شمسی نشدن قالب شمسی

sa33dx

تازه وارد
سلام دوستان بنده از قالب

وردپرس استفاده میکنم خود قالب به صورت پیش فرض امکان persian date رو داره ولی بنده هر کاری میکنم تاریخ فارسی نمیشه روی لوکال و هاست هم چک کردم

اگر دوستان می تونند راهنمایی کنند ممنون میشم

کد:
      // date and time picker
        wp_register_script( 'ct_script_datepicker', CT_TEMPLATE_DIRECTORY_URI . '/js/bootstrap-datepicker' . $suffix . '.js', array( 'jquery' ), '', true );
        wp_register_script( 'ct_script_timepicker', CT_TEMPLATE_DIRECTORY_URI . '/js/bootstrap-timepicker' . $suffix . '.js', array( 'jquery' ), '', true );

wp_localize_script( 'ct_script_datepicker', 'is_rtl', $is_rtl );

if ( $current_locale != 'en' ) {
            $file_name = '/js/locales/bootstrap-datepicker.' . $current_locale . '.min.js';
            $file_name2 = '/js/locales/bootstrap-datepicker.' . substr($current_locale, 0, 2) . '.min.js';
            if ( $file_exists = file_exists( get_template_directory() . $file_name ) ) {
                wp_register_script( 'ct_script_localization', CT_TEMPLATE_DIRECTORY_URI . $file_name, array('jquery'), '', true );
            } else if ( $file_exists = file_exists( get_template_directory() . $file_name2 ) ) {
                wp_register_script( 'ct_script_localization', CT_TEMPLATE_DIRECTORY_URI . $file_name2, array('jquery'), '', true );
            } else {
                if ( substr($current_locale, 0, 2) == 'fa' ) {
                    wp_register_script( 'ct_script_localization1', CT_TEMPLATE_DIRECTORY_URI . '/js/persian-date' . $suffix . '.js', array('jquery'), '', true );
                    wp_register_script( 'ct_script_localization2', CT_TEMPLATE_DIRECTORY_URI . '/js/persian-datepicker-0.4.5.min.js', array('jquery'), '', true );
                }
            }
        }

Qalekhani

قلعه‌خانی
باید تاریخ‌ها رو فارسی کنه یا تقویم‌ها رو؟ دو بحث متفاوت هستند. این کدی که گذاشتید به نظر میاد باید تقویم‌ها (date picker) رو شمسی کنه.

بالا