قرار دادن پیغام یا اخطار در پنل مدیریت وردپرس

Mr.AGR

تازه وارد
Easy-Admin-Notification.jpg


آیا تا به حال خواسته اید ، اطلاعیه ، پیغام ، تذکر ، اخطاری ، شرت کدی و یا … را در تمام قسمت های مختلف پنل مدیریت وردپرس تان (admin area) بدون زحمت ، نمایش دهید… ؟!

پس باز با ما همیار گردید ، با افزونۀ Easy Admin Notification که به واقع به آسانی برای شما در ناحیۀ مدیریت وردپرس تان ، نوتیفیکیشن قرار می دهد.

- مراحل نصب :

۱- نصب افزونه و فعال کردن آن ، که یک رویۀ معمول برای وردپرس بازان است ؛ ولی برای تازه کارها راحت ترین روش را ذکر می کنم:

روش راحت نصب و فعال سازی افزونه ها : در پنل مدیریت وردپرس تان ، به منوی افزونه ها بروید و سپس قسمت افزودن و سپس در فیلد جستجو ، واژۀ Easy Admin Notification را جستجو کنید و در نتایج جستجو ، گزینۀ اول یافته شده Easy Admin Notification می باشد(فعلاً) که با کلیک بر روی لینک نصب پیغامی می آید مبنی بر “واقعاً می*خواهید *این افزونه را نصب کنید؟” و پس از تأیید این پیغام ، پس از چند لحظه پیامی می آید که افزونه Easy Admin Notification با موفقیت نصب شد و زیر این پیام برای فعال کردن افزونه ، بر روی لینک “فعال*کردن افزونه” کلیک کنید و پیامی مبنی بر فعال شدن افزونه برای شما می آید که “افزونه فعال شد” و یک نفس راحت…

۲- برای تنظیمات افزونه ، در پنل مدیریت وردپرس تان ، به منوی نمایش (یا همان Appearance) بروید و سپس به Admin Notification بروید و یا به

- تنظیمات افزونه:

اول از همه در قسمت تنظیمات افزونه ( رجوع شود به نحوۀ نصب ، مرحله ۲ ) ، دو تب می بینید ، تب General و تب Advanced که در تب General برای قرار دادن پیغام موردنظرتان سه کار باید انجام دهید :

۱- زدن تیک مقابل ?Enable notification

۲- نوشتن متن موردنظرتان در فیلد مقابل Enter the message to display

* این فیلد کدهایhtml را قبول می کند.

* در وردپرس فارسی همۀ نوشته ها در پنل مدیریت وردپرس ، راست به چپ است(rtl) اگر می خواهید پیامتان چپ به راست گردد(ltr) پیام موردنظرتان را بین دو تگ پاراگراف و با دایرکشن چپ به راست </p> <p dir=”ltr”> قرار دهید.

* اگر این گام را انجام ندهید و فقط گام اول را انجام دهید و به گام ۳ بروید با پیغام خطای Ooop! You activated a notification but you haven’t defined any message! مواجه می شوید.

۳- ذخیرۀ تنظیمات با زدن دکمۀ Save Options .

کار با بقیه مواردش راحته ، کافیه از روش آزمون و خطا یا همون سعی و خطا استفاده کنید یا باز با ما همراه باشید:

برای نکته بین ها :

+ اگر می خواهید پیغام شما از حالت پیش فرض که حالت نوتیفیکیشن با کادر زردرنگ است به صورت پیغام خطا و در کادری به رنگ قرمز قرارگیرد ، تیک مقابل?Error message را بزنید

+ اگر می خواهید پیغام شما توسط کاربر(ادمین و…) به صورت دستی حذف شود و پس از حذف دستی توسط کاربر(ادمین و…) دیگر نمایش داده نشود ، با زدن تیک مقابل Display hide button یک دکمۀ hide کنار پیام شما می آید و این کار را برای شما انجام می دهد.

+ اگر می خواهید پیغام یا اخطار شما فقط در پیشخوان (dashboard) پنل مدیریت وردپرس تان قرار گیرد در قسمت Notification page از منوی بازشو ، dashboard only را انتخاب کنید.

+اگر می خواهید پیغامتان فقط برای ادمین های وب تان نمایش داده شود به تب Advanced بروید و تیک قسمت مربوطه را بزنید.

* برای اعمال هر تغییری دکمۀ Save Options فراموش نشود !

————————————-

آخرین به روزرسانی در زمان انتشار این مطلب در مورد این افزونه مربوط به ۱۲-۲-۲۰۱۲ با ورژن ۱٫۴ می باشد.

برای دیدن اسکرین شات این افزونه به رجوع کنید.





 
بالا