قوانين تالار گفتگو

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
قوانین تالار گفتگوی پرشین اسکریپت (بروزرسانی 8 آذر 1393)

- از فحاشی ، استفاده از الفاظ نامناسب و توهین به دیگر کاربران خودداری کنید!

- هرگونه فروش ، درخواست ، قرار دادن برای دانلود و سایر موارد مربوط به اسکریپت ها و قالب های ایرانی (تجاری - غیر رایگان) در تالار ممنوع می باشد

- مطرح کردن هر گونه سوال ، درخواست قالب ، مشکل در اسکریپت ها ، همه و همه باید تنها در قرار بگیرند و برای مسائل ، مشکلات و درخواست های مربوط به ووکامرس در (مطرح کردن سوالات در مکانی به غیر از بخش های ذکر شده خلاف قوانین می باشد و تاپیک بلافاصله حذف می شود)

- در صورتی که کاربری به شما کمک می کند لطفا از دکمه "تشکر" استفاده کنید. از ارسال اسپم بی مورد خودداری کنید...

- در صورتی که قصد راهنمایی فردی را دارید ، از ارجاع آن ها به سایت های دیگر ( منظور سایت های خودتان در راستای تبلیغ و...) خودداری کنید.

- پس از مطرح کردن پرسش ، حداقل 48 ساعت منتظر پاسخ بمانید و از بروزرسانی بی مورد تاپیک خودداری نمایید!

- برای به نتیجه رسیدن سریع در هنگام پرسش ، لطفا اقدام به توضیح و شرح مناسب همراه با ذکر تصویر و آدرس وب سایت و ذکر خطا نمایید.

- در هنگام پرسش ، از عنوان مناسب استفاده کنید و از ذکر عناوین (کمکککککک ، مشکل من ، چگونه رفع کنم ، تو رو خدا کمکم کنید دارم بدبخت میشم) خودداری نمایید! (عنوان پرسش باید خلاصه ای از مشکل شما باشد. مانند: مشکل من در هنگام نصب اسکریپت وردپرس ، خطای Register Globals در هنگام نصب جوملا و...)

- انجمن های اسکریپت ، معرفی قالب و افزونه و... تنها برای معرفی اسکریپت و قالب می باشند! نه درخواست و پرسش... هر گونه درخواست و ذکر مشکل در این بخش ها غیر مجاز است

- مطرح کردن پیشنهادهای تجاری و غیر رایگان تنها در مجاز می باشد! هر گونه پیشنهاد تجاری و غیر رایگان در تالار های دیگر باعث اخراج شما از تالار گفتگو می گردد. (در این موارد فقط از طریق پیغام خصوصی اقدام کنید)

- انجمن بازارچه تنها برای کاربران فعال (10 پست مفید) ، قابل استفاده است. هر گونه ارسال اسپم جهت بالابردن پست و ارسال تاپیک در این بخش ، غیر مجاز می باشد

- در هنگام ارسال تاپیک از ارسال عبارات پینگیلیش (salam , merc) خودداری کنید

- در صورتی که بخشی مناسب برای تاپیک خود پیدا نکردید ، آن را در بخش گفتگوی آزاد ارسال کنید. در صورت نیاز مدیران انتقال خواهند داد.

- در صورتی که قصد دارید کدی در تاپیک ها ارسال کنید از برچسب های

کد:
 و یا [php] و [code] استفاده کنید.


- کاربران به هیچ وجه اجازه استفاده از هرگونه تصویر (تبلیغاتی، بنر ، لوگوی وب سایت و ...) در امضای خود را ندارند. بدیهی است در صورت مشاهده بدون تذکر برخورد می شود .

- هر گونه فروش محصولات و پیشنهادات تجاری تنها از طریق پیغام خصوصی می بایست صورت بگیرد . تبلیغ یا تشویق  دیگران برای خرید از شما ، خلاف قوانین است.

- در صورتی که قصد معرفی قالب / افزونه / اسکریپت دارید از ارجاع بی مورد به وب سایت خود خودداری نمایید و تمامی لینک های دانلود و دمو را به صورت مستقیم در مطالب قرار دهید.


 


لطفا رعایت کنید!


رعایت قوانین برای تمامی کاربران الزامی می باشد و هر گونه تخطی از قوانین باعث اخراج شما از تالار گفتگو بدون در نظر گرفتن میزان فعالیت شما می شود!
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
قوانین تالار گفتگو بروز شد.

8 آذر 1393

 

MahdiY

راهبر انجمن
قوانین تالار گفتگو بروز شد.

سه شنبه - ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا