مسابقه طراحی لوگو وبسایت میهن میل + جایزه ربع سکه

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

amir_saman

کاربر عضو
با سلام به همه بچه های گل پرشین اسکریپت

بدین وسیله از تمامی کسانی که مهارتی در طراحی و پیاده سازی لوگو دارند دعوت می شود که در این رقابت بزرگ شرکت نمایند.موضوع طرح لوگو برای وبسایت میهن میل می باشد . شما باید طرحی در ابعاد ۳۰۰ پیکسل در ۳۰۰ پیکسل با رزولیشن حداقل ۲۰۰ dpi با فرمت png به همراه سورس طراحی نموده و برای ما ارسال نمایید. تعدادی از طرح های برتر و برگزیده برای رای گیری در وبسایت به نمایش گذاشته می شوند و کابران وبسایت میهن میل در بین طرح های برگزیده برترین طرح را انتخاب می نمایند. برای قدردانی از کسانی که در مسابقه شرکت نموده اند به نفرات اول تا پنجم جوایزی تعلق می گیرد ( بسته به استقبال بازدید کنندگان ممکن است تعداد جوایز افزایش یابد) .

پیشنهادات جهت طراحی :

۱٫ رنگ پیشنهادی برای لوگو رنگ قرمز تیره

۲٫ فارسی یا لاتین بودن طرح مهم نیست

۳٫ طرح با نامه و ایمیل در ارتباط باشد

۴٫ شباهتی به لوگو دیگر وبسایت ها نداشته باشد

۵٫ اجباری به استفاده از حروف میهن میل در طرح نیست

جوایز :

نفر اول ربع سکه بهار آزادی + اکانت سرویس های ویژه میهن میل

نفرات دوم و سوم ۲۰ هزار تومان وجه نقد + اکانت سرویس های ویژه میهن میل

نفرات چهارم و پنجم اکانت سرویس های ویژه میهن میل

روش ارسال طرح :

طراح های اجرا شده را به صورت عکس به همراه سورس به logo@mihanmail.com ارسال نمایید.

لطفا موضوع ایمیل را LOGO بگذارید !!

مهلت زمان ارسال طرح :

تا ساعت ۲۴ دوازدهم بهمن ماه فرصت دارید طرح های خودتان را ارسال نمایید. از روز سیزدهم طراح ها برای انتخاب برترین طرح در وبسایت به نمایش گذاشته می شوند و تا ساعت ۲۴ روز بیستم بهمن ماه بازدید کنندگان به لوگو های طراحی شده امتیاز می دهند. و در روز بیست و دوم بهمن ماه مصادف با سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران برترین طرح ها معرفی و جوایز به برندگان اهدا خواهد گردید.

توجه : هر فرد به هر تعدادی بخواهد می تواند لوگو طراحی و ارسال نمایید . ولی در نظر سنجی امتیازی که به لوگو های مختلف یک فرد داده می شود با هم جمع نمی شوند و فقط لوگو یی که به تنهایی بیشترین امتیاز را کسب نمایید به عنوان لوگوی سایت انتخاب می شود. همچنین در سایت همه ی لوگو ها برای نظر سنجی نمایش داده نمی شوند و تنها لوگو هایی که تایید اولیه را بگیرند برای نظر سنجی در سایت قرار می گیرند.

 

ebadgh

تازه وارد
فکر نمیکنم ضرورتی باشه برای انتخاب شدن اثر هم فایل سورس در اختیارتان قرار بگیرد !!

منطق میگه که پس از برنده شدن باید فایل سورس رو از برنده دریافت کنین نه اینکه فایل اصلی همه شرکت کنندگان رو داشته باشین.

 

amir_saman

کاربر عضو
ای موضوع برای حرفه ای تر شدن لوگو های ارسالی پیشنهاد شد . خیلی ها با پینت طراحی می کنند و ارسال می کنند برای جلوگیری از این موضوع بود . در ضمن طرح لوگو بیشتر خود طرح مهم هستش تا سورس . شما هم اگر دوست دارید مسابقه شرکت کنید ارسال سورس طراحی اجباری نیست .

در ضمن خبر تکمیلی رو هم بخونید جوایز و مهلت ارسال افزایش پیدا کرد .

خبر تکمیلی !!

____________________________________

با توجه به درخواست برخی از دوستان و مصادف شدن فراخوان با ایام امتحانات مهلت ارسال طرح پیشنهادی تا ساعت ۲۴ بیست و دوم بهمن ماه تمدید گردید. همچنین جوایز پیشنهادی برای برترین طرح از ربع سکه بهار آزادی به نیم سکه و برای نفرات دوم و سوم از ۲۰ هزار تومان وجه نقد به ۵۰ هزار تومان با همان شرایط قبلی ارتقا یافت . این جوایز بسته به میزان زیبایی طرح های ارسالی ممکن است بازهم افزایش یابد.

 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا