ، مدریت ساده فیلد ها و ویژگی های آن ها از جمله قابلیت های این افزونه می باشند .

 

۹- اشتراک گذاری ساده مطالب با


این افزونه با اضافه کردن دکمه های اشتراک گذاری به مطالب شما ، محبوبیت شما را در شبکه های اجتماعی افزایش می دهد . از جمله قابلیت های مهم این افزونه می توان به فیلد اشتراک گذاری لغزان اشاره کرد . توسط این قابلیت فیلد اشتراک مطلب همراه با پیمایش کاربر به انتهای صفحه ، حرکت کرده و علاوه بر زیبایی ، باعث افزایش شانس اشتراک گذاری می شود . همچنین توسط امکان جدید آن با نام Sociable Skyscraper می توانید ویژگی امتیاز دهی را به مطالب و برگه های خود اضافه کنید .

 

۱۰- آمارگیر پیشرفته گوگل با


توسط این افزونه کاربردی و API اختصاصی خود در می توانید آمار و اطلاعات دقیق بازدیدها و کلمات جستجو شده و … را مشاهده و بررسی کنید . این افزونه کدهای مورد نیاز را به صورت خودکار وارد کرده و تنظیمات پیشرفته مربوط به ان را برای شما فراهم می کند . رصد کلیک های انجام شده روی لینک های خارجی شما از جمله قابلیت های مهم این افزونه محبوب می باشد .

 

۱۱- ساخت گالری های فلش با


با افزونه شما قادر خواهید بود که تصاویر ، ویدئو ها و موسیقی های وب سیات تان را دسته بندی و مرتب کنید . ساخت گالری های فلش تنها با یک کلیک امکان پذیر است و با ظاهر زیبایی که به وب سایت شما می دهد نقش چشم گیری در جلب نظر بازدید کنندگان ایفا می کند . قابلیت افزودن موسیقی زمینه ، پشتیبانی کامل از مرورگرهای آیفون و آندروید ، قابلیت افزودن ابزارک ها و … از جمله قابلیت های این افزونه کاربردی می باشد .


 

۱۲- افزودن لینک به دیوار فیسبوک با


توسط این افزونه مطالب و برگه های شما به صورت خودکار روی پروفایل و یا صفحه فیسبوک تان ارسال می شوند . در عین حال شما توانایی مدیریت نحوه ارسال و … را در اختیار دارید . برای استفاده از این افزونه کافیست یکبار تنظیمات آن را انجام دهید و همه چیز را به افزونه بسپارید ، با هر بار ارسال پست یا برگه جدید ، لینک آن روی پروفایل یا صفحه شخصی تان ارسال می شود .

 

 ۱۳- ساخت فروشگاه اینترنتی با


این افزونه محبوب اولین افزونه فروشگاه ساز وردپرس می باشد که با قابلیت ها و توانایی های زیادی عرضه شده است . نیز به صورت رایگان منتشر شده است و شما می توانید افزونه های مورد نیازتان را برای آن خریداری کنید . این افزونه کارآمد با قابلیت هایی نظیر سیستم منعطف کوپن و تخفیف ، حمل و نقل رایگان ، ابزارک های متنوع ، سیستم پرداخت تک صفحه ای ، هماهنگی با سایر سیستم های فروشگاه ساز و … یکی از انتخاب های مناسب در این زمینه محسوب می گردد .

 

۱۴- ساخت وب سایت چند زبانه با qTranslate



توسط این افزونه ، می توانید به راحتی وب سایتی با پشتیبانی از چند زبان بسازید ، افزونه qTranslate با ظاهر ساده و کاربر پسند خود ، همه امکاناتی را که برای ساخت یک وب سایت چند زبانه نیاز دارید را یک جا در اختیار شما قرار می دهد . جا به جایی بین زبان ها با یک کلیک ، تغییر خودکار زبان تاریخ و حفظ seo سایت از جمله قابلیت های این افزونه کاربردی می باشند .

 

۱۵- صفحه بندی مطالب با


این افزونه یکی از محبوب ترین افزونه ها بین کاربران ایرانی وردپرس است ، با فعال کردن این افزونه و قرار دادن یک کد کوتاه در قالب امکان صفحه بندی مطالب برای شما فراهم می شود . البته به صورت پیش فرض وردپرس مطالب سایر صفحات را به صورت مطالب قدیمی تر نمایش می دهد .

