سیستم ایمیل و پیامک مانند دیجی کالا

samirhm

تازه وارد
باسلام

دوستان بنده یک فروشگاه دارم و می‌خوام یک سیستم ارسال ایمیل و پیامک مثل دیجی کالا داشته باشم، به این شکل که وقتی کاربر عضو شد یا تغییری در سفارش انجام شد یا تخفیف های مختلف یا ... براش پیامک یا ایمیل(به انتخاب خودم) ارسال بشه.

میخواستم بدونم همچین افزونه های هست برای اینکار (رایگان یا تجاری) اگر میدونید معرفی کنید.

 

پیام یزدانیان

کاربر عضو
سلام افزونه هست ولی خب بنظرم ضعیف است.

میلر لایت 

..

اسکریپتهای قویی در این زمینه هست.

زیاده

اما این مثلا : 



خواستینش میتونم بفرستم.

..

بصورت دستی هم میتونید با استفاده از خود ووکامرس و ی افزونه ساده انجامش بدید.

و خیلیم بهتر عمل میکنه بنظرمن.

یکم زمان بره توضیح دادنش.اما میشه با استفاده از ابزارهای مثل ویرایش دسته جمعی ووکامرس و یک افزونه ای ک چندتا فیلد رو مدیریت کنه براحتی از قالبهای ایمیل ووکامرستون برای مشتریاتون ایمیل های تبلیغاتی مثل دیجی کالا بفرستید..

 

masoud ashoori

کاربر عضو
با سلام، به طور معمول با تغییر وضعیت سفارش به کاربر ایمیل ارسال می شود. که این ایمیل ها ظاهر بسیار ساده اند، برای کاربر پسند شدن ایمیل ها می توانید از افزونه WooCommerce Email Customizer استفاده کنید و به راحتی چیدمان ایمیل ها را مطابق سلیقه تان با درگ و دراپ شخصی سازی کنید (این افزونه در مارکت های ایرانی موجود است)

در مورد ارسال پیامک در مواقع تغییر وضعیت سفارش می توانید از افزونه Persian Woocommerce SMS استفاده و شخصی سازی های لازم را انجام دهید، این افزونه در مخزن وردپرس موجود است.

برای ارسال پیامک و ایمیل تبلیغاتی به کاربران سایتتان هم افزونه های اطلاع‌رسان پیشرفته وردپرس | WP Advanced Notification و افزونه اطلاع رسان پیامکی ExpertSMS و خبرنامه وردپرس میلستر | Mailster را بررسی بفرمایید.

 
بالا