قالب بی تم/Betheme

hadiiBH

تازه وارد
سلام
من یک قالب بی تم دارم که محتویات پیش فرض موجود در برگه “صفحه نخست” که با مافین بولدر ایجاد شده قابل تغییر نیست ، وفقط همین برگه این مشکل رو داره.
چطور این مشکل رفع میشه؟ راهنمایی می کنید.

صفحه ساز مافین بولدر:

You must be registered for see images attach


محتوای صفحه:

You must be registered for see images attach


 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز

منظورتان چیست که تغییر نمی کند.

منظور شما از صفحه نخست چیست ؟ یعنی یک برگه ایجاد کرده اید که صفحه نخست است یا پیش فرض قالب را می فرمایید؟

به طور کامل تمامی بخش های مافین قابل تغییر و حذف است . اما آیا شما برگه مورد نظر را برای تغییر بررسی کرده اید !!

چیزی که فهمیدم از دیدن سایت شما یک قالب دمو را نصب کرده اید و حالا قصد تغییر به نفع کاری که هست را می خواهید انجام دهید.

مافین ساده است هر جایی که را نیاز به تغییر است کافیست روی مداد کلیک کنید مدادها در چند لایه روبروی شما هستند.

حذف نیز با کلیک بر روی ضرب در ها در لایه های مختلف هست . اما گاهی یک لایه اصلی اونی نیست که شما می بینی . شما الان در همین عکس سه لایه پیش روی دارید لایه اصلی سبز رنگ لایه دوم خاکستری و لایه سوم با آبی کمرنگ است . اما احتمالا شما فقط به لایه آبی کمرنگ دست برده اید در حالیکه بسیاری از لایه های دیگر از همون سبز آغاز در خاکستری دارای محتوا یا لینک نیز هست. ضمن اینکه در پایان هر مرحله باید حتما ذخیره و انتشار را بزنید زیرا مافین شاید در ظاهر ایجکس باشد اما در واقعیت ذخیره کردن گزینه انتهای کار است.

اگر مشکل همچنان وجود داشت دسترس وردپرس در خصوصی ارسال کنید تا بررسی شود

موفق باشید

 

Netinaweb

تازه وارد
درود بر شما ( از این قبیل مشکلات روی ویژوال کامپوزر هم پیش میاد )

عزیز با یک مرورگر دیگه تست کنید ببینید مشکل رفع میشه یا نه؟

البته یک سوال :

شما باقی صفحاتتون هم با همین صفحه ساز طراحی شده؟

 

hadiiBH

تازه وارد
@جاویدان

سلام

در داخل بسته نصب آسان قالب بی تم یک سری محتوا،اسلاید و برگه های آماده وجود داره (مثلا تماس با ما،درباره ما،گالری و...) . یکی از این برگه ها با نام "صفحه اصلی " هستش که بطور پیش فرض صفحه نخست سایت هم هست، حالا مشکل اینجاست که محتوایی که با مافین بولدر برای این صفحه ایجاد شده تغییری درش اعمال نمیشه ، که مشکل فقط مربوط به همین صفحه است. صفحه تماس با ما و درباره ما رو (که جزء خود قالب بود)تغییر دادم مشکلی ندارن. حدس خودم اینکه تغییرات در دیتابیس ذخیره نمی شه (ولی مطمئن نیستم)، اما جدول ها ش رو نمیدونم کدوم هاست و چطور اصلاح میشه ، بازهم مطئن نیستم.فعلا یه برگه دیگه بعنوان صفحه نخست قرار دادم واستفاد ه میکنم. راهنمایی کنید.

 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز

بنده بر اساس آدرس روی عکس سایت شما و مسیر فوق رو دیدم . این مسیر یک برگه مجزا از برگه اصلی است احتمالا شما قسمت برگه ها رو درست بررسی نکردید که اینجوری بنظر میاد.

اصولا برگه اصلی برای وردپرس وجود نداره وردپرس از بیس قالب برای نمایش اولیه استفاده می کنه و هر برگه ای تحت هر عنوانی حتی home یک برگه اضافه جدید است.

برای امتحان اینکه این برگه یک برگه صرفا عادیه کافیه اون رو به سطل زباله پرت کنید. به نام برگه ها حتما دقت کنید.بطور قطع این  برگه در بخش برگه ها موجود است. زیرا دمو فوق نام حتی یکی از سایتهای دیگر را نیز دارد.

در مورد ذخیره چون شما از سرور لایت اسپیداستفاده می کنید باید دید افزونه کش دارید یا خیر اگر دارید موقتا خالی و غیر فعال کنید. ذخیره را چند بار تست کنید. احتمال تداخل را فراموش نکنید. به طور موقت از افزونه ویژوال کمپوزر در کنار مافین استفاده نکنید.

نسخه قالب شما هم نسخه آخری بود که تقریبا منتشر شده است.

موفق باشید

 
بالا