 

۱۶ – نسخه موبایل حرفه ای با


امروزه با پیشرفت تکنولوژی ساخت صفحات وب ، داشتن یک سایت واکنش گرا (Responsive) که روی هر دستگاه هوشمندی به درستی نمایش داده شود کار سختی نیست . با این وجود برخی تمایل دارند از نسخه موبایل مجزا برای وب سایت خود استفاده کنند ، افزونه برای این منظور ساخته شده است . با نصب این افزونه یک نسخه ساده و جذاب از وب سایت تان برای تلفن های هوشمند ایجاد می شود . عدم نیاز به ویرایش کدهای قالب ، انتقال خودکار کاربران موبایل به نسخه مخصوص آن ، تنظیمات پیشرفته و … از توانایی های این افزونه قدرتمند محسوب می شوند .

 

۱۷- ویرایش گر متن پیشرفته با


این افزونه به شما امکان اضافه کردن ، حذف کردن و تغییر چیدمان دکمه ها را در ویرایشگر متن وردپرس می دهد . به سادگی یک کلیک کردن می توانید با فعال کردن ۱۶ افزونه دیگر آن امکانات جدید را به ویرایشگر دیداری وردپرس اضافه کنید . پشتیبانی ساخت جدول ، تنظیمات بیشتر هنگام ساخت لیست ها ، جستجو و جایگزینی متن ، ویرایش CSS درون خطی و … از قابلیت های کلیدی این افزونه شناخته می شوند .

 

۱۸- سیستم رزرو آنلاین با


محبوب ترین افزونه ای که تا کنون برای رزرو آنلاین هتل ، میز رستوران و … ساخته شده است ، افزونه می باشد . کاربران شما می توانند به صورت آنلاین نسبت به رزرو هتل ، آپارتمان ، ویلا و هر چیز قابل رزروی اقدام کنند . از قابلیت های کلیدی این افزونه می توان به امکان مشخص نمودن روز ها روی تقویم ، ویرایش فیلد های رزرو بنا به نیاز ، کاربری آسان ، کاملا منعطف برای شخصی سازی ، ذخیره اطلاعات روی دیتابیس ، پشتیبانی از AJAX و … اشاره نمود .

 

۱۹- مدیریت حرفه ای ابزارک ها با


افزونه ای کاربردی برای وب سایت هایی است که قالب آن ها از جایگاه های ابزارک زیادی پشتیبانی نمی کند . با استفاده از این افزونه ، تنظیماتی جدید به ابزارک های شما اضافه می شود که توسط آن می توانید مشخص کنید که آن ابزارک در کدام نوع صفحات نمایش داده شود . به عنوان مثال مشخص می کنید که ابزارک تقویم در جایگاه ستون سمت چپ قالب ، تنها زمانی نمایش داده شود که کاربر در صفحه آرشیو موضوعی یا صفحه جستجو باشد .

 

۲۰- نظرسنجی های پیشرفته با


این افزونه سیستم نظرسنجی قدرتمندی را با پشتیبانی از AJAX به وب سایت شما اضافه می کند . به راحتی می توانید فرم نظر سنجی مورد نظرتان را ایجاد کرده و با قرار دادن کد آن در قالب و یا پست ها و برگه ها سیستم نظرسنجی را در وب سایت تان راه اندازی کنید . این افزونه از فرم های نظر سنجی با با انتخاب چند جواب به عنوان پاسخ نیز پشتیبانی می کند . کلیه پاسخ های جمع آوری شده با جزییات بالا در دیتابیس سایت ذخیره می شوند ، همچنین امکان ویرایش تعداد پاسخ ها هم برای مدیر وجود دارد !!!

 

۲۱- نمایش ساده مطالب مرتبط با


نمایش دادن مطالب مرتبط ، باعث افزایش بازدید و حضور بیشتر کاربر در وب سایت شما می شود . راه های زیادی برای نشان دادن مطالب مرتبط وجود دارد ، یکی از این روش ها استفاده از افزونه است . یا یکی از محبوب ترین افزونه ها در این زمینه است . توسط این افزونه و قرار دادن یک کد کوتاه در قالب ، مطالب مرتبط با موضوع به صورت لیست و یا همراه با تصویر شاخص نمایش داده می شود . نمایش به دو شیوه متفاوت ، امکان تغییر استایل نمایش ، الگوریتم محاسبه پیشرفته و نمایش مطالب مرتبط در فید RSS از جمله قابلیت های این افزونه پر طرفدار می باشد .

