فشردن تب تشکر الزاما به معنی درست گفتید نیست

  • نویسنده موضوع Atashe.Entezar
  • تاریخ شروع
A

Atashe.Entezar

Guest
سلام

رسم ادب حکم میکنه هر کسی جواب مشکل ما رو داد ازش تشکر کنیم چه به ما کمکی بشه یا نشه . طرف سعی داره کمک کنه پس باید تشکر کرد.

و اما یا تب جدید بگذارید که راهنمائی مفید هم بوده یا نه.یا اجازه بدید و حتی بخواهید از کاربران که نتیجه راهنمائی رو حداقل وقتی مفید بود اعلام کنند. از دو جهت خوبه که هم اگه دیگران با این مشکل برخورد کردند راهکار رو بدونند و هم کسی که راهنمایی کرده بدونه این راهنمایی کمکی کرده یا نه . که اگر مفید نبوده حداقل برا خودش هم که شده بگرده و راهکار جدید و درستی رو پیدا کنه.

بحث سنگین شد یه صلوات بفرستیم تا بعد...

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
یک گزینه وجود داره به عنوان "علامت زدن به عنوان حل شده"

که در بخش های پرسش و پاسخ ووکامرس ، پرسش و پاسخ کلی قرار داده شده

7e08-lllll.png
 
A

Atashe.Entezar

Guest
سلام شما صحیح میفرمائید ولی تو این همه موضوعاتی که من خودم فرستادم و دیدم بیشترشون هم خودتون زحمت جواب رو میکشید همچین چیزی ندیدم . پس از حالا میرم تو قسمت پرسش و پاسخ.

محمداقا حالا حالاها تا ما تمام سوراخ سمبه های سایت رو یاد بگیریم و شما رو اذیت نکنیم باید تحملنون کنید

 
بالا