درخواست افزونه وردپرس ربات اتوماتیک اسکریپس (Scrapes)

ahmadu

تازه وارد
اسکریپس یک ربات اتوماتیک حرفه ای و کاربردی برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که شما را از داشتن نویسنده بی نیاز می کند. افزونه ربات اتوماتیک وردپرس که در مارکت های جهانی در عرض کمتر از یک سال بیش از 2300 مرتبه به فروش رسیده است با کسب امتیاز 4.94 از 5 توانسته رضایت قریب به اتفاق خریداران خارجی را جلب نماید.
با استفاده از این ربات قادر خواهید بود هر نوع محتوا اعم از برگه ها، نوشته ها، تصاویر، گالری ها، محصولات، دسته ها، برچسب ها و … را به راحتی و بدون نیاز به خوراک RSS یا وب سرویس API به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته به وبسایت وردپرسی خود منتقل کنید.



با یک بار تعریف اسکریپ های مدنظر از وبسایت های دلخواه، افزونه با استفاده از کران جاب (Cron Job) در بازه های زمانی مشخص اقدام به دریافت و دانلود محتوای سایت هدف می کند و در قالب نوشته هایی با ساختار دلخواهتان درون وبسایت وردپرسی شما ارسال می کند.

حتی قادر خواهید بود محصولات یک وبسایت دیگر را درون سایت خود به صورت خودکار کپی کنید. ربات ما یک گام جلوتر نهاده و به شما امکان تغییر در محتویات دانلودی نیز می دهد. به عنوان مثال می توانید لینک های بازاریابی خود را جایگزین لینک های اصلی کنید تا بازدیدکنندگان وبسایت شما، با لینک بازاریابی اختصاصی شما وارد سایت هدف شوند.




همه این قابلیت ها همراه با صدها قابلیت دیگر در قالب افزونه اسکریپس برای شما گرد هم آمده است تا هر چه سریعتر بتوانید آرشیوی از مطالب دلخواه خود را بدون کوچکترین دردسر، در وبسایت وردپرسی خود بارگذاری کنید.
 

msnag

تازه وارد
اره قبلا باهاش برای یک سایت کار کردم اما چون برای سایت جدیدم نیاز دارم دوباره باید لایسنس بگیرم

لینک دانلود نزاشتید ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید که اخرین نسخه فارسیشو بتونم دانلود کنم

ممنون
 
بالا