قالب اختصاصی برای سایت و فروشگاه

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

imusavi

تازه وارد
سلام دوستان عزیز.

من قصد راه اندازی سایت شخصی + فروشگاه محصولات آموزشی جدید خودم رو داشتم.

توضیحات: سیستم اصلی نصب و فعال شد.ووکامروس نصب و پیکربندی شده!

هم اکنون آیا میتوانم از یک قالب مجزا (منظورم صفحه HTML یا CSS نیست) برای فروشگاه و سایت خودم در یک سیستم وردپرس قرار بدم؟

توضیحاتی که در جست و جوها پیدا کردم در این خلاصه میشد که در وردپرس یک فایل PHP شامل کدهای قالب ایجاد کنم و بعد برای هر صفحه انتخاب کنم که کدام قالب برایش فعال باشد.اما من یک قالب سیستمی میخواهم که روی آن افزونه ها و.. فعال باشند و تنظیمات در دسترس داشته باشد.الان یک قالب برای ووکامروس روی سایت نصب کردم ولی سایت اصلی هم با قالب فروشگاه میاد بالا.

و اینکه بهتر نیست سیستم فعلی را فقط برای فروشگاه استفاده کنم و یک وردپرس جداگانه راه اندازی کنم برای سایت خودم؟ (که در این صورت بهتر میبینم از اسکریپتهای فروشگاه ساز استفاده کنم تا اینکه یک وردپرس داشته باشم که فعالیتش به خاطر یک افزونه محدود باشه).

پیشاپیش از پاسختون ممنونم :)

نسخه آزمایشی من:



بعد از نصب ووکامروس,سایت اصلی بالا میومد و در منو دسترسی هم فروشگاه بود.اما الان با ورود به سایت مستقیما محصولات فروشگاه نمایش داده میشه!!

 

HosseinIT

تازه وارد
با سلام و خسته نباشید.

پوسته ای که شما استفاده کردید هماهنگی با ووکامرستون نداره...

اینکه شما یک وردپرس دیگری نصب کنید کار منطقی نیست و پوسته ای که هم برای وبلاگ باشه و هم برای فروشگاه بسیار است..اون هم از نوع فارسیش.

برای مثال به این آدرس رجوع کنید

و برای اینکه مستقیم به فروشگاه نره شما میتونید در بخش تنظیمات وردپرس خودتون قسمت (خواندن) اونجا در برگه‌ی نخست نمایش داده شود    بر روی نوشته های تازه قرار بدید..

موفق باشید

 

HosseinIT

تازه وارد
در هر صورت بهتر است شما با یک سیستم یکپارچه کار کنید و از یک پوسته حرفه ای که در همین سایت کم نیست استفاده کنید..دقت داشته باشید پوسته موردنظرتون قابلیت هماهنگی با ووکامرس رو داشته باشه..یعنی ووکامرس ساپورت باشه.

برای راحتی کار به این قسمت سر بزنید 

 

imusavi

تازه وارد
سلام به شما.ممنون از پاسختون!

پس قالبهای فروشگاهی ووکامروس که منتشر میشوند و نصب میشوند فقط در حالتی باید نصب شوند که از سیستم وردپرس به عنوان فروشگاه استفاده شود؟

قالب هایی که به سختی تونستم گلچین کنم و مرتبط با موضوع it مرتبط هستند,همگی مثل اینکه ناسازگارند!

 

HosseinIT

تازه وارد
پوسته برای سایتی که شما میخواهید زیاد هست.من خودم چون سابقه طولانی تو زمینه نویسندگی وبلاگ آی تی دارم میتونم کمکتون کنم و به نظرم قالبهای دو ستونه و حرفه ای بسیار زیاد هستند.مانند پوسته های صحیفه و جریده...

پوسته جریده :

پوسته صحیفه :

شما دنبال پوسته های مجله خبری بگردید...کمی تلاش هم بکنید و با ابزارک ها و فهرست ها کار کنید و در انجمن هم آموزش بسیار است ، بگردید به نتیجه مطلوبی میرسید....موفق باشید

 

imusavi

تازه وارد
حسین عزیز,نسخه های جدید پوسته های صحیفه و جریده که با قیمتهای بالایی برای فروش قرار گرفته اند همگی در آرشیو من موجود هستند.شما عکس قالب رو بدید من اسم و ورژنش رو بهتون میگم (تا این حد وقت صرف پیدا کردن قالب مناسب کردم).

موضوع این هست که قالبهایی مانند این به طور سرسام آوری مورد استفاده قرار گرفته اند و نمیتوان به اونها گفت قالب اختصاصی.بعلاوه با سبک و مدل امروزی قالبها متفاوت هستند و حالت یک قالب بسته را دارند.