 

۲۲- ساخت شبکه اجتماعی با


یک افزونه پیشرفته برای تبدیل وب سایت وردپرسی شما به یک شبکه اجتماعی تمام عیار است . توسط این افزونه کاربردی قادر هستید یک شبکه اجتماعی با امکاناتی نظیر پیام خصوصی ، ساخت پروفایل ، دوست یابی ، ساخت گروه ، عضویت در گروه ها و … ساخته و خونی تازه در رگ سایت تان تزریق کنید . این افزونه جز افزونه های اصلی وردپرس محسوب می شود و بیش از ۳۰۰ افزونه دیگر در مخزن وردپرس برای این افزونه ساخته شده است .

 

۲۳- افزودن کپچا به فرم ها با


این افزونه مفید وردپرس ، با افزون یک تصویر به فرم های مختلف باعث کاهش تعداد پیغام های جفنگ می شود . این تصویر امنیتی به صورت خودکار به فرم ارسال دیدگاه ، فرم عضویت ، فرم ورود و … افزوده می شود . از جمله توانایی های منحصر به فرد این افزونه می توان به تنظیمات پیشرفته ، کد HTML صحیح ، مخفی کردن فرم برای کاربران وارد شده و  … اشاره کرد .

 

۲۴- بررسی سلامت لینک ها با


لینک ها اهمیت زیادی در SEO سایت شما دارند ، اگر در میان لینک های موجود در سایت شما چند لینک منقضی شده باشند گوگل از رتبه شما کم می کند . این افزونه به صورت خودکار کلیه مطالب ، برگه ها ، دیدگاه ها و … را برای لینک های خراب جستجو کرده و در صورت وجود لینک خراب آن را به شما اطلاع می دهد . اطلاع رسانی به دو صورت ایمیلی و نوار هشدار می باشد .

 

۲۵- ساخت آسان جدول ها با


این افزونه به شما امکان ایجاد جدول ها را بدون نیاز به دانستن HTML می دهد . با ظاهر ساده و جذاب خود ، امکانات لازم برای ساخت هر نوع جدولی اعم از لیست قیمت ها ، برنامه ها و … را به شما می دهد . یکی از قابلیت های خارق العاده این افزونه ، امکان وارد کردن جداول از نرم افزار EXEL است . همچنین امکانی در آن تعبیه شده است که صدور جداول ساخته شده با فرمت های گوناگون را ممکن می سازد .

 

۲۶- افزودن قابلیت های جدید با


با فعال کردن افزونه JETPACK امکاناتی نظیر آمار ، خبرنامه ، تنظیمات شبکه های اجتماعی و … به وب سایت شما اضافه می شود . امکانات ذکر شده قبل از ارائه این افزونه تنها برای کاربران سایت wordpress.com وجود داشت . البته لازم به ذکر است که کلیه قابلیت های جدید روی سرور سایت wordpress.com میزبانی می شوند .

 

۲۷- نمایش اطلاعات شمارنده گوگل با


این افزونه با اضافه کردن خودکار کدهای به قالب شما و همچنین نمایش آمار در داشبورد وردپرس ، رنج کار با را به حداقل می رساند ! همچنین با داشتن چند ابزارک سفارشی ، امکان نمایش آمار را در وب سایت شما فراهم می کند . پشتیبانی از شمارش گر تعداد دانلود ، نصب آسان و … از قابلیت های این افزونه می باشد .

 

۲۸- افزودن ساده کلیپ های یوتیوب با


توسط این افزونه محبوب به سادگی می توانید ویدئو های سایت های youtube ، Vimeo ، Metacafe ، liveleak و … را به مطالب ، برگه ها و دیدگاه های خود اضافه کنید . نمایش ویدئو ها روی آیفون و آندروید ، افزودن لیست پخش ، ساخت خودکار تصاویر بند انگشتی ، ابزارک کاربردی ، نمایش خودکار ویدئو ها ، تولید کد xHTML استاندارد و … از توانایی های این افزونه می باشد .

 

۲۹- افزودن ساده نقشه گوگل با


افزونه با اضافه کردن بخش جدیدی به ویرایشگر متن ، امکان درج نقشه گوگل را در سایت شما فراهم می کند . هنگام ساخت مطلب و یا برگه با وارد کردم آدرس منطقه مورد نظر ، نقشه گوگل آن را دریافت خواهید کرد . قابلیت های کلیدی این افزونه : ساخته شده بر اساس آخرین ورژن API گوگل ، قابل استفاده در وردپرس چند سایته ، پشتیبانی از پست های دلخواه ، ساخت آسان نقشه ها در خود ویرایشگر ، قابلیت افزودن نشانه روی نقشه ، افزودن متن و تصویر دلخواه روی نقشه ، پشتیبانی از قابلیت Street view ، نمایش ترافیک ، امکان ثبت چند نقشه در یک صفحه و …



