فارسی سازی قالب و سفارشی سازی ووکامرس به سبک اپن کارت رو کی میتونه انجام بده؟

jamaldj

تازه وارد
سلام دوستان، خسته نباشید. قبل از هر چیز یه تشکر جانانه از آقا محمد دارم واسه فارسی کردن و پشتیبانی ووکامرس و یه گله از اینکه قرار بود جواب فارسی کردن قالب رو به ما بدی هیچ خبری نشد؟! گوشیتونم که خاموش کردین کلا و تو یاهو هم نیستین!؟ :101:

من بین قالبهای وو گشتم و این قالب فوق خفن رو پیدا کردم :

البته هنوز هم دارم میگردم ببینم چیز بهتری هم هست؟! دوستان اگر چیزی سراغ دارین همینجا بگین چون نمیدونم که این قالب به درد فروش ال سی دی میخوره و کاربرپسند هست آیا؟ :26:

راستش من میخوام از اپن کارت برای راه اندازی فروشگاه الکترونیکی استفاده کنم اما این قالب و سئوی خوب وردپرس من رو به سمت ووکامرس کشونده. میخوام ببینم از دوستان کسی میتونه این قالب رو به بهترین نحو فارسی کنه؟ هزینش با توجه به چیزهای که ذکر میکنم چقدره؟ :D

این آخرین نسخه قالبه که دانلود و نصب کردم :

اولین تجربه من با وردپرس هست و زیاد ازش خوشم نمیاد ولی سئوی خیلی خوب و امکانات بیش از حد و پلاگین و سئو کلا رو مغزم راه میره. :109:

دوستان من میخوام تو فارسی سازی این افرونه کل منوهای ادمین و تنظیمات و قسمت های اضافی ادمین پنل و ... فارسی بشه و طرف کاربر هم از فونت فارسی جالبی مثل کودک استفاده بشه. پشتیبانی و آموزش هم باید بهم بدین چون چیز زیادی بلد نیستم. :(

من میخوام اون منوی بالا (گزینه SHOP BY) سردسته باشه به این صورت که من دسته ها رو تعریف کنم و وقتی موس روش قرار گرفت منو باز بشه به این صورت که بر حسب برند، سایز و قیمت دسته بندی بشه و امکان گذاشتن محصولات ویژه هم تو همون منو باشه که همش تو دمو اصلی هست منتها بر حسب سایزش مد نظر منه.

بعد هم این افکتی که وقتی موس روی کالا میره غیر فعال بشه و شکل قرار گیری محصول به همون صورت که موس روش قرار میگیره ثابت باشه و دیگه باز و بسته نشه. (گزینه شیر هم حذف بشه که تو مال خودم حذف شده!!!)

بعد وجه تمایزش با اپن کارت که خیلی برای من مهمه اینه که تو صفحه مشخصات کالا تو اپن کارت میشه دسته بندی ویژگی داشت (گروه های خصیصه) مثلا مشخصات عمومی شامل ابعاد و و وزن و تاریخ معرفی اینا باشه اما تو ووکامرس دیگه همچین چیزی نداریم. همینه باعث شده یه خورده شک کنم که ووکامرس هیچ وقت امکاناتش در حد اپن کارت نخواهد بود؟! :47:

بعدشم مثل دیجی کالا تو همه صفحات اسلایدر باشه. دسته بندی یا ف.ی.ل.ت.ر کناری داشته باشه. بشه مثل سایت دیجی کالا کالاهای ویژه رو به صورت عکس تو قسمتهای مختلف قالب گذاشت و از اینجور کارا. حالا محمد عزیز و سایر افرادی که خبره هستین به نظرتون این کارها رو میشه انجام داد یا برم سراغ همون اپن کارت؟ هزینه و شرایط رو هم با جواب دادن به تمامی سوالات لطف کنین ذکر کنین.

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

jamaldj

تازه وارد
اساتید خواهشا بیاید یه جوابی بدین، تکلیف منو روشن کنین. :102: آقای مجیدی دستم به دامنت کجایی؟ :43: :63:

 

Hatefi

کاربر عضو
خب دوست عزیز خداییش توضیحاتت زیاده هرکس واردتاپیک بشه جامیذاره میره :->

انجام کارایی که شما فرمودید مسلما بدون هزینه نیست

اما خب دردسرخیلی داره . دستکاری چیزهایی که گفتید باعث میشه یه سری چیزا خراب بشه

پیشنهاد میکنم از طراحان وردپرس بخواین همچین قالبی رو با امکانات مورد نظرتون طراحی کنن

 
بالا