من به یک قالب ساده,فلت,زیبا دارم که چند مورد پیدا کردم ولی سازگار نیستند.مانند قالب فعلی سایت:   که بیش از حد ساده هست و نیاز به کار زیاد داره.

یا مثلا این قالب: 

من سالها در سایتهایی مانند ترفندستان,وب مستر تولز,و.. در زمینه آی تی فعالیت داشتم و صدها هزار پست و محتوا منتشر کردم.اما حالا خود من نیازمند شدم و اینجا تنها سایتی هست که به صورت تخصصی به این موضوعات میپردازد.

سعی میکنم همین دو قالب رو شخصی سازی کنم و مشکل ساختاریش رو حل کنم.اگر چه جای کار زیاد دارد و من هم دست خالی..!

 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام

دوست عزیز مشکل شما فقط با یک تغییر قابل حل است

این روش فقط در صورتی که از فعال شدن سایت شما 60 روز بیشتر نگذشته باشه قابل ارائه است

در این روش شما می توانید برای وبلاگ و فروشگاه خودتون قالب و افزونه ها مورد نظرتون رو قرار بدید بدون نیاز به نصب چند باره وردپرس

شما باید وردپرس رو از اول به صورت شبکه فعال سازی کنید همین

توضیحات راهنما در

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در همینجا سوال کنید پاسخ داده خواهد شد

موفق باشید

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

imusavi

تازه وارد
کسی هست که لطف کنه و شبکه رو انجام بده و من سر فرصت آموزش رو بخونم؟ چون کارهام خیلی عقب هست و جایی برای اشتباه و یادگیری نیست.

@ عزیز,همیار وردپرس هم مثل اینکه لینکها رو اشتباه جا گذاری کرده.بعد از روند 4 باره ثبت ایمیل و ارسال ایمیل و دریافت در ایمیل و.. لینک پایانی به این صفحه رسیده که کاملا بی معنی هست!



منبع دیگه ای اگر هست معرفی بفرمایید.

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

جاویدان

کاربر عضو
دوست عزیز

شما فعلا همین کتاب رو دانلود کن فکر نکن 500 صفحه است 40 صفحه است خیلی راحت و شیوا توضیح داده 30 دقیقه نهایتش وقتت رو میگیره

البته الان نه فردا بخون چون مطمئنا الان خسته ای

این عملیات در شرایطی هست که شما سایت خامی داشته باشی و هیچ نوع مطلبی توش نباشه

و حتما کمتر از 60 روز ازش گذشته باشه وگرنه به مشکل ایندیکس گوگل و پنالتی و اینا می خوری

کل زمان بندی نصب و فعال سازی 5 دقیقه است

اگر تا فردا نتونستی بالا بیاری همینجا اعلام کن خودم راهنماییت می کنم

ضمنا دوستانه قوانین این انجمن رو بخون و امضات رو تصحیح کن

موفق باشی

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

imusavi

تازه وارد
@  عزیز,همیار وردپرس هم مثل اینکه لینکها رو اشتباه جا گذاری کرده.بعد از روند 4 باره ثبت ایمیل و ارسال ایمیل و دریافت در ایمیل و.. لینک پایانی به این صفحه رسیده که کاملا بی معنی هست!



منبع دیگه ای اگر هست معرفی بفرمایید.

 

جاویدان

کاربر عضو
سلام

خودم کتابش رو برات آپ کردم برو از اینجا تو پست اول دانلود کن



موفق باشی

 

imusavi

تازه وارد
@ عزیز,به دلایلی که طولانی هستند نتوانستم این کار رو انجام بدم.مهمترینش اینه که سایت من در یک هاستی قرار داره که درونش چند سایت دیگه هم فعال هست و سایت شخصی من در یک پوشه جداگانه است واسه همین گیج شدم!

ولی در هر حال از کمکت ممنونم.

از دوستان اگر کسی هست که شبکه کردن و موارد تکمیلی سایت من رو انجام بده,در ازای لطفش سئوی سایت ایشان رو انجام میدم و به اندازه همکاری و عملکرد کمک ایشان,در سئو ساختاری سایتش کمک خواهم کرد.

 

imusavi

تازه وارد
با تشکر از راهنمایی دوستان.

شبکه کردن وردپرس انجام شد!

به مدیریت انجمن پیشنهاد میکنم پنل ابزار تایپیک (بستن) رو اضافه نمایند! :)

 

جاویدان

کاربر عضو
سلام

خوشحالم که تونستی شبکه کنی امیدوارم بتونی خوب ازش استفاده کنی یادت باشه اون راهنما رو کامل بخون چون بخش هایی داره که بروز نشده و باید اطلاعات بیشتر رو از وردپرس اصلی بگیری

موفق باشی

 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا