متغیر های پیشرفته ووکامرس

amirsz

تازه وارد
سلام دوستان 2 مورد بسیار مهم در ووکامرس هست که به شدت آن را ضعیف و بدرد نخور می کنه و هنوز هیچ راهی برای برطرف کردنش پیدا نکردم ممنون میشم اگر کسی اطلاعاتی دارد به اشتراک بزاره
مورد اول:
1- فرض کنید ما یک فروشگاه مبلمان داریم که متغیری به نام پارچه داره و این امکان هست که مشتری طرح پارچه دلخواهش رو انتخاب کنه حالا حساب کنید ما 100 نوع پارچه داریم و 200 مدل مبل اگر قرار باشه تک تک تو ویرایش هر 200 مبل بخوایم 100 تا قیمت تعریف کنیم و روز به روز هم قیمت ها عوض بشه اصلا یک کار نشدنیه... چون اون موقع باید 20،000 قیمت بروز بشه.
باید این امکان باشه که برای این 100 مدل پارچه در جای دیگری قیمت مشخص کرد و فقط متغیرش رو به هر محصولی که خواستیم اضافه کنیم و در صورت انتخاب مشتری در صفحه محصول قیمت افزایش پیدا کند.
مورد دوم:
2- حالا یک محصول میز غذاخوری رو در نظر بگیرید که دارای متغیر هایی به نام جنس صفحه (با مقادیر شیشه یا سنگ) و متغیر دیگری به نام طرح سنگ (سنگ سفید با رگه های مشکی یا سنگ مشکی با رگه های طلایی) و رنگ شیشه (شیشه سفید، شیشه مشکی و....) خوب در این حالت اگر مشتری در مرحله اول جنس صفحه رو شیشه انتخاب کنه باز موارد مربوط به سنگ نمایش داده میشه و بلعکس اگر بگه جنس صفحه سنگ باشه باز متغیر رنگ شیشه نمایش داده میشه حتی اگر بیایم و طرح سنگ ها و رنگ شیشه هارا در یک متغیر قرار دهیم باز هم این مشکل هست.
 

ehsansetarehdan

تازه وارد
- best crypto pumps on telegram
Make 1000% and more within 1 day, join channel @pump_upp !
 

mahdizarif

تازه وارد
این مشکل رو منم دارم، اگر راه حلی پیدا کردین ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
 
بالا