سوال در مورد نصب 2 وردپرس بر روی یک هاست

M.Hajloo

تازه وارد
سلام وقت بخیر 

من برای سایتم میخواهم یک بخش کسب و کار ایجاد کنم که کاربران بتونند کسب و کار خودشون رو معرفی کنند و ...

برای این کار میخوام از یک قالب دایرکتوری استفاده کنم و مجبور هستم یک وردپرس دیگر در پوشه به عنوان مثال با نام business نصب کنم . 

حالا سوالاتی که دارم این است که :

برای وردپرس جدید آیا باید ربات و سایت مپ جداگانه درست کنم و در گوگل وب مستر ثبت کنم ؟

آیا برای این سایت جدید باید در گوگل وب مستر به عنوان یک سایت جدید تعریف کنم ( کلیه کار هایی که برای سایت اصلی کرده ام باید برای این هم انجام بدم ؟ )

 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز

توصیه بنده به شما اینست اگر می خواهید دو بخش مجزا ایجاد کنید ولی دیتابیس کاربری یکسان نداشته باشد و بخشی از زیر مجموعه دامنه اصلی باشد بجای نصب دو وردپرس از مولتی وردپرس استفاده کنید .

زیرا مولتی وردپرس همون کاری که شما نیاز دارید یعنی ساب دامین رو انجام میده ، منابع کمتری مصرف می کنه ، قالب و افزونه ها و کلیات رو می تونید از یک پنل واحد مدیریت کنید، برخی افزونه ها قابلیت مولتی دارند پس برای هر بخش به راحتی انجام وظیفه می کنند. اینها در شرایطی است که شما قصد استفاده از زیر دامنه اصلی یا همون ساب دامین رو دارید.

پاسخ سوال شما هم میشه بله باید تمامی موارد فوق را انجام بدید عین سایت اصلی یعنی هر چی نقشه سایت معرفی و سایر موارد رو باید دقیقا برای وردپرس جدید اعمال کنید وگرنه پیشرفتی نخواهد داشت. ضمنا اطلاعات دو وردپرس بهتر است یکسان نباشند.

موفق باشید

 
بالا