راه اندازی فروشگاه در اینستاگرام با ووکامرس

sadrcod

تازه وارد
یکی از جدیدترین و موثرترنی راهکار ، فروشگاه اینستاگرام یا Shopping Instagram میباشد که یکی از جدیترین و بهترین قابلیت هایی است که اضافه شدن آن به اینستاگرام ، باعث افزایش فروش در اینستاگرام شده است. ساخت و راه اندازی فروشگاه در اینستاگرام کار سختی نیست و با انجام چند مرحله میتوان فروشگاه خود را در اینستاگرام ایجاد کرد اما متاسفانه بدلیل اینکه ایران تحریم است ، محدودیت های زیادی سر راه دارد، اما خوشبختانه ما راهی برای انجام اینکار با استفاده از افزونه ووکامرس پیدا کردیم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت .

جهت فعال سازی فروشگاه اینستاگرام ، ابتدا باید یک حساب بیزینسی اینستاگرام داشته باشید و همینطور یک حساب تجاری فیس بوک . که در ادامه کاملا مراحل آن را توضیح میدهیم:

1. برای استفاده از افزونه ووکامرس برای ، بعد از ساخت حساب تجاری فیس بوک ، به قسمت Facebook Catalog Manager page رفته و بر روی گزینه ایجاد کاتالوگ کلیک کنید .سپس باید نوع دسته بندی بیزینس خود را انتخاب کنید. توصیه ما به شما انتخاب گزینه eCommerce یا همان خرده فروشی تجارت الکترونیکی میباشد.

در صفحه بعدی گزینه Connect E-Commerce Platform را انتخاب کنید و در پایین صفحه بر روی گزینه ووکامرس کلیک کنید.



2. اکنون باید حساب ووکامرس خود را با فیس بوک اتصال دهید. برای این مرحله نیاز به آی دی فیس بوک میباشد تا آن را در ووکامرس آپلود کنید. بنابراین برای اینکه بتوانید Facebook Pixel Extension را دریافت کنید ، بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.اکنون یک فایل زیپ از فیس بوک دریافت کره اید که این فایل را باید در افزونه ووکامرس خود نصب و فعال کنید. سپس فقط باید پلاگین دانلود شده را در وردپرس خود نصب و فعال کنید. وارد قسمت پیشخوان وردپرس شوید و در گزینه افزونه ها ، افزودن بزنید و فایل زیپ را بارگذاری کنید و سپس افزونه نصب شده را فعال و اجرا کنید.



3.. در این مرحله باید محصولات خود را به کاتالوگ فیس بوک اضافه کنید. در نتیجه به قسمت محصولات رفته و گرینه add product بزنید و محصولات را هم میتوانید به صورت دستی و هم اتوماتیک اضافه کنید.



4. حساب بیزینسی اینستاگرام . در این مرحله باید یک حساب تجاری در اینستاگرام داشته باشید و یا حساب موجود خود را از حالت شخصی به تجاری تغییر دهید . با انجام این کار علاوه بر راه اندازی پیج فروش در اینستاگرام ، میتوانید از قابلیت های بیزینس اکانت اینستاگرام نیز بهره مند شوید و حساب خود را ارتقاء دهید. برای این کار در قسمت setting یا تنظیمات مربوط به اینستاگرام، گزینه linked account را انتخاب کنید و سپس حساب اینستاگرام خود را به حساب فیس بوک کانکت کنید.



5.بلاخره وقت آن رسیده است که اکانت اینستاگرام خود را به حساب فیس بوک متصل سازید. برای این کار کافی است به قسمت کاتالوگ فیس بوک رفته و پس از انتخاب کاتالوگ مورد نظر ، وارد تنظیمات آن شوید. سپس گزینه اتصال با اینستاگرام را انتخاب کنید و بروی دکمه manage profile کلیک کنید. تبریک میگویم! به همین راحتی شما توانستید فروشگاه اینستاگرامی خود را راه اندازی کنید اما هنوز نه. ابتدا باید حساب شما توسط اینستاگرام تایید شود و این کمی زمان بر است. ممکن است چند روز تا یکماه طول بکشد.



به این ترتیب شما توانستید یک فروشگاه اینستاگرامی را توسط ووکامرس راه اندازی کنید و از قابلیت های آن نظیر ، افزایش فروش و قرار دادن لینک خرید در استوری استفاده کنید. اگر سوالی در این زمینه وجود داشت ، تیم پشتیبانی ما در صدر میتواند به شما کمک کند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: mammoot

masoudfn

تازه وارد
برای داشتن درگاه پرداخت هم میتونید از لینک پرداخت رایان پی استفاده کنید که به هم میدن.
 

poiut

کاربر عضو


































 
بالا