سوال در مورد تمديد دامنه و اختيارات نماينده ي ايرنيك

saeedpersian

کاربر عضو
سلام.

دوتا سوال از كساني كه در اين زمينه اطلاع دارن داشتم:

1- آيا نماينده ي ايرنيك (كه معمولا مدير شركت هاستينگ هستند(م ر و ا هاست)) اختيار اين رو دارن كه دامنه اي كه مشتري ثبت كرده رو صلب كنه يا و از دستش خارج كنه؟ (حالا به هر علتي)

اگه اره......براي جلوگيري از اين امر رابط اداري رو روي "خودم" بزاريم حله؟ يا چكار كنيم؟!

2- سال دوم اينه كه اگر يك دامنه ي يكساله ثبت كرده باشيم و 12 ماه گذشته بلافاصلا آزاد ميشه؟ چقدر فرصت دارم تا تمديد كنيم؟!

هر دو سوالم براي دامنه ملي ir بود.

با تشكر

 

farsadf

کاربر عضو
در مورد سئوال اول در صورتی که شما دامنه رو در پنل خود ببینید هیچ شخص حقیقی و حقوقی ( به جز در مورادی که قانون تعیین کند ) حق ندارد دامنه را از دست شما خارج کند و در مورد سئوال دوم اگه اشتباه نکرده باشم 30 روز دامنه به حالت معلق در میاد و بعد آزاد میشه

 

kima

تازه وارد
در مورد اکسپایر شدن ۲ تا ۳۰ روز میگذره تا دامین ازاد بشهدر مورد گرفتنش هم از این انسان ۲ پا هیچی بعید نیستاما میتونید خودتون پنل درست کنید و به پنل خودتون منتقل کنید دامین ها رو

 

saeedpersian

کاربر عضو
در مورد اکسپایر شدن ۲ تا ۳۰ روز میگذره تا دامین ازاد بشهدر مورد گرفتنش هم از این انسان ۲ پا هیچی بعید نیستاما میتونید خودتون پنل درست کنید و به پنل خودتون منتقل کنید دامین ها رو
2 الي 30 روز رنج متغير زياديه! فك كنم گفته ي farsadf درست باشه. دقيق 30 روز. (اميدوارم)

يعني چطوري پنل درست كنم و به پنل خودم انتقال بدم!؟

اگر دوستان اطلاعي دارن درمورد اختيارات هركدوم از رابط هاي اداري, فني , ومالي دارن توضيحي بدن تا در مورد قراردادن اونها روي خودمان يا نميندگان بهتر تصميم بگيريم.

 

hannanstd.ir

مدیر انجمن و توسعه دهنده ووکامرس پارسی
فک نکنم اون شرکت اختیار خاصی داشته باشه ولی منم همین سوال برام پیش اومده بود و بخاطر همون دامین اولمو از طریق یک شرکت واسطه ثبت کردم تا ارزونتر دربیاد . بعدش رفتم داخل پنل ایرنیک رابط ها تغییر دادم به خودم . الان حتی هویز هم میگیرم اسم اون شرکت واسطه از هویز هم حذف شده و همه اش به نام خودمه .

در مورد انتقضا هم آخرهای تاریخ یه ایمیل از ایرنیک برات میاد و مینویسه چقد واسه تمدید وقت داری که تا اونجا که یادم میاد همین 30 روز هست .

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
در تکمیل صحبت های دوستان

دامنه در پنل هر کی ثبت شده باشه (صاحب امتیاز) میتونه هر کاری بکنه... باقی فقط رابط هستن نه چیز فراتر...

دامنه پس از 12 ماه ، تا 30 روز قابل تمدید هست (با قیمت خرید) و 30 روز بعد قفل میشه (با پرداخت جریمه آزاد میشه)

در کل 60 روز فرصت دارید...

برای دامنه های com قضیه فرق میکنه

 
بالا