راهنمایی در خصوص نصب وودکامرس در ورد پرس

NASIMA

تازه وارد
سلام افزونه وودکامرس را چندین بار نصب کردم و هر بار خطاهایی به شرح ذیل میده لطفا راهنمایی بفرمایید ممنونم


نصب شکست خورد: نمی‌توان پرونده را کپی کرد. /home/rirabank/domains/asoonkadeh.ir/public_html/wp-content/plugins/woocommerce/includes/legacy/api/v3/class-wc-api-taxes.php


نصب شکست خورد: نمی‌توان پرونده را کپی کرد.
woocommerce/assets/css/jquery-ui/jquery-ui.css

یه سری راه حل دوستان داده بودند مثل حذف پوشه قبلی و یا پوشه اپدیت که متاسفانه حل نشد
 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز
اولا یاد بگیرید بلحاظ امنیت خودتان مسیر کامل دسترسی سروری را نمایش ندهید پس در اولین فرصت مسیر فوق را اصلاح کنید از نام دامنه به این سمت کفایت می کند.
دوم شیوه نصب شما مهم است روش اول اینست که با وارد شدن به سرور و بخش پلاگین پوشه وکامرس را کامل پاک کنید.
سپس وکامرس را (نه وکامرس فارسی یا سایر نسخه های همشکل) را نصب نمایید.
نکته مهم اینجاست قالب شما باید از نسخه آخر وردپرس و وکامرس پشتیبانی کند. بهتر است برای شروع از قالب پیش فرض استفاده نمایید یا قالب رو از مخزن نصب کنید.
اما نکته حیاتی اینجاست باید پس از نصب اولیه وکامرس حتما مسیر نصب برگه ها را طی کنید در غیر اینصورت به مشکلات جدی بر می خورید.
به علت تازه بودن سایت شما توصیه اینست که وردپرس و دیتابس را کامل حذف نموده و مجددا وردپرس جدید را در روت سرور آپلود کرده و با آرامش عملیات را جلو ببرید. قبل از نصب قالب یا هر چیز دیگری وکامرس را از مخزن و مدیریت وردپرس فقط یکبار نصب و فعالسازی و سپس مسیر ایجاد برگه ها را طی کنید سپس قالب یا افزونه های دیگر را نصب و فعالسازی کنید.
نکته مهم اینست نسخه های جدید وردپرس و وکامرس نیازمند php پیش فرض 5.6 و ترجیحا 7.2 و بهترین حالت 7.3 است پس بهتر است این مورد را نیز مدنظر قرار دهید.
در صورت تکرار خطا آن را درج کنید. حالت دیباگ را برای درک بهتر خطا فعالسازی کنید.
موفق باشید
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Mohammad
بالا