عمل اسلیو معده؛ کاهش وزن و زیبایی اندام

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
چاق بودن شاید از نظر بسیاری از مردم خوب و عالی باشد، اما هیچ کس از صمیم قلب نمی خواد اضافه وزن داشته باشد. به همین دلیل همه دنبال راهکاری هستند، تا از دست چاقی رها شوند.

عمل اسلیو معده یکی از روش های عالی برای افراد چاقی است که به دنبال کاهش وزن و هستند.

روش های مختلفی برای رسیدن به لاغری سریع با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی به وجود آمده است. از این رو دیگر افراد چاق نباید نگران این مسئله باشند، که ممکن است تا آخر عمرشان با مشکلات اضافه وزن و چاقی مواجه شوند.

این افراد می توانند با عمل که یک جراحی ساده است، بسیاری از مشکلات خود را برطرف نمایند.

البته این نکته را به خاطر داشته باشید که هر نوع عمل چاقی یا رها شدن از دست چربی های اضافه، بسیار حساس است. پس باید به یک پزشک ماهر و حاذق مراجعه نمایید. پزشک باتجربه و فوق تخصص بدون شک می تواند بهترین عمل اسلیو معده را بر روی بدن شما انجام دهد.


روش عمل اسلیو معده به چه صورت است؟
در این روش شما نباید نگرانی به خود راه دهید. زیرا یک جراحی ساده و ایده آل برای رسیدن به کاهش وزن است.

اگر پزشک متخصص اقدام به جراحی اسلیو نماید، می توانید مطمئن باشید که هیچ گونه عوارضی نیز برای بدن شما به همراه نخواهد داشت.

در این روش پزشک جراح برای شما یک نوع روش محدود کردن مصرف مواد غذایی از طریق جراحی معده را پیشنهاد می دهد، که منجر می شود تا در کوتاه ترین زمان با کاهش وزن مواجه شوید.

از سوی دیگر با عمل اسلیو معده بیش از 75 درصد از معده شما برداشته می شود، که کوچک شدن معده مصادف با سیر شدن و رفع گرسنگی زود هنگام است.

روش عمل اسلیو معده با لاپاراسکوپی صورت می پذیرد. بعد از عمل شما با یک معده لوله ای شکل مواجه می شوید، که فضای کمی برای دریافت مواد غذایی دارد. همین مسئله باعث می شود فرد هر زمان با احساس گرسنگی مواجه شد، غذای کمی میل کرده و سریع سیر شود.

بیشتر افرادی می توانند از این روش درمانی برای از بین بردن چاقی بدن خود استفاده کنند، که شاخص توده بدنی آنها بالاتر از 40 باشد. این افراد در اصل مردمی هستند که بیش از اندازه چاق بوده و از حالت عادی و نرمال خارج شده اند.

عمل اسلیو معده تقریبا 2 ساعت به طول می انجامد. اما اگر بیماری بخواهد در کنار جراحی اسلیو معده، اقدام به جراحی اثنی عشری نیز نماید، ممکن است با یک جراحی 4 ساعته روبه رو شود.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا