راه های ساخت پوسته برای wordpress

vahid1993

تازه وارد
سلام به همگی

چند وقتی هست دارم با wordpress  کار میکنم ولی میخام خودم پوسته ساختنو یاد بگیرم . مشکل اینجاست که چطور؟ چون یه سریا میگن با underscore  شروع کنم و یه سری دیگه میگن بدون underscore و ... حالا موندم بهترین راه چیه؟ خب underscore میاد فایل هایی که لازمه در اختیار من قرار میده و خب اینجا یه سوال برام پیش میاد اینکه میشه برای ساخت پوسته از bootstrap استفاده کرد که responsive  کردنش راحت تر باشه؟(البته اینم بگم که php  و mysql هم بلدم و مشکلی خاصی ندارم باهاشون).

یه چیز عجیب غریب دیگه هم که ذهنمو درگیر کرده اینه که من یه مدت رفتم کارآموزی ,بعد برنامه نویسشون به من گفت بیا یه سایت با bootstrap طراحی کن.بعد اینکه سایتو طراحی کردم خیلی راحت وصلش کرد به wordpress!!!!ینی انگار این پوسته برای wordpress ساخته شده بود در حالی که من اصلا فک نمیکردم میخاد همچین کاری بکنه.واقعا چطور این کارو کرده؟ و اینکه از underscore هم استفاده نکرد.

با تشکر

 

MahdiY

راهبر انجمن
سلام

برای طراحی قالب ابتدا با ساختار قالب های وردپرس آشنا بشید



بنظرم برای شروع از هیچ قالب آماده ای استفاده نکنید

ابتدا طرح خودتون را با هر فریم ورکی (مثل بوت استرپ و ...) دوست دارید کد نویسی کنید ( HTML و CSS ) و سپس با استفاده مستندات وردپرس و دانش PHP اون را تبدیل به قالب وردپرس کنید

 
بالا