 دانلود پلاگین وردپرس




۳۰- شمارش تعداد دانلود و مشاهده فایل ها با


یک افزونه کاربردی برای شمارش تعداد بازدید یک لینک و دانلود یک فایل می باشد . این افزونه با فراهم کردن محیط آپلود و مدیریت فایل های قابل دانلود به شما امکان مشاهده و ثبت تعداد دانلود هر فایل را می دهد . از قابلیت های مهم این افزونه می توان به افزودن لینک ها در محیط ویرایشگر ، افزودن ورژن های مختلف یک فایل ، ثبت لینک ها دانلود از سرورهای دیگر ، نمایش تعداد دانلود به بازدیدکنندگان توسط کد میانبر ، قابلیت دسته بندی فایها ، ثبت تعداد دانلود صحیح و اقدام برای دانلود ، دانلود فایل ها فقط برای اعضا و … اشاره نمود .

 

۳۱- افزودن قابلیت امتیاز دهی با GD Star Rating


GD Star Rating یک افزونه قدرتمند برای ایجاد سیستم امتیازدهی برای مطالب ، برگه ها و دیدگاه های سایت شما است . این افزونه با قدرت AJAX کار می کند و دارای چندین قالب آماده نظیر ستاره ای ، امتیازی ، لایکی و … می باشد . همچنین با قابلیت ست شدن افزونه با ابزار کش سرعت وب سایت شما کاهش محسوسی پیدا نمی کند . با تنظیمات فراوان و کاربردی که GD Star Rating هر نوع نیاز شما برآورده می شود .


 دانلود پلاگین وردپرس



۳۲- آگاهی از دیگاه های جدید با


با استفاده از افزونه به کاربران خود اجازه می دهید که از درج دیدگاه های جدید از طریق ایمیل آگاه شوند . این افزونه با ایمیل های جذاب خود باعث بازگشت بازدیدکنندگان به وب سایت شما و در نتیجه افزایش ترافیک سایت می شود . عدم ویرایش جدولهای اصلی وردپرس ، ویرایش ساده مشترکان ، ویرایش کاملا ایمیل ها و پیغام های ارسالی ، قابلیت غیر فعال کردن قابلیت برای مطالب خاص و سازگاری کامل با افزونه QTranslate از قابلیت های مهم این افزونه محسوب می شود.

 

۳۳- نمایش مطالب محبوب با


با قادر خواهید بود که مطالب محبوب را به بازدیدکنندگان خود نمایش دهید . این افزونه در اصل یک ابزارک فوق العاده منعطف است که با تنظیمات فراوان خود امکان نمایش مطالب محبوب بر اساس معیارهایی نظیر تعداد دیدگاه ها ، بازدیدها و … را فراهم می کند . سایر قابلیت های مهم این افزونه عبارت اند از : امکان مشخص نمودن رنج زمانی ، استفاده از چند ابزارک در یک صفحه ، پشتیبانی کامل از مطالب دلخواه ، نمایش تصاویر شاخص ! ، امکان ساخت قالب جدید ، پشتیبانی از کدهای کوتاه ، پشتیبانی از تگ های قالب و …


[SIZE=10pt] دانلود پلاگین وردپرس[/SIZE]



۳۴- ساخت فروشگاه آنلاین با eShop


بیش ازنیم میلیون دانلود گواه خوبی برای قدرت این افزونه کاربردی شناخته می شود ، نصب سریع و آسان با هماهنگی کامل میان مطالب و برگه ها و مطالب سفارشی ، محیط کاربری مشتریان ، گزینه های مختلف محصولات ، فروش محصولات دانلودی ، اطلاعات فروش ، نرخ مالیات ، نظارت بر موجودی انبار و … قابلیت های کلیدی افزونه eShop محسوب می شوند .


 دانلود پلاگین وردپرس



۳۵- تجربه فروشگاه داری اینترنتی با


این افزونه رایگان و قدرتمند با امکانات فراوان خود در میان کاربران ایرانی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد . یک افزونه ساده هم برای مشتری ها و هم برای فروشندگان اینترنتی است ، از جمله قابلیت های کلیدی این افزونه می توان به کنترل دقیق روی موجودی ، سیستم تخفیف قدرتمند ، مدیریت سفارشات ، گزارش فروش ، فروش محصولات دانلودی و مجازی ، محیط کاربری مشتریان ، کنترل کامل حمل و نقل و مالیات اشاره نمود .

مرجع:



 
